Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik)quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef static het volgende:
Doe aan carriere-planning en blijf single, no matter what.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
[..]
Ok. Neuken met de locals of niet?
Kan ik me daarvoor melden? Redelijk betalen en geen Irak, andere eisen heb ik niet.quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik).
Er komen vanzelf kansen voorbij en die grijp je dan.
Het is vreselijk moeilijk om mensen te vinden die dit soort dingen willen doen.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen er wel over lullen maar als de kans zich daadwerkelijk voordoet dan komen ze met rotsmoesjes waarom het niet kan (scheiterts)
[..]
Ik heb al in 5 landen gewoond/ gewerkt (okee 3 als je NL en B niet meeteltquote:Op zondag 11 december 2005 04:19 schreef Ciurlizza het volgende:
Die kansen komen echt niet zomaar aanwaaien hoor...Genoeg mensen die best in het buitenland willen werken.
Yep.quote:Op zondag 11 december 2005 04:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb al in 5 landen gewoond/ gewerkt (okee 3 als je NL en B niet meetelt) en heb eigenlijk nooit iets gepland (afgezien van het kiezen van een internationaal opererende werkgever). Het is allemaal toevallig op mijn weg gekomen.
En genoeg mensen die in het buitenland willen werken? Ik zie elke keer weer hoe moeilijk het is om mensen te vinden die de kwalificaties hebben en het ook willen. De meesten zijn in de eerste instantie geinteresseerd maar als het puntje bij paaltje komt zien ze er vanaf met een of ander lam excuus ("ik kan m'n vriendinnetje niet missen","net een huis gekocht", "wie past er op me hond", "ze hebben daar raar eten", etc).
Ik durf hier wel te stellen dat als je maar zorgt dat je iets kunt, bij een internationaal opererend bedrijf gaat werken en je flexibel opstelt, dat er dan vanzelf kansen komen om in het buitenland te werken.
<insert met een meewarige glimlach nee schuddende smilie>quote:Op zondag 11 december 2005 05:32 schreef iddqd het volgende:
Meer dan honderd doden door vliegtuigongeluk Nigeria
...
Nou, mijn planning bestaat voornamelijk om dit te doen tot ongeveer mijn veertigste en dan ergens te settelen.quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal geen carriere planning (zoals ik).
Ik word aanstaande dinsdag helemaal blauw gevaccineerd.quote:Op zondag 11 december 2005 04:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Static, zorg dat je geen typhus, malaria of Lassa fever oploopt.
Dan maak jij het nieuwe deeltje aan.quote:Op zondag 11 december 2005 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu het topic gelezen... en ik zie dat ik heel vreselijk verkeerd veel te vroeg (of te laat) aan het posten ben.
Yep, ben er helemaal klaar voor.quote:Statje! Doe je wel een beetje voorzichtig daar? Ik bedoel... er zijn leukere oorden te vinden!
Maar goed, zo te lezen hebben alles wel gedekt en ingedekt.
Is inderdaad zo om, en ik ga er natuurlijk niet op vakantie, het wordt flink aanpoten qua werk.quote:Half jaartje, best lang, maar ook zo om!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |