abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2272939
In het begin vond ik Ed wel oke, maar ik begin me steeds meer aan hem te irriteren. Hij houdt absoluut geen rekening met anderen en het enige wat ie kan zeggen is dat vervelende "weet je" aan het einde van elke zin. Ik hoop dat ie volgende week genomineerd wordt en dat ie dan weg gaat.
Lekker Belangrijk!
  vrijdag 23 november 2001 @ 22:03:31 #77
16467 sweetiedarling
cheers,thanks a lot!
pi_2273970
ik irriteer me groen en geel aan die vette etter, en dat kapsel van hem kan echt niet. 'T lijkt wel of iemand een grote aks achter in zijn gigantische hoofd heeft geslagen.
Ik zou wel eens willen zien hoelang hij daar serieus voor de spiegel moet staan. En dan nog niet te spreken over dat prettige lichaam van hem!
I don't know why I smoke, but I drink to get drunk.
  zondag 25 november 2001 @ 01:28:55 #78
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2282956
Wat een eikel is die Ed zeg!
Nog erger dan Coos!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2283217
Ed spoort gewoon niet en ik ben blij dat ik zijn mammie niet ben want dan zou ik me heeeel diep schamen dat ik dat kind op de wereld had gezet
Try anything once, twice to be sure
pi_2283761
??
  zondag 25 november 2001 @ 19:09:07 #81
9860 Rhand
Tot aan de tand....
pi_2287956
Tjonge jonge, wat een puberaal ventje is die Ed,
Agressief, egoistisch, achterbaks, stiekum en onsymphatiek.

Dat moest ik ff kwijt

Say cheese and you smile again!!
  zondag 25 november 2001 @ 19:12:24 #82
215 misterDre
Paint it black!
pi_2287982
quote:
Op zondag 25 november 2001 19:09 schreef Rhand het volgende:
Tjonge jonge, wat een puberaal ventje is die Ed,
Agressief, egoistisch, achterbaks, stiekum en onsymphatiek.

Dat moest ik ff kwijt

En lucht het op?
  zondag 25 november 2001 @ 19:18:15 #83
9860 Rhand
Tot aan de tand....
pi_2288054
quote:
Op zondag 25 november 2001 19:12 schreef misterDre het volgende:

[..]

En lucht het op?

Absoluut, soms heb je dat gewoon ff nodig
Say cheese and you smile again!!
  zondag 25 november 2001 @ 19:31:48 #84
18288 Mr_Airwolf
éénmaal een man blijft een man
pi_2288153
Ik vind eddepet een beetje een zielig mannetje, alsof hij tegenover zijn andere medebewoners GROOT wil doen, maar niet de confrontatie durft aan te gaan met de persoon in kwestie.

Hij komt groot en stoer over, althans dat probeert hij, en met zijn taalgebruik is het een type die de confrontatie, volgens mij, niet echt durft aan te gaan.
En met al zijn verbaal geweld en daarmee combinerend "moederskindje" moet ik gaan lachen !!!!!

pi_2288547
Ed kan wel leuke plannetjes hebben (o.a. dat hij captain wil worden) maar het lukt allemaal niet zo..... hihi...
pi_2292785
ed is een acteur!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_2292815
quote:
Op maandag 26 november 2001 10:47 schreef thelmaz het volgende:
ed is een acteur!
Dat zou ik soms haast gaan denken jah.
Viper 4 life
  dinsdag 27 november 2001 @ 21:40:46 #88
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_2311666
Ed is a LOSER...hij durfde niet eens mee te doen de vetkwab.
The world is a stage and each must play a part.
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:14:27 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2312686
Nu is Ed boos op diane omdat zij naar zijn mening denk ik de battle verloren heeft. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat Ed niet zo geod tegen zijn verlies kan. Hij wordt vervelend.
Hij lijkt een beetje op Frank. Kon ook zo vreselijk zeiken over alles en iedereen mar keek nooit naar zichzelf.
pi_2312704
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:14 schreef marky het volgende:
Nu is Ed boos op diane omdat zij naar zijn mening denk ik de battle verloren heeft. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat Ed niet zo geod tegen zijn verlies kan. Hij wordt vervelend.
Hij lijkt een beetje op Frank. Kon ook zo vreselijk zeiken over alles en iedereen mar keek nooit naar zichzelf.
Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren en niet door hem. Indien Diane vantevoren had gezegd dat ze niet durfde, dan hadden ze de battle gewonnen, maar doordat zij niet meer durfde terwijl ze boven in dat bakje stond, daardoor hebben ze verloren. En Ed baalt daarvan omdat hij het al zag aankomen. Hij kijkt wel degelijk naar zichzelf, want hij was zo verstandig om vantevoren te zeggen dat hij het niet zou doen.
pi_2312720
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:17 schreef Ethel het volgende:

[..]

Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren

Precies! Het is ontroerend hoe Marky het steeds voor de zwakkeren ( ) opneemt, maar dit was een erg domme post...
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:26:04 #92
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2312756
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:14 schreef marky het volgende:<snip>
Ed baalt vooral dat hij wat battles betreft "a real chicken" is.
Hij is met z'n grote muil en z'n doodshoofd-doekje, z'n stoere gedrag, z'n ferme woorden, z'n battle-broek en niet te vergeten z'n pratende k*t..............zo maar, plat op z'n bek gevallen, onze stoere held, snik,....hij is niet meer.
Hij merkt het nog niet, als het hem recht in z'n gezicht boert,.........Ed kan er niks aan doen, het is allemaal de schuld van Diane!

Ja hoor Ed, tok, toktoktoktok, tok, flap your wings.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 november 2001 @ 23:30:42 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2312785
Ed weet tenminste dat-ie het niet haalt.

Van Diane weet iedereen ook dat ze het niet haalt: alleen gaat die muts toch.

Terecht dat Ed pissed is.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:36:24 #94
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2312819
En Ed is zo dapper dat ie tegen Diane zegt: "Wijfie, ga nou niet, je weet toch dat het niks wordt, denk aan het team, je hebt hoogtevrees, ik ook, niet doen, niet gaan".

Ed spreekt Diane er rechtstreeks op aan en zegt dat ze een pannelap is en dat ze het verne*kt heeft voor het hele team.

Ja hoor, echt Ed!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:52:06 #95
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2312913
Als ed iets heeft dan moet hij dat tegen de desbetreffende persoon zeggen.......hij moppert tegen alles en iedereen aan maar NOOIT tegen de persoon waar het omgaat........,en die stoere verhalen moet hij vanaf NU gewoon voor zich houden .....er is toch niemand die hem meer gelooft.....
  dinsdag 27 november 2001 @ 23:57:43 #96
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2312947
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:17 schreef Ethel het volgende:

[..]

Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren en niet door hem. Indien Diane vantevoren had gezegd dat ze niet durfde, dan hadden ze de battle gewonnen, maar doordat zij niet meer durfde terwijl ze boven in dat bakje stond, daardoor hebben ze verloren. En Ed baalt daarvan omdat hij het al zag aankomen. Hij kijkt wel degelijk naar zichzelf, want hij was zo verstandig om vantevoren te zeggen dat hij het niet zou doen.

Daar gaat het niet om. Het gaat om zijn reaktie achteraf. Hij loopt meteen weer te zeiken dat het allemaal haar schuld is maar neemt niet de moeite dit ook effe aan haar mede te delen. De andere doen er ook niet moeilijk over en zien er zelfs nog wel een stukje overwinning in voor haar persoonlijk.
pi_2312951
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 23:57 schreef marky het volgende:

Daar gaat het niet om. Het gaat om zijn reaktie achteraf. Hij loopt meteen weer te zeiken dat het allemaal haar schuld is maar neemt niet de moeite dit ook effe aan haar mede te delen. De andere doen er ook niet moeilijk over en zien er zelfs nog wel een stukje overwinning in voor haar persoonlijk.

Oke, als je dat bedoeld, dan kan ik je wel enigszins begrijpen. Ik vind ook dat hij het rechtstreeks tegen haar moet zeggen.
  woensdag 28 november 2001 @ 00:43:03 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2313210
Diane wilde het duidelijk wel graag proberen, maar wist eigenlijk wel BIJNA zeker dat ze het niet zou durven. Het is haar echter door iedereen uit haar team, en OOK door H van de T, op het hart gedrukt dat het niet uitmaakt als ze het op het laatste moment toch niet wilde doen. Ze vonden allemaal dat ze het gewoon moest proberen!

Toch raar dat wéér bijna iedereen deze kans grijpt om het allemaal Diane aante rekenen dat ze op het laatste moment terug krabbelde, terwijl ze dat al had aangekondigd. Komt nog bij dat Stefan behoorlijk nerveus liep te doen toen ze in het bakje naar boven gingen, wat ook geen wonderen doet voor iemands zelfvertrouwen die toch ook al last heeft van hoogtevrees.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-11-2001 00:57]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2313489
Tjonge tjonge ik had al een hekel aan Ed maar als ik nu de verslagen lees word het alleen maar erger ( ik dacht eigenlijk dat t niet erger kon worden) Kan BB niet ingrijpen en hem als straf donderdag eruit zetten inplaats van de genomineerden. Ed is toch geen vent
Hij gedraagt zich als een meisje en lijkt op een monster
Van zijn boeren en scheten word ik helemaal onpasselijk
Try anything once, twice to be sure
pi_2317984
Uit het streamverslag van Harry:
Door Harry - woensdag 28 november 2001 15:04

...Ed zit nog steeds aan tafel, Danielle staat voor de spiegel haar haren te doen.
Ed kan ik slecht verstaan. Hij vindt zwakzinnige kinderen in leven houden egoïstische.

De discussie gaat nog steeds over het voorgaande onderwerp.
Leo zegt dat heel het leven uit egoïstische motieven bestaat, Leo heeft wel de drang om zich voort te planten.

Ed geeft weer zijn visie erop en hij zou er voor kiezen om als hij zon kind krijgt het af te maken.

Ed: mijn moeder denkt het er hetzelfde over als ik.. Als Ed iets krijgt, een ongeluk of zo dan gaat bij hem de stekker eruit, dat heeft hij met zijn moeder afgesproken.

Beste Ed, waarschijnlijk denkt je moeder er helemaal niet hetzelfde over, immers, jij leeft toch nog?

...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')