lol, je moet niet zeurenquote:Op maandag 5 december 2005 11:35 schreef sr_firewire het volgende:
Rij je gisteravond lekker met je geleende bak ( wil niet herkend worden ) over de tippelzone hier in de buurt, waar ze me al kennen als een trouwe klant. Dus ik mijn niet elektrische raam opendraaien, waardoor ik 3 Kalorie verspil,maargoed dat terzijde.
Vraag ik aan die snol: Kost dat ?
Snol: 50 euro alles erop en eraan
Ik: 30 euro niet meer
Snol: Dan rij maar door barg dat je bent
Ze moeten niet zo zeiken, werk is werk.
Een holle torquote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef eurodance het volgende:
wat is een barg?
Waarom dat dan nietquote:Op maandag 5 december 2005 11:46 schreef the900 het volgende:
Ik geloof je niet.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:37 schreef longinus het volgende:
He Rob, eens een keer niet op je normale forum
30 voor de hele mik, dan moet je wel naar heel slechte/lelijke crackhoertjes gaan... tis maar waar je plezier in hebt maar ik zou toch echt wel die extra euro's over hebben voor eentje met mínder gaatjes in haar arm dan haren op haar hoofd.quote:
We hebben een man met ervaring hier in deze topic zie ik.quote:Op maandag 5 december 2005 11:52 schreef the900 het volgende:
[..]
30 voor de hele mik, dan moet je wel naar heel slechte/lelijke crackhoertjes gaan... tis maar waar je plezier in hebt maar ik zou toch echt wel die extra euro's over hebben voor eentje met mínder gaatjes in haar arm dan haren op haar hoofd.
tja... zit in de familie hequote:Op maandag 5 december 2005 11:53 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
We hebben een man met ervaring hier in deze topic zie ik.
Zo drijven de die-hards toch weer boven in deze anonieme massa![]()
Dus er groeien bij jou ook regelmatig bloemkolen op je duitse helm ?quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef the900 het volgende:
[..]
tja... zit in de familie he
(crackhoertjes dus, niet de duurdere. daarom ben ik de duurdere ook gaan waarderen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Nee ben bij mijn vriendin in bed gekropen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dus had je jezelf op een gratis rukbeurt getrakteerd
Ik ben immuun geworden.quote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dus er groeien bij jou ook regelmatig bloemkolen op je duitse helm ?![]()
waarom wil je dan zo graag betalen voor sex als je toch al kosten maakt?quote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee ben bij mijn vriendin in bed gekropen.
die deed het wel voor 30 euro?quote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee ben bij mijn vriendin in bed gekropen.
Ze was net afgewerkt en had al veel fooi gehad, dus gisteravond mocht ik gratis.quote:
lucky bastardquote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ze was net afgewerkt en had al veel fooi gehad, dus gisteravond mocht ik gratis.
+ een soa gratisquote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ze was net afgewerkt en had al veel fooi gehad, dus gisteravond mocht ik gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |