quote:Op maandag 5 december 2005 19:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat ik via Media Connect ook zonder Media Center PC MP3's en foto's naar mijn Xbox360 kan sturen! Werkt goed! Jammer dat het niet met filmpjes kan.
tis idd weinig als je ziet wat je ervoor terug krijgtquote:Op maandag 5 december 2005 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
400 euro..
Ik wacht er even mee.
Joh ik wacht gewoon dat dat ding goedkoper is ook al kun je er veel meequote:Op maandag 5 december 2005 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis idd weinig als je ziet wat je ervoor terug krijgt
ja.quote:Op maandag 5 december 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
Is dit nou rgb?
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360advancedscartavcable/
Integendeel, er zijn dan juist alleen nog maar meer games die de moeite waard zijn!quote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit erover te denken om langzamerhand maar wel alvast accessoires te kopenIk heb nu maar besloten dat ik de 360 in januari ga kopen en accessoires heb ik toch nodig. Als ik die nou al heb 'bespaar' ik geld met de aanschaf van het ding zelf. Alleen twijfel ik over games. Maar die zijn in januari vast niet goedkoper geworden
OMFG!quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef Fliepke het volgende:
Geometry wars hoe het ongeveer gespeeld moet worden.
http://media.gamerfeed.com/blogs/bdawson/geowars/GeoWars2_3.wmv
De vertraging in het filmpje zijn overigens te wijten aan de codec en niet aan de game zelf, want die loopt lekker vlot
ruilen? Heb hem tegen die tijd toch wel uitgespeeldquote:Op maandag 5 december 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik hoef nu toch alleen maar KameoDie wil ik sowieso.
Sja die dingen waren toch niet te krijgen op 2 december voor het gemiddelde mens op de aardbodem. Dus dan heeft reclame maken ook weinig nutquote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
en nu komen de Xbox 360 reclame's op de TV
fantastische timing Microsoft![]()
Het had toch absoluut geen nut gehad om reclames uit te zenden op tv voor deze tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 21:50 schreef kepler het volgende:
en nu komen de Xbox 360 reclame's op de TV
fantastische timing Microsoft![]()
de meeste winkels zeggen dat ze een nieuwe lading verwachten voor Kerst, dus wat dat betreft is het wel slim. Maar tis toch raar om reclame te maken voor iets wat uitverkocht is. Of komt Microsoft met een hele grote lading binnenkortquote:Op maandag 5 december 2005 22:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het had toch absoluut geen nut gehad om reclames uit te zenden op tv voor deze tijd.
MS wist al dat de eerste lading weg was dus waaroms schreeuwen : 2 DECEMBER KOMT DE XBOX360, om vervolgens in de winkel te horen dat ie uitverkocht is?
ik weet het niet, ik weet alleen dat het simpelweg zinloos was om voor 2 december reclame te makenquote:Op maandag 5 december 2005 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
de meeste winkels zeggen dat ze een nieuwe lading verwachten voor Kerst, dus wat dat betreft is het wel slim. Maar tis toch raar om reclame te maken voor iets wat uitverkocht is. Of komt Microsoft met een hele grote lading binnenkort
klopt, maar dit zie je ook met games. Daar wordt pas op de TV reclame voor gemaakt zodra het spel in de winkel ligtquote:Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik weet alleen dat het simpelweg zinloos was om voor 2 december reclame te maken
games is een ander verhaal,die zijn er wel altijd vollop , alleen ze moeten geen reclame maken voor bijv Halo 2 special editionquote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
klopt, maar dit zie je ook met games. Daar wordt pas op de TV reclame voor gemaakt zodra het spel in de winkel ligt
kheb het idee dat ze overal langzaam binnen druppelen... maar dan heeeeel langzaamquote:Op maandag 5 december 2005 22:33 schreef Kremers het volgende:
Weet je wast pas verrot is? Ik was vanmiddag in de MM A'dam, zit toch vlakbij op school en dacht waag een poging.
Kom ik op de gamesafdeling, staat daar een kerel met een full pack in zijn handen mobiel te bellen: "Ja joh, geluk gehad, ze hadden er nog eentje!"
Was ik 10min eerder gekomen was die van mij geweest![]()
er zullen vast wel wat gereserveerde exemplaren niet afgehaald/geclaimd zijn. misschien dat ze die nu (na controle bij aanvrager uiteraard) in de verkoop gooien.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het idee dat ze overal langzaam binnen druppelen... maar dan heeeeel langzaam
dat kan ook, ik hoop iig dat ik er eentje tegen komquote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
er zullen vast wel wat gereserveerde exemplaren niet afgehaald/geclaimd zijn. misschien dat ze die nu (na controle bij aanvrager uiteraard) in de verkoop gooien.
nee dankje, doe mij maar PGR3quote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef kepler het volgende:
Ridge Racer 6 schijnt geen regio-codering te hebben, kan je dus gewoon in de USA bestellen
Ja en ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef twi het volgende:
Iemand trouwens die heeft getest of Halo 2 er beter uit ziet op de X360 dan op de Xbox?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:54 schreef donald_dick het volgende:
de xbox360 is wee rleverbaar bij dixons.nl
Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkelquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:54 schreef donald_dick het volgende:
de xbox360 is wee rleverbaar bij dixons.nl
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel
quote:Geachte Meneer Donald_dick,
Hartelijk dank voor uw aanvraag om op de hoogte gehouden te worden over MICROSOFT Xbox 360 console.
We gebruiken uw gegevens alleen om u te informeren over de voorraadstatus van MICROSOFT Xbox 360 console. Na het versturen van de e-mail worden uw gegevens gewist uit de database.
De MICROSOFT XBOX 360 is weer uit voorraad leverbaar.
Met vriendelijke groet,
Dixons B.V.
ze zeggen van wel, maar bij sommige games schijnt de emulatie een beetje te zuigen, gister stuurde Retuobak een link naar iemand die fable op de 360 had geprobeert, framedrops en lockops. stuk of 10 keer in 5 uur gamen geloof ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef twi het volgende:
Iemand trouwens die heeft getest of Halo 2 er beter uit ziet op de X360 dan op de Xbox?
Makkelijk praten voor iemand die hem heeft !quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:38 schreef moz het volgende:
Stop eens met bellen
De dixons waar ik m'n box heb gehaald werd gek van de telefoontjes. Minimaal 100 per dag. Geduld is een schone zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |