Dat moest ik ff kwijt
quote:En lucht het op?
Op zondag 25 november 2001 19:09 schreef Rhand het volgende:
Tjonge jonge, wat een puberaal ventje is die Ed,
Agressief, egoistisch, achterbaks, stiekum en onsymphatiek.Dat moest ik ff kwijt
quote:Absoluut, soms heb je dat gewoon ff nodig
Op zondag 25 november 2001 19:12 schreef misterDre het volgende:[..]
En lucht het op?
Hij komt groot en stoer over, althans dat probeert hij, en met zijn taalgebruik is het een type die de confrontatie, volgens mij, niet echt durft aan te gaan.
En met al zijn verbaal geweld en daarmee combinerend "moederskindje" moet ik gaan lachen !!!!!
quote:Dat zou ik soms haast gaan denken jah.
Op maandag 26 november 2001 10:47 schreef thelmaz het volgende:
ed is een acteur!
quote:Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren en niet door hem. Indien Diane vantevoren had gezegd dat ze niet durfde, dan hadden ze de battle gewonnen, maar doordat zij niet meer durfde terwijl ze boven in dat bakje stond, daardoor hebben ze verloren. En Ed baalt daarvan omdat hij het al zag aankomen. Hij kijkt wel degelijk naar zichzelf, want hij was zo verstandig om vantevoren te zeggen dat hij het niet zou doen.
Op dinsdag 27 november 2001 23:14 schreef marky het volgende:
Nu is Ed boos op diane omdat zij naar zijn mening denk ik de battle verloren heeft. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat Ed niet zo geod tegen zijn verlies kan. Hij wordt vervelend.
Hij lijkt een beetje op Frank. Kon ook zo vreselijk zeiken over alles en iedereen mar keek nooit naar zichzelf.
quote:Precies! Het is ontroerend hoe Marky het steeds voor de zwakkeren (
Op dinsdag 27 november 2001 23:17 schreef Ethel het volgende:[..]
Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren
quote:Ed baalt vooral dat hij wat battles betreft "a real chicken" is.
Op dinsdag 27 november 2001 23:14 schreef marky het volgende:<snip>
Nu is Ed boos op diane omdat zij naar zijn mening denk ik de battle verloren heeft. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat Ed niet zo geod tegen zijn verlies kan. Hij wordt vervelend.
Ja hoor Ed, tok, toktoktoktok, tok, flap your wings.
Van Diane weet iedereen ook dat ze het niet haalt: alleen gaat die muts toch.
Terecht dat Ed pissed is.
Ed spreekt Diane er rechtstreeks op aan en zegt dat ze een pannelap is en dat ze het verne*kt heeft voor het hele team.
Ja hoor, echt Ed!
quote:Daar gaat het niet om. Het gaat om zijn reaktie achteraf. Hij loopt meteen weer te zeiken dat het allemaal haar schuld is maar neemt niet de moeite dit ook effe aan haar mede te delen. De andere doen er ook niet moeilijk over en zien er zelfs nog wel een stukje overwinning in voor haar persoonlijk.
Op dinsdag 27 november 2001 23:17 schreef Ethel het volgende:[..]
Sorry Marky, maar deze battle is echt door Diane verloren en niet door hem. Indien Diane vantevoren had gezegd dat ze niet durfde, dan hadden ze de battle gewonnen, maar doordat zij niet meer durfde terwijl ze boven in dat bakje stond, daardoor hebben ze verloren. En Ed baalt daarvan omdat hij het al zag aankomen. Hij kijkt wel degelijk naar zichzelf, want hij was zo verstandig om vantevoren te zeggen dat hij het niet zou doen.
quote:Oke, als je dat bedoeld, dan kan ik je wel enigszins begrijpen. Ik vind ook dat hij het rechtstreeks tegen haar moet zeggen.
Op dinsdag 27 november 2001 23:57 schreef marky het volgende:Daar gaat het niet om. Het gaat om zijn reaktie achteraf. Hij loopt meteen weer te zeiken dat het allemaal haar schuld is maar neemt niet de moeite dit ook effe aan haar mede te delen. De andere doen er ook niet moeilijk over en zien er zelfs nog wel een stukje overwinning in voor haar persoonlijk.
Toch raar dat wéér bijna iedereen deze kans grijpt om het allemaal Diane aante rekenen dat ze op het laatste moment terug krabbelde, terwijl ze dat al had aangekondigd. Komt nog bij dat Stefan behoorlijk nerveus liep te doen toen ze in het bakje naar boven gingen, wat ook geen wonderen doet voor iemands zelfvertrouwen die toch ook al last heeft van hoogtevrees.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-11-2001 00:57]
...Ed zit nog steeds aan tafel, Danielle staat voor de spiegel haar haren te doen.
Ed kan ik slecht verstaan. Hij vindt zwakzinnige kinderen in leven houden egoïstische.
De discussie gaat nog steeds over het voorgaande onderwerp.
Leo zegt dat heel het leven uit egoïstische motieven bestaat, Leo heeft wel de drang om zich voort te planten.
Ed geeft weer zijn visie erop en hij zou er voor kiezen om als hij zon kind krijgt het af te maken.
Ed: mijn moeder denkt het er hetzelfde over als ik.. Als Ed iets krijgt, een ongeluk of zo dan gaat bij hem de stekker eruit, dat heeft hij met zijn moeder afgesproken.
Beste Ed, waarschijnlijk denkt je moeder er helemaal niet hetzelfde over, immers, jij leeft toch nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |