abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2318621
quote:
Op woensdag 28 november 2001 16:21 schreef sacha het volgende:
Beste Ed, waarschijnlijk denkt je moeder er helemaal niet hetzelfde over, immers, jij leeft toch nog?
AUW!!!
Lach eens om jezelf, je komt niet meer bij...
  woensdag 28 november 2001 @ 17:40:12 #102
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_2319154
Ed is niks mis mee. Kijk liever naar die Pascal, das pas een achterbakse, gluiperige garagedeur! Na zijn homomaatje Coos te zijn kwijtgeraakt, doet ie ineens wel erg zijn best...
  woensdag 28 november 2001 @ 17:41:33 #103
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2319175
Sorry, ik heb waarschijnlijk wat gemist. Hoezo heeft alleen Diane ervoor gezorgd dat de battle is verloren? Had het iets uitgemaakt als zij al vooraf van deelname had afgezien? Ik meen gehoord te hebben dat het er niet om ging HOE de bewoners afhaakten, maar dat de battle verloren zou zijn als er twee 'fouten' zouden worden gemaakt: vallen of afzien van deelname. In dat geval zou Ed toch net zo schuldig zijn?

Kan iemand effe zeggen hoe het in elkaar zat, dan snap ik er ook weer wat van.

pi_2319566
quote:
Op woensdag 28 november 2001 17:41 schreef Jammie het volgende:

Heel simpel: het was dus niet verplicht maar als je meedeed moest je er ook voor gaan. Bij bijv. vallen was de battle niet verloren, maar geen geld verdiend door die persoon.

Zoiets

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2319641
Ed is blank uitschot en moet gewoon in Noordzee gedumpt worden!!
Hij blijft immers toch niet drijven!!
pi_2319839
quote:
Op woensdag 28 november 2001 17:41 schreef Jammie het volgende:
Sorry, ik heb waarschijnlijk wat gemist. Hoezo heeft alleen Diane ervoor gezorgd dat de battle is verloren? Had het iets uitgemaakt als zij al vooraf van deelname had afgezien? Ik meen gehoord te hebben dat het er niet om ging HOE de bewoners afhaakten, maar dat de battle verloren zou zijn als er twee 'fouten' zouden worden gemaakt: vallen of afzien van deelname. In dat geval zou Ed toch net zo schuldig zijn?

Als alle teamleden meededen kregen ze een evenredig bedrag te besteden aan kadootjes, dus bij 5 deelnemers kreeg elk 5000,= piek, enz.

Je kon van te voren aangeven dat je niet mee wilde doen, als je dat deed dan had dit geen consequenties voor het behalen van de battle (logisch want anders hoef je er niet eens aan te beginnen) dit scheelde echter duizend piek voor de degenen die wel meededen en de persoon die niet meedeed kreeg uiteraard helemaal niets, in dit geval was dat Ed.

Als je wel meedeed dan moest je de battle ook waarmaken, indien een van de deelnemers dat niet lukte of alsnog afhaakte dan betekende dat een switch van rijk naar arm en aangezien Diane had aangegeven het wel te willen doen maar op het laatste moment afhaakte ging het team dus naar arm.

woensdag 28 november 2001 @ 23:32:49 #107
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2323134
quote:
Op woensdag 28 november 2001 17:41 schreef ik het volgende:
Aha! I get it. Had ik effe gemist. Ik ben weer bij dankzij CartWOman en Tante Bep. Dank u en een:

pi_2323651
Ed jongen,
ongenuanceerde, rechtlijnige, achterbaks infantiel moederskindje van me, je hebt het voorelkaar.
Ik ben boos, boos dat jij bestaansrecht hebt...

[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 29-11-2001 00:43]

...
  donderdag 29 november 2001 @ 09:17:06 #109
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2324831
van MediaWatchers:
quote:
29 November 2001 07:30

Watchers zijn Ed zat

Hij zegt dat Kelly een "vieze vuile geile robot" is, en gehandicapte kinderen zou hij "het liefste weggooien". De Watchers zijn hem goed zat, en zien het liefst dat de walgelijke, boerende, schetenlatende, asociale, hakenkruisdragende, niet goed bij zijn hoofd zijnde Ed onmiddelijk, direct, nu, gelijk, zonder pardon uit het huis verwijdert wordt. Het is onbegrijpelijk dat deze vent is geselecteerd, hij laat het afweten tijdens battles en geeft anderen de schuld van zijn falen. Zijn optreden kan niet zonder hevige edits om zeven uur uitgezonden worden. Hummie doe iets!!!

Ben het hier helemaal mee eens! Deze lul schoffeert en beledigt mensen. Een beetje respect voor andere mensen is Ed vreemd, dus wordt het tijd dat hij dit leert!

Voor mij mag er ook een Fok! actie komen om Ed per direct het huis uit te laten zetten!!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 29 november 2001 @ 09:29:25 #110
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2324867
Ik snap ook niet dat Andries zijn team Ed niet naar het andere team wil doen, maar Leo. Zouden ze nou niet inzien wat een creep het is?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  donderdag 29 november 2001 @ 18:18:45 #111
16288 Myr
Française
pi_2330325
Ed is een intolerant boer.
Voorbeeld:
"Als mijn zoon zou met barbies willen spelen dan zal ik het hem verbieden,hij moet een beetje normaal doen!"
Walgelijk gewoon...hoe kortzichtig kan een mens zijn?
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_2330355
Op donderdag 29 november 2001 18:18 schreef Myr het volgende:
Ed is een intolerant boer.
Voorbeeld:
"Als mijn zoon zou met barbies willen spelen dan zal ik het hem verbieden,hij moet een beetje normaal doen!"
Walgelijk gewoon...hoe kortzichtig kan een mens zijn?

------------------------------------------------------

Ed ????
Is dat degene die zit te borduren ?

pi_2332938
Ik wilde het ook maar even in dit topic zeggen: bye bye Ed.
pi_2333191
Yep. Ed gaat er nu uit. Zeker weten. Het maakt niet uit wie er nu tegen over hem komt te staan. Het is afgelopen met EdTV . Goodbye Ed !
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2367654
*schopje*
Viper 4 life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')