Ok. Neuken met de locals of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef ElisaB het volgende:
Hotel / apartement hebben we gehad. Gooi nog eens een nieuw dilemma in de groep
Hadden we al gehad: niet!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
Ok. Neuken met de locals of niet?
Mag ik twijfelen?quote:
Allemaal!?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:19 schreef static het volgende:
Ok. Neuken met de locals of niet?
Bij twijfel...niet inhanglen.quote:
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veiligquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:23 schreef broer het volgende:
Allemaal!?
Als je nu gewoon eens begint met eentje...
Hij neemt zijn rechterhand al mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef ElisaB het volgende:
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veilig
Heeft ie op die leeftijd nog niet zo'n turbodoll dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij neemt zijn rechterhand al mee.![]()
Neuken tot je lul er blauw uitziet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:28 schreef bassieVL het volgende:
Het Eko hotel
Dus het Eko hotel is een aanrader? Ik neem aan dat dit dezelfde is? http://www.ekohotels.com/eko_gardens.phpquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:28 schreef bassieVL het volgende:
ben je al bij Pat's Bar geweest of de befaamde Y-not bar?
dacht dat je al op VI zat. Ik vlieg volgende week weer terug naar Amsterdam en zal in januari weer in Lagos zijn.
Het Eko hotel en suites zit vol met expats en flight crews. Ben er een paar keer wezen eten en drinken.
presentquote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Ah, we mogen weer reageren in het topic.
een opblaaspop dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem gewoon een neukie mee; wel zo veilig
Wel goed schoonmaken na gebruik dan, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
een opblaaspop dus![]()
die zijn wel veilig denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |