abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32832021
quote:
Uitgegeven: 5 december 2005 08:55
Laatst gewijzigd: 5 december 2005 09:05
DEN HAAG - Tijdens begeleid verlof is zaterdag in Eindhoven een tbs'er ontsnapt. Een woordvoerder van Justitie heeft een bericht daarover in De Volkskrant bevestigd.

De man verdween tijdens een wandeling vanaf het terrein van de Grote Beek in Eindhoven, een GGZ-instelling met een afdeling voor tbs'ers. Hij had tbs gekregen voor een zedendelict.

Nadere mededelingen wilde Justitie niet doen.
Hij is weer fijn.
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat Justitie er maar niet in slaagt een paar gekken op te sluiten en binnen te houden. Waarom kan iemand zomaar het terrein afvluchten? Godverdomme.
Misschien moeten ze eens gaan praten met de Apenheul om te kijken hoe die de boel binnen houden.
pi_32832298
Inderdaad intriest. We moeten in Nederland echt rap van dit systeem af. Mensen die een gevaar zijn voor de samenleving (of ze daar nu schuld aan hebben of niet), horen veilig opgeborgen te zitten en horen niet op 'begeleid' verlof te kunnen.

Verder is justitie ook weer bijzonder scheutig met informatie Wat dachten jullie van een signalement, jongens?
  maandag 5 december 2005 @ 13:10:59 #3
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32832931
Er schijnt ook een hondje te zijn overleden. Hij heeft een mooi leven gehad en is 17 jaar oud geworden.

Met andere woorden, het interesseert de politiek geen reet hoeveel TBS'ers er ontsnappen. En er worden ieder jaar weer 10 mensen vermoord en verkracht door heengezonden TBS'ers, dat is allemaal ingecalculeerd.
  FOK!fotograaf maandag 5 december 2005 @ 14:52:06 #4
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32835676
Ik denk dat er binnenkort ruimte vrij komt voor TBSsers in de Haarlemmermeer bij dat vliegveld. Gratis lucifers jongens!

Maar goed, kunnen ze niet gewoon de deur open zetten? Ne moet er steeds een begeleider mee om ze naar de buitenwereld te helpen. Een paar bordjes met 'uitgang' is toch voldoende?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_32835689
Sucks to be TBS'er.
feest
  maandag 5 december 2005 @ 15:29:23 #6
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32836620
En Donner blijft maar zitten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_32836652
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja die man geeft zijn plaats in de kamer niet zomaar op .
pi_32841273
Ik snap er ook niks meer van.... Vertrouwen in álles wat politiek is, daalt weer gestaag. Ik vraag me echt af hoe efficiënt er eigenlijk wordt gewerkt in het hele Haagse systeem, plus de instanties die dus met TBS'ers omgaan, en probleemgezinnen enz enz enz...

Een aftreden lost niks op, het veranderen duurt maaaanden, jaaaren misschien wel, maar als simpele burger die er niet direct bij betrokken is, vraag je je toch echt af hoe de gang van zaken nu eigenlijk in elkaar steekt. En denk je dat duizend keer "foei" van Tweede Kamer-leden en duizend wijzende vingertjes ook niks oplossen, behalve dat ieder zijn/haar woordje heeft gedaan en er weer een volgende hoofdstuk komt. Heel raar.
pi_32844130
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou de TBS-ers nog...
pi_32860081
quote:
Derde tbs’er ontsnapt

Voor de derde maal in twee weken heeft een levensgevaarlijke tbs’er de benen genomen. Zaterdag wist de 46jarige zedendelinquent Gerrie Breeuwer kinderlijk eenvoudig te ontsnappen tijdens een wandeling op het bewaakte terrein van psychiatrische kliniek de Grote Beek in Eindhoven.

Daar zit hij sinds 1994 tbs met dwangverpleging uit voor een reeks ernstige zedenmisdrijven. Woensdag 23 november ontsnapte de gewelddadige tbs’er Tony M. uit Balkbrug, zedendelinquent Dairron E. nam kort daarop uit dezelfde kliniek de benen. Beiden hebben zich weer gemeld.
De politie is nu een klopjacht gestart naar de als gevaarlijk bekendstaande Gerrie Breeuwer, die zich ook wel Ron laat noemen. Breeuwer heeft een tenger postuur, een smal gezicht met een spitse kin. Hij is 1.73 m lang. Zijn beide armen zijn getatoeëerd. Hij heeft donkerblond tot lichtbruin haar en draagt dat in een staartje. Verder droeg hij zwarte trimschoenen en een spijkerbroek. Volgens de politie is hij zeer gevaarlijk
bron

Weet je tenminste voor wie je moet uitkijken .
pi_32860465
Het veroorzaakt hier ook wel veel ophef he...
pi_32861558
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Het veroorzaakt hier ook wel veel ophef he...
Ja, ook weer een reden tot bezorgheid. Maar mensen kijken er simpelweg niet meer van op. Men is het gewend .

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 06-12-2005 14:22:14 ]
pi_32861700
Heel dat TBS gebeuren moet worden afgeschaft, óf het verlof voor TBS'ers moet worden afgeschaft.

Levensgevaarlijk systeem momenteel.

pi_32861893
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef omegaproject het volgende:
óf het verlof voor TBS'ers moet worden afgeschaft.
Nah, het figuur waar het hier om gaat is gewoon weggerend tijdens een wandeling op het terrein van de instelling. Maar na verloop van tijd een 4 meter hoog hek dan wel bewaking tegenkomen ho maar.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:21:39 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32862223
Waarom staan die klinieken er eigenlijk uberhaupt nog? Iedereen kan gewoon in en uit wandelen.
pi_32862464
Hij is opgepakt op het Centraal Station in Amsterdam.

bron
  woensdag 7 december 2005 @ 13:35:41 #17
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32889483
Gekke Gerrie heeft al wel eventjes bij een vrouw ingebroken, die kalm gebleven is, maar dat had ook slechter kunnen aflopen.

Was Donner dan nog steeds blijven zitten?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 7 december 2005 @ 23:14:18 #18
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32905693
Vandaag bekend dat er vorige week weer een TBS'er is ontsnapt .... ik zeg doei Donner
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32907053
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vandaag bekend dat er vorige week weer een TBS'er is ontsnapt .... ik zeg doei Donner
Ah nee joh, Donner kan alles maken.
pi_32910221

^^^ Hoe kun je hier nog anders op reageren? Het is een poppenkast, een farce, meer niet. Een komedie. Of beter gezegd, een tragedie. Zo lachwekkend dat het triest is. Achterlijke mongolen bij justitie.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')