quote:Op maandag 5 december 2005 19:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat ik via Media Connect ook zonder Media Center PC MP3's en foto's naar mijn Xbox360 kan sturen! Werkt goed! Jammer dat het niet met filmpjes kan.
tis idd weinig als je ziet wat je ervoor terug krijgtquote:Op maandag 5 december 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
400 euro..
Ik wacht er even mee.
Joh ik wacht gewoon dat dat ding goedkoper is ook al kun je er veel meequote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis idd weinig als je ziet wat je ervoor terug krijgt
ja.quote:Op maandag 5 december 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
Is dit nou rgb?
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360advancedscartavcable/
Integendeel, er zijn dan juist alleen nog maar meer games die de moeite waard zijn!quote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit erover te denken om langzamerhand maar wel alvast accessoires te kopenIk heb nu maar besloten dat ik de 360 in januari ga kopen en accessoires heb ik toch nodig. Als ik die nou al heb 'bespaar' ik geld met de aanschaf van het ding zelf. Alleen twijfel ik over games. Maar die zijn in januari vast niet goedkoper geworden
OMFG!quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef Fliepke het volgende:
Geometry wars hoe het ongeveer gespeeld moet worden.
http://media.gamerfeed.com/blogs/bdawson/geowars/GeoWars2_3.wmv
De vertraging in het filmpje zijn overigens te wijten aan de codec en niet aan de game zelf, want die loopt lekker vlot
ruilen? Heb hem tegen die tijd toch wel uitgespeeldquote:Op maandag 5 december 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik hoef nu toch alleen maar KameoDie wil ik sowieso.
Sja die dingen waren toch niet te krijgen op 2 december voor het gemiddelde mens op de aardbodem. Dus dan heeft reclame maken ook weinig nutquote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
en nu komen de Xbox 360 reclame's op de TV
fantastische timing Microsoft![]()
Het had toch absoluut geen nut gehad om reclames uit te zenden op tv voor deze tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
en nu komen de Xbox 360 reclame's op de TV
fantastische timing Microsoft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |