Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef static het volgende:
Visum is aangevraagd.
Ben blij dat ik het merendeel niet zelf hoef te doen.A Valid passport (at Least 6 months to expiration) Completed application forms in Quadruplicate for all applicants Four recent full-face passport photographs for all applicants. Four certified copies of expatriate quota approval from Nigeria or approval from Nigeria for STR. Four certified and legalized copies of all credentials and certificates. Four copies of letter of Employment Four copies of letter of Acceptance Four copies of marriage certificate (Original copy must also to shown) Four copies of birth certificate (Original copy must also be shown) if accompanied by a child.
Ben wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:37 schreef What het volgende:
[..]
Been there.
Sterker, ik kom er maandelijks. We kunnen in ieder geval borrelen als het je teveel wordt.
Ik kan ook regelmatig dingen voor je meenemen. Moet je me maar effe mailen, je weet de weg.
Suc7..
(Het valt inderdaad wel mee)
Zelfde tijdzone.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef teknomist het volgende:
We zullen je missen in FB.
Tut.quote:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Heel veel plezier en sterkte bij whatever je daar in Lagos gaat doen, static, en don't be a stranger!
Lagos, Nigeria. Ligt ergens anders, als in Afrika.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:10 schreef Skv het volgende:
Lagos?
Ik dacht dat het zown caraïbisch staatje was ofzo.
Of is dat Laos
Leuke uitdaging dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:22 schreef static het volgende:
Och, je was bent een van de weinige die weet wat ik eigenlijk doe for a living.
Er is daar een mobiel netwerk gebouwd met een support afdeling 'African style' zoals ze het zelf noemen, die moet op de schop en daar kom ik om het hoekje kijken, met name het NOC opnieuw inrichten qua procedures.
Yep, I know.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet ook niet voldoende steekpenningen.
Schijnt in die landen vrij normaal te zijn en heel wat ambtelijke deuren te kunnen openen.
Yep.quote:
och, ff je leuter intapen met hansaplast...quote:
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Yep, I know.
Zelfs op de 'snel'wegen staan politieposts die het erg interessant vinden om speciaal blanken aan te houden. Een paar euro opent inderdaad vele deuren.
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Doe maar openbaar, is altijd leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De T&T verslagen waren iig wel leuk om te lezen.Tijdens een slapeloze nacht kwam ik ze tegen en heb ik ze allemaal gelezenKrijgen we hiervan ook verslagen te zien op FOK!?
Ik heb ook geen medelijden met je hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef static het volgende:
Gelukkig heb ik mijn eigen auto met chauffeur die precies weet hoe dat inelkaar steekt.
Buiten dat, die paar euro's voor een prettiger verblijf: je weet wat ik in Trinidad heb verdiend, dit is vergelijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |