170quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Fliepke het volgende:
Hoe gaat het met de gamerscore van iedereen?
[afbeelding]
Ik moet mijn box ook maar gaan verkopen voor 600 dollarquote:
835 terwijl net je spellen binnen zijn? Doe je erg goed dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Heintje het volgende:
Ik heb eindelijk mijn spellen binnen.
Mijn score is op het moment 835 maar die gaat de komende tijd nog veel hoger worden.
Ik wist dat ze een minstens een dag later zouden komen dus had ik er al een spel bij gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:59 schreef washandje het volgende:
[..]
835 terwijl net je spellen binnen zijn? Doe je erg goed dan?
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:59 schreef washandje het volgende:
[..]
835 terwijl net je spellen binnen zijn? Doe je erg goed dan?
Ik heb hem sinds gisteren en het is tot nu toe erg leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga voor PD0 zodra Kameo en CoD2 uit zijn.
In de EU iig is het bullshit, mijn PSU ligt vlak naast de vol opengedraaide verwarming en is nauwelijks warm. Daarnaast is m'n X360 na toch wel een aantal uurtjes spelen nog geen een keer gecrashed.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Dirman het volgende:
Heeft er iemand problemen met de xbox, zoals het bericht op de frontpage (http://frontpage.fok.nl/nieuws/60224#2391103)?
Ik wil hem namelijk wel aanschaffen, maar van dit soort berichten word ik toch niet zo gelukkig.
Doe het niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga voor PD0 zodra Kameo en CoD2 uit zijn.
Ik heb tot nu toe alleen Single Player gedaan en dat vind ik ook erg leuk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Doe het niet!
Okee, de multiplayer is wel grappig.
Ongelooflijk dom van de bieder natuurlijk, maar de verkoper weet dondersgoed dat mensen er over heen lezen. Ik bedoel, wie gaat nu alleen zijn doos verkopen? (dan heb ik het niet over prostitueesquote:
mijn high score is 387.000 en ik heb die 60 sec awardquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Hij doelt op films kijken via MCE => 360 op zn tv. En tsja, er zijn kanalen via waar je em kan krijgen, maar daar wordt niet over gepraat![]()
Ben trouwens ook hooked aan Geometry Wars, gelijk aangeschaft na mn 360 aangesloten te hebben. Zit er alleen nog niet zo op, nu na een paar potjes op 140.125 punten, maar ik ga vooruit![]()
En die Achievement van de eerste 60sec niet schieten is echt gekkenhuis
Nu weer ff verder met Kameo en PGR3
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Fliepke het volgende:
Hoe gaat het met de gamerscore van iedereen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |