Met als gevolg dat je eigenlijk altijd in het hotel zit, en je dus net zo goed daar een kamer had kunnen huren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan moet je alleen steeds boodschappen doen en zelf koken
Ik zou gaan wonen in een apartement, vlak bij (of horende bij) het hotel, zodat je lekker daar kan ontbijten, lunchen en dineren als je geen zin / tijd / gelegenheid hebt voor boodschappen ende koocken!
Koken doe ik niet aan. Ook niet toen ik in Frankfurt woonde, veel te veel restaurantjes in de buurt, dus echt nodig is het niet. Behalve een magnetron-hap zo nu en dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan moet je alleen steeds boodschappen doen en zelf koken
Ik zou gaan wonen in een apartement, vlak bij (of horende bij) het hotel, zodat je lekker daar kan ontbijten, lunchen en dineren als je geen zin / tijd / gelegenheid hebt voor boodschappen ende koocken!
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef Light het volgende:
Met als gevolg dat je eigenlijk altijd in het hotel zit, en je dus net zo goed daar een kamer had kunnen huren.
Ik gok zo dat de baas betaalt, dan is dat geen issuequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Een hotel lijkt me daarom ook veel duurder.
Het hotel wat ik op het oog heb heeft een regeling met mijn werkgever dus ik krijg korting, maar goed, dat is van $370 naar $190 terwijl mijn per diem per dag omgerekend $125 is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Een hotel lijkt me daarom ook veel duurder.
Gewoon een grotere kamer nemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danEn dat je niet op bed tv hoeft te kijken. En dat je koelkast groter is dan een minibar. En dat je meer hebt dan twee harde stoeltjes alleen. En dat je niet in je woonkamer hoeft te slapen en niet in je slaapkamer hoeft te wonen. Dat je een beetje de ruimte hebt als je ziek bent. EN dat je nog eens iemand kunt uitnodigen, zonder dat het meteen klinkt als een oneerbaar voorstel.
In dit geval niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de baas betaalt, dan is dat geen issue
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker je ook even te kunnen terugtrekken in méér dan 16m2. Nou ja, vind ik danEn dat je niet op bed tv hoeft te kijken. En dat je koelkast groter is dan een minibar. En dat je meer hebt dan twee harde stoeltjes alleen. En dat je niet in je woonkamer hoeft te slapen en niet in je slaapkamer hoeft te wonen. Dat je een beetje de ruimte hebt als je ziek bent. EN dat je nog eens iemand kunt uitnodigen, zonder dat het meteen klinkt als een oneerbaar voorstel.
In that case: hotel!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef static het volgende:
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.
Misgegokt dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef static het volgende:
[..]
In dit geval niet.
Eerste keer dat ik dat meemaak, anders vertoef ik in het Hilton of soortgelijke.
Dat duurt nog altijd meer dan twee wekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Na, zo zwart-wit is het niet; het hotel biedt een aparte slaap- woon- bad- etc. kamer.
Ik ben er gewoon nog niet uit en de 26e komt steeds dichterbij.![]()
Ik had gewoon zin om iets te mollenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Elies, wrom maak je golfer pc ook kapot![]()
Ik krijg een vast bedrag per dag, met daarnaast die per diem en die is voor verblijf, eten, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Light het volgende:
[..]
Misgegokt dusHeb je ook niet een vergoeding voor de verblijfskosten per dag? Of is dat die $ 125, met dan een opmerking dat als je duurder wilt wonen dat je dan zelf het verschil moet bijleggen?
Na 26x rebooten en scandisken werkt de mijne ook weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik had gewoon zin om iets te mollen![]()
Ik heb nog wel een (inmiddels bijna weer) goede pc over
Hmmm.... niet genoeg gemold dusquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
Na 26x rebooten en scandisken werkt de mijne ook weer.
We hebben nog wat posts te gaan voordat deze reeks vol is.quote:
Nigeriaanse met of zonder haar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef ElisaB het volgende:
Hotel / apartement hebben we gehad. Gooi nog eens een nieuw dilemma in de groep
Da's ook ongeveer wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef static het volgende:
[..]
Ik krijg een vast bedrag per dag, met daarnaast die per diem en die is voor verblijf, eten, etc.
Wat ik daarmee doe bepaal ik zelf, als ik onder een brug ga slapen stop ik het in mijn zak; die keuze is dus aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |