quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor iemand die hem heeft !
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor iemand die hem heeft !
Je kan gewoon gebruik maken van mediacenter stuff , moet je software van de MS site afhalen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:43 schreef H.Flick het volgende:
Waarom kan je de Media Center Edition van Windows XP niet los kopen? Ik had het best wel willen proberen, maar ik ga er niet een hele extra PC voor kopen omdat je de software niet los kunt krijgen.
Weet ik. Maar sinds ik dat heb wil ik eigenlijk ook de rest van de mediafuncties kunnen gebruiken en daar heb je toch echt de Media Center Edition van XP voor nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan gewoon gebruik maken van mediacenter stuff , moet je software van de MS site afhalen.
Ik kan iig MP3 streamen vanaf me xbox, werkt perfect trouwens
ik had eerst zoiets van : ik wil die mp3's op me HD, niet op me pc
Maar het werkt zonder enige vertraging en me pc staat toch altijd aan als ik thuis ben dus het is geen probleem
Hij doelt op films kijken via MCE => 360 op zn tv. En tsja, er zijn kanalen via waar je em kan krijgen, maar daar wordt niet over gepraatquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je kan gewoon gebruik maken van mediacenter stuff , moet je software van de MS site afhalen.
Ik kan iig MP3 streamen vanaf me xbox, werkt perfect trouwens
ik had eerst zoiets van : ik wil die mp3's op me HD, niet op me pc
Maar het werkt zonder enige vertraging en me pc staat toch altijd aan als ik thuis ben dus het is geen probleem
Kwestie van geluk.... meerdere hebben het zo geprobeerd.quote:
Half december zie ik op de meeste sites staan..... !quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik wacht op me 360Kom nou op jongens.. Kom op.. een kleine lading is toch niet veel gevraagd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt M$ met gebundelde games denken jullie? Hoe lang duurde dat bij de gewone Xbox?
Ik verwacht op zn vroegst volgende week... of vanaf Vrijdag as ergens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik wacht op me 360Kom nou op jongens.. Kom op.. een kleine lading is toch niet veel gevraagd
Hey, dat ziet er wel goed uit. Heb je er wat meer info over?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat ziet er wel goed uit. Heb je er wat meer info over?
Nope, gejat van GoT, was reclame op Hotmail.com oid. De afbeelding staat op een Msads.net adres dus het zal wel een officiele pack worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat ziet er wel goed uit. Heb je er wat meer info over?
Het kan allebei.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef dnzl het volgende:
Hoe fix je nu XBOX Live voor op de 360.
XBOX 360 --> ROUTER/MODEM of kan het ook zo XBOX 360 --> PC --> ROUTER/MODEM
Enjoyquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef dnzl het volgende:
Dat is dus het probleem niet, dat is een Media Center PCstaat altijd aan.
Vandaar mijn vraag, zo kan ik dus ook meteen mijn files via X360 sharen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Fliepke het volgende:
Hoe gaat het met de gamerscore van iedereen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |