Het schnitzelparadijsquote:Op maandag 5 december 2005 13:13 schreef thomzor het volgende:
niemand verplicht je om er naar te kijken hoor O.O
quote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef thomzor het volgende:
[..]
haha dat verwachtte ik al, dat was wel verplicht met school![]()
Dat zijn precies de momenten waarop de typische Jef-gezichtsuitdrukkingen volledig tot hun recht komen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:47 schreef bluzh het volgende:
Jef... dat is toch die kerel die na elke zin een stilte van 15 seconden laat vallen? Let maar eens op, als hem iets gevraagd wordt dan is ie eerst 10 seconden stil en komt daarna pas met het antwoordTering... misschien is je theorie dan toch waar
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 13:29 schreef papierclipje het volgende:
MOOOTOOOR RIJIJJJDENNN
quote:Op maandag 5 december 2005 13:47 schreef bluzh het volgende:
Jef... dat is toch die kerel die na elke zin een stilte van 15 seconden laat vallen? Let maar eens op, als hem iets gevraagd wordt dan is ie eerst 10 seconden stil en komt daarna pas met het antwoordTering... misschien is je theorie dan toch waar
![]()
Ik wou net zeggen...Ik moet ook altijd lachen om zijn knulligheid (of was jepost sarcastich?quote:Op maandag 5 december 2005 13:15 schreef Biancavia het volgende:
Jef!![]()
Mijn favoriete persoon uit GTST!
Hij is zoooo grappig.
Daar gaat het al fout natuurlijk, je kijkt het nooit en nu weer eens.....quote:Op maandag 5 december 2005 13:10 schreef _Liquid_ het volgende:
.. Ik kijk het nooit maar onlangs keek ik het weer eens...
Nee, ik meen het.quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef Misha... het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...Ik moet ook altijd lachen om zijn knulligheid (of was jepost sarcastich?)
Nouja..![]()
zonder i hequote:Op dinsdag 6 december 2005 08:23 schreef _Liquid_ het volgende:
Haha Carlo als Jef..Ik vond dat vroeger echt geweldig om te kijken (PT)
@ dp81, wat zeg je nou over Mr Harmsen zijn penis![]()
oh, haha.. sorry, verkeerd gelezenquote:
Hoe is het met Nina tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:05 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Jeff als je dit leest,
Kansloze zak!
Groetjes,
Ludo
Het gaat beetje bij beetje weer beter met Nina. Ze kan inmiddels zelfstandig poepen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:20 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
oh, haha.. sorry, verkeerd gelezen
[..]
Hoe is het met Nina tegenwoordig?
Die man kan gewoon geweldig improviserenquote:Op maandag 5 december 2005 13:47 schreef bluzh het volgende:
![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef Brett-Anderson het volgende:
Meta mogen we ook niet vergeten!!
[afbeelding]
Blijkbaar schijnt het een gewoonte te zijn dat soapacteurs/-actrices niets anders kunnen dan acteren. Proberen ze het over een andere boeg te gooien, dan vallen ze al in de eerste seconde door de mand. Dat ondervond Liesbeth Kamerling (dom blondje dat VWO had genoten) toen ze een kinderquiz presenteerde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
Doet die gast ook nog iets anders dan 'acteren' in GTST?
Ik bedoel, kan ik em eventueel heel misschien ergens anders van kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |