quote:HUH???? Straks gaat hij ook nog dansen op Britney Spears!
Ed stelt het voor om een verkleed partij te houden aan de andere kant
(aanvulling: hiermee bedoelde ik dus dansen op de MUZIEK van Britney Spears......
)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-11-2001 20:18]
quote:Er is ook een donor tekort!!
Op maandag 19 november 2001 22:07 schreef sweetiedarling het volgende:
kunnen ze ED,Pascal en Coos niet naar het ziekenhuis brengen, dan kunnen de dokters proberen om van hun drieën, één fatsoenlijke knappe mens te maken
quote:Ik ben bang dat de wetenschap nog niet zover gevorderd is dat ze daar een fatsoenlijk mens van kunnen maken. Maar misschien dat ze er eentje zonder mond kunnen maken, dan merk je tenminste ook niet dat ze van die drie hersencellen niet een fatsoenlijk brein hebben kunnen maken.
Op maandag 19 november 2001 22:07 schreef sweetiedarling het volgende:
kunnen ze ED,Pascal en Coos niet naar het ziekenhuis brengen, dan kunnen de dokters proberen om van hun drieën, één fatsoenlijke knappe mens te maken
quote:Ik praat op verjaardagfeestjes helemaal niet over homo's. Waarom mag ik niet lullen over dingen waar ik geen verstand volgens jou van heb? Ik mag overal over lullen. We leven ineen vrij land (nog wel). Waarom zijn mijn standpunten stigmatiserend? Mijn standpunten zijn misschien wel heel realistisch, alleen de waarheid zal nooit boven tafel komen... En hoe stigmatiserend zijn homo's zelf bezig met die gay-parades? BTW: IRL heb ik wel vaak de lachers op mijn hand, maar niet door denigrerend over homo's te doen, wat ik nu ook niet doe overigens...
Op maandag 19 november 2001 13:59 schreef Trimmed het volgende:[..]
Omdat dat ook, voor het gros van de gays in nederland, helemaal niet waar is. Je moet alleen over dingen lullen waar je verstand van hebt, en geen populistische verjaardagsprietpraat bezigen. Wie maakte jou hoogleraar homokunde?
En nu niet aankomen met de tekst 'Vrienden van mij zijn homo, en...' Dus?
Verdedig jij altijd van die standpunten die zo lekker stigmatiserend zijn? Dat je alle lachers op je hand hebt, en inspeelt op die stereotypen die iedereen in z'n hoofd heeft? Heel makkelijk...
quote:Gezien je laatste post haal ik even dit terug. Zij dit, zij dat! Waar slaat dat op? Op een zeer klein deel van de homo's. Ik, als homo, weet van mezelf, van vrienden en vanuit vele verhalen dat homo's niets liever zouden doen dan integreren ipv segregeren. Maar mensen zoals Ed (en jij) zorgen ervoor dat dit niet mogelijk is. Omdat veel homo's keer op keer stuiten op niet te verhullen intolerantie, vooroordelen, etc. Dus geef die jongens eens ongelijk en laat ze lekker naar hun eigen kroegen gaan! Want zolang het niet mogelijk is op een normale manier uit te gaan als homo in een heterokroeg, hou je dit soort dingen in stand. Het is de intolerantie van bevooroordeelde hetero's die nog steeds zorgt voor die afzondering. Het is zeker niet het doel op zich van de homo's die ik ken (en waaronder ik mezelf ook reken).
All right. Maar besef dan dat het homo's in eerste instantie helemaal niet om acceptatie te doen is. Ze leven gewoon in een eigen subcultuur, waarin eigen sociale signalen, codes, gewoonten en gebruiken heersen. Zij zouden geeneens op willen gaan in de heterowereld. Het is ze niet te doen om integratie, maar juist om segregatie.Het is liberaal in de anglo-amerikaanse betekenis van progressief.
quote:Nou, ik ben liberaal, ik heb niets tegen homo's, kan er goed mee omgaan, ben ook geen puber meer die geplaagd wordt door eigen emotioneel-sexuele problemen. Ik hoef niks te bewijzen. Veel homo's (en ook hetero's uiteraard), niet iedereen, blijkbaar wel, en dat stuit sommige mensen tegen de borst en dat moet kunnen. Waarom niet? Homo's zijn net als andere mensen alleen hun sexuele oriéntatie verschilt van het gros, helaas dat veel homo's dat sexuele altijd aandikken (zoals, daar heb je gelijk in ook veel puberale heterosexuele jongens). Voor mij hoeft dat allemaal niet. Ik ben bijna 40, en eerlijke gezegd sex en obsessie met sex, ligt vrij ver van me af. Als er homo's zijn die er hetzelfde poverdenken dan is er toch geen vuiltje aan de lucht zeker?
Op dinsdag 20 november 2001 02:15 schreef VictorVictor het volgende:
Ryan:
[..]Gezien je laatste post haal ik even dit terug. Zij dit, zij dat! Waar slaat dat op? Op een zeer klein deel van de homo's. Ik, als homo, weet van mezelf, van vrienden en vanuit vele verhalen dat homo's niets liever zouden doen dan integreren ipv segregeren. Maar mensen zoals Ed (en jij) zorgen ervoor dat dit niet mogelijk is. Omdat veel homo's keer op keer stuiten op niet te verhullen intolerantie, vooroordelen, etc. Dus geef die jongens eens ongelijk en laat ze lekker naar hun eigen kroegen gaan! Want zolang het niet mogelijk is op een normale manier uit te gaan als homo in een heterokroeg, hou je dit soort dingen in stand. Het is de intolerantie van bevooroordeelde hetero's die nog steeds zorgt voor die afzondering. Het is zeker niet het doel op zich van de homo's die ik ken (en waaronder ik mezelf ook reken).
Uit de uitzending van gisteravond is nu ook gebleken dat hij geen greintje medeleven met zijn medemensen heeft - hetgeen Sandy fijntjes constateerde. "Ik heb geen medeleven. Ik denk alleen aan mezelf" voegde hij daar nog eens grimmig aan toe. Daarbij zie je hem de laatste tijd (sinds zijn masker is afgevallen) alleen nog maar heel eng kijken, een beetje zoals een doorsnee psychopaat in een Hollywoodfilm. Natuurlijk hoort daar intolerantie jegens homo's bij. En stel je voor als Aldrico er nog in had gezeten! Kan die niet even terug? Dan kunnen we echt lachen. Ed in een team met Aldrico, Kelly en Sandy.
quote:Netjes!!!
Op dinsdag 20 november 2001 10:20 schreef Right het volgende:
Of hij gaat gewoon naar de hoeren (Diana)....
quote:OK... Het was niet echt duidelijk dat je dat bedoelde, vandaar de reactie!
Op dinsdag 20 november 2001 10:28 schreef Right het volgende:
Beste Scanman: ik gebruik hier Ed's woorden, o.k.?
Ik vind Diana GEEN hoer, laat dat even duidelijk zijn.
Volgens mij is zij gewoon een gezonde meid die veel aandacht (en af en toe sex) nodig heeft.
Ik wil hier alleen even aangeven dat Ed zelf ook niet zo normaal is en dat vrouwen over het algemeen niet zo gecharmeerd zijn van mannen die zo verschrikkelijk dol op hun moeder zijn.
Na de ruzie met Diane deze week begon hij ook dingen te roepen als 'rooie tyfushoer' toen zij al weer binnen was. Een tijdje gelden na de ruzie met Kelly heeft hij ook typisch Ed-achtige opmerkingen over haar gemaakt (m.a.w. zo grof en hard mogelijk). Ook toen was Kelly verdwenen en heeft er dus niets van meegekregen. Kan hij zijn dat deze Ed een grote bek heeft tegenover anderen, maar oog in oog eigenlijk een zwak persoontje is en niets durft te zeggen?
quote:Een echt moeders-kindje.
Op woensdag 21 november 2001 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Er is me weer iets opgevallen aan Ed vandaag.... na de 'ruzie' met Andries over hygiene. Ed heeft een hele grote bek als de persoon met wie hij de ruzie had er niet meer bij is. Vanmiddag tijdens de ruzie met Andries was hij heel rustig. Andries was nog niet buiten of hij begon al harder te worden tegen andere bewoners. Meerdere keren zei hij dat hij Andries 'buiten BB' al lang op zijn bek zou hebben geslagen... en dat hij het niet meer pikt enzo.Na de ruzie met Diane deze week begon hij ook dingen te roepen als 'rooie tyfushoer' toen zij al weer binnen was. Een tijdje gelden na de ruzie met Kelly heeft hij ook typisch Ed-achtige opmerkingen over haar gemaakt (m.a.w. zo grof en hard mogelijk). Ook toen was Kelly verdwenen en heeft er dus niets van meegekregen. Kan hij zijn dat deze Ed een grote bek heeft tegenover anderen, maar oog in oog eigenlijk een zwak persoontje is en niets durft te zeggen?
Maar hij is wél lief voor zijn moeder... BAH!
Het is leuk als er controversiële personen in het huis zitten, maar deze 'ruwe bolster, blanke pit' spuug ik het liefst zo snel mogelijk het huis uit!
quote:Als het idd zo is dat Ed een ring met hakenkruis draagt, wie is het dan met me eens dat hij uit het huis gezet moet worden??
Op woensdag 21 november 2001 16:37 schreef CartWOman het volgende:
En ook nog een ring met hakenkruis dragen; het dieptepunt is bereikt.
quote:Daar ben ik het zeker mee eens, een hakenkruis draag je niet voor niets, normale mensen verafschuwen zoiets en zouden weigeren om zoiets te dragen, alleen al uit principe.
Op donderdag 22 november 2001 01:02 schreef scanman01 het volgende:Als het idd zo is dat Ed een ring met hakenkruis draagt, wie is het dan met me eens dat hij uit het huis gezet moet worden??
Maar massaal weer een mailtje naar BB sturen??
quote:Screenshot, anyone?
Op woensdag 21 november 2001 16:37 schreef CartWOman het volgende:
En ook nog een ring met hakenkruis dragen; het dieptepunt is bereikt.
quote:Tjongejonge... draven jullie niet een klein beetje door. Heerlijk dat jullie je zo laten opnaaien door uitspraken van Ed. Iemand merkte al op dat hij alleen scheten en boeren laat in gezelschap van anderen. Die jongen is constant bezig met mensen choqueren. Zijn motivatie hiervoor is aandacht krijgen. Heb een beetje medelijden met hem dat ie 'zulke dingen' nodig denkt te hebben om aandacht te krijgen. Neem hem dan ook niet serieus wanneer hij zegt dat ie niks om andere mensen geeft. Flauwekul natuurlijk. Ik heb zelfs de term psychopaat al gehoord. Weet niet wat ik sneuer vind: Ed's pogingen zich te manifesteren in de groep of vergelijkingen trekken met psychopaten. Kijk, hij is niet de slimste of moet ik zeggen de sociaal vaardigste (goed nederlands??). Ook denk ik niet dat hij ooit woordelijk heeft gezegd homo's te haten. Het lijkt me eerder dat ie een hekel heeft aan dat extravagante gedrag van relnichten.
Op donderdag 22 november 2001 02:04 schreef marbe het volgende:
Ed lijkt op een jongen die ik ken ( een voormalig vriend van mijn man). Vroeger daarmee nog wel eens in een kroeg geweest. ( spijt spijt) Negen van de tien keer ging hij ruzie maken met buitenlanders of homo's en dan knokken. Maar wel altijd als er vrienden van hem bij waren. Echt een mietje dus. Volgens mij is die Ed ook zo.
Please... laat die jongen lekker dom lullen. Ed is best ok.
quote:Sorry hoor, maar iemand die zijn problemen oplost middels agressieve methoden, iemand die anderen mensen niet respecteeert, iemand die niet over "normale" waarden en normen beschikt, iemand die een hakenkruis als ring draagt, iemand die achterbaks en geniepig is, zo'n iemand vind jij ok?????????
Op donderdag 22 november 2001 14:05 schreef Ungeheuer het volgende:...verdedigingsbetoog voor Ed...
Please... laat die jongen lekker dom lullen. Ed is best ok.
Vraag me af hoe jij in het leven staat....
quote:Geeft niks hoor, maar zo'n iemand die jij beschrijft vind ik niet ok. Ik heb bv. geen hakenkruis op z'n ring gezien. Jij wel? En over karaktereigenschappen als achterbaksheid en geniepigheid. Jij vrijwaart de andere BB-bewoners van deze? Net of Leo gerespecteerd wordt door het incesttriootje DDA. Als een stel kleine kinderen gniffelen ze om hem en het liefst houden ze dat verborgen voor hem. En dat vind ik veel hinderlijker dan die grote muil van Ed. Het enige waar ik op doel is dat zijn uitspraken te serieus genomen worden. Tussen dingen zeggen en doen zit een wereld van verschil. Ik heb hem intussen wel medeleven zien tonen aan Leo.
Op donderdag 22 november 2001 15:08 schreef Ethel het volgende:[..]
Sorry hoor, maar iemand die zijn problemen oplost middels agressieve methoden, iemand die anderen mensen niet respecteeert, iemand die niet over "normale" waarden en normen beschikt, iemand die een hakenkruis als ring draagt, iemand die achterbaks en geniepig is, zo'n iemand vind jij ok?????????
![]()
Vraag me af hoe jij in het leven staat....
quote:Veel mede fokkers hebben de ring gezien, en ik vertrouw uiteraard blindelings op de uitspraken van mijn virtuele vrienden
Op donderdag 22 november 2001 15:24 schreef Ungeheuer het volgende:Zo iemand die jij beschrijft vind ik niet ok. Ik heb bv. geen hakenkruis op z'n ring gezien. Jij wel? En over karaktereigenschappen als achterbaksheid en geniepigheid. Jij vrijwaart de andere BB-bewoners van deze? Net of Leo gerespecteerd wordt door het incesttriootje DDA. Als een stel kleine kinderen gniffelen ze om hem en het liefst houden ze dat verborgen voor hem. En dat vind ik veel hinderlijker dan die grote muil van Ed. Het enige waar ik op doel is dat zijn uitspraken te serieus genomen worden. Tussen dingen zeggen en doen zit een wereld van verschil. Ik heb hem intussen wel medeleven zien tonen aan Leo.
Ik vrijwaar de andere bewoners niet van achterbaks gedrag, absoluut niet, en mijn ongenoegen over dit gedrag van andere bewoners uit ik ook.
Een +je voor Ed inderdaad dat hij het voor Leo opneemt, dat weet ik inderdaad wel te waarderen. Verder blijf ik bij mijn mening over Ed, want ik vind dat dit +je niet opweegt tegen de "rare" gedachten die hij erop nahoudt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |