quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef Fliepke het volgende:
Geometry wars hoe het ongeveer gespeeld moet worden.
http://media.gamerfeed.com/blogs/bdawson/geowars/GeoWars2_3.wmv
De vertraging in het filmpje zijn overigens te wijten aan de codec en niet aan de game zelf, want die loopt lekker vlot
In je eerste garage, staan 2 arcadekastenquote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is die geo wars demo eigenlijk te vinden in pgr3 ?
Gcshopquote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef Heintje het volgende:
Vandaag zaten mijn spellen nog niet binnen?
Zijn er hier die PGR of Kameo al wel binnen hebben van GCShop?
+ Ze leveren nooit op maandag dus als het goed is heb je dat morgen wel.... tenzij ze gewoon hun werk niet gedaan hebben en tenzij je wel op tijd betaald hebt uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gcshop![]()
Bij zo'n grote release als dit vertrouw ik die zaakjes nooitNee ik haal het liever realtime zeg maar,.... !
Volgens mijn plaatselijke Dixons komende woensdagquote:Op maandag 5 december 2005 06:56 schreef Retuobak het volgende:
14 december volgens mijn plaatselijke Dixons
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.quote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Laton het volgende:
Ik vond die demo van kameo echt volstrekt onboeiend...is die representatief voor de rest van het spel?
Is dat zo gek dan? Ik dacht dat de meeste console games wel zo waren (tis m'n eerste console, dus correct me if I'm wrong)quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.
Prachtig ook racen met je eigen muziek direct van je Ipod.
60quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.
Prachtig ook racen met je eigen muziek direct van je Ipod.
Van de grote racers was alleen GT-4 60 fp/s en dat alleen doordat er maar een heel beperkt aantal auto's tegelijk in beeld konden en ze consessies met de omgeving gedaan hadden. Verder zag 2 player in elk spel op elke console er gewoonweg brak uit en waren er ook nog eens geruchten van enkele Sony fanboys (ik noem geen namenquote:Op maandag 5 december 2005 17:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik dacht dat de meeste console games wel zo waren (tis m'n eerste console, dus correct me if I'm wrong)
Mmm als dat zo is dan hebben ze het wel heel erg goed gedaan want het is niet te onderscheiden van 60 fp/s.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
60
volgens mij is het 30 met motion-blur
60 met motion blur. Je merkt 30 direct..nare update.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
60
volgens mij is het 30 met motion-blur
welke updatequote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Laton het volgende:
[..]
60 met motion blur. Je merkt 30 direct..nare update.
Ik vind er ook niks aanquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef washandje het volgende:
Geometry wars zuigt echt(of: ik zuig in GW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |