Volgens mij is die kut al meerderjarig want het mag bier drinken.quote:Op maandag 5 december 2005 02:07 schreef DeLeider het volgende:
Geloof het of niet, maar vandaag is de grootste kindervriendpedo Jarig, de beste man wil zijn leeftijd niet vrijgeven, maar is wel weer! een jaar ouder geworden..... Feliciteer hem alhier
[afbeelding]
Natuurlijk moet dit met het nodige bier en minderjarige kutjes gevierd worden!
[afbeelding]
lees eens bovenaan je post, idiootquote:Op maandag 5 december 2005 02:10 schreef LostFormat het volgende:
Een dag te vroeg, sukkel.
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.quote:Op maandag 5 december 2005 02:11 schreef Fok_you het volgende:
[..]
lees eens bovenaan je post, idioot
Nou en... als je dalijk wakker bent is ie toch weer dichtquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.
je hebt gelijk, 6 december is Sint Nicolaas (mijn naamdag!), maar in de nederlandse traditie wordt het op 5 december gevierdquote:Op maandag 5 december 2005 02:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
6 december is de beste man jarig. Nu jij weer.
quote:
Zal het nu wel koud hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 02:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel een lekkere kut eigenlijk.
Blaasontsteking.quote:
Dat komt door een bacterie, niet door kou.quote:
Je meent het !quote:Op maandag 5 december 2005 02:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat komt door een bacterie, niet door kou.
Dat is alvast 1 argument van tafel geveegd mocht de vrouw in kwestie protesteren.quote:Op maandag 5 december 2005 02:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat komt door een bacterie, niet door kou.
Ik ben bloedserieus. En juist vanwege dit soort misverstanden ben ik ook vrij goedgeefs met mijn informatie.quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
En ik er iedere keer maar een sjaal omheen draperen.
die stopte je er toch in?quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
Geen ovenwanten?quote:Op maandag 5 december 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je meent het !
Ssssssstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |