Die zal ik dan ook maar gelijk kopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:00 schreef H.Flick het volgende:
Play & Charge kit is een accu met een kabeltje waarmee je een draadloze controller kunt opladen. Je hebt dan geen batterijen meer nodig, maar je gebruikt die accu en die kan je opladen voor hem met een USB kabeltje aan je Xbox te hangen.
Volgens mij niet. Je kunt in-game kiezen waar je wilt opslaan en je kunt volgens mij alleen kiezen tussen de HDD en een Memory Card.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef MMaRsu het volgende:
In principe kun je toch ook een externe harde schijf gebruiken als opslag ?
Zeker handig,.... overzichtelijk menu'tje in je scherm waarin staat hoeveel bat power je nog hebt... als die bijna leeg is gaat het groene logo op je pad ook rond draaien... zo geilquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:16 schreef wc-eend het volgende:
Die play en Charge is wel handigKosten?
Waar zie ik hoeveel power ik nog heb? Dat ben ik nog niet tegen gekomen. Ik heb ook nog niet dat 'bijna leeg' ding gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker handig,.... overzichtelijk menu'tje in je scherm waarin staat hoeveel bat power je nog hebt... als die bijna leeg is gaat het groene logo op je pad ook rond draaien... zo geil![]()
19,95
Héél misschien...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Sorry Fillipe, ik gebruik het eigenlijk alleen als een afkorting, zal het niet meer doen, het spijt mekan je me vergeven..?
Komt omdat het werkelijk een heeeeerlijke game is, EA heeft zich op elk vlak overtroffen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik zag dat Eurogamer een review had van NFS:MW en wist eigenlijk zeker dat ik een 4/10 te zien zou krijgen. Maar wat schetst mijn verbazing, het is nog een positieve review ook!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62034
Mag er ook wel bij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
en Nint¤ndo dan?
Jezus wat ongeloolijk lelijk!! dat zou op de playstation 1 niet eens meer kunnen!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Final Fantasy beater?![]()
De shaduwen zijn wel tof.
Ga even snel terug naar het DS topic. Jezus wat lelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHOEHAHAAHA een FF beaterquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schaduwen zijn zo gesmoothed dat je ze niet meer zietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
In de regel wel, maar dit...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef PandorasBox het volgende:
Gezien Enchanted Arms en Lost Oddyssey is de X360 dus ECHT VEEL meer in staat. Die twee RPG's zien er meesterlijk uit.
Maar dit...ik snap het niet. Keuren ze nooit screens voordat ze die publiceren?![]()
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaalquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef H.Flick het volgende:
Als ze wat effectjes en shaduwtjes aanzetten is het misschien wel mooi. Ik vind het in ieder geval al fijn dat er wat meer JRPG's komen op de xbox360.
Dan gaat mij de lol al voorbij als ik heel eerlijk benquote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaal
Ik ga zelf ook liever voor Bleu Dragon en Lost Odyssee overigens
Er moet toch wel ergens een lat gelegd worden. Devs moeten inzien dat graphics ook belangrijk kunnen zijn. Zie Lost Oddyssey en Enchated Arms, beide spellen zien er prachtig uit en leggen de lat wat hoger. Als je een beetje wilt concurreren met die RPG's moet je het ook goed doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaal
eehm ik kan veel hebben qua graphics maar dit is gewoon onaf. terug naar de tekentafel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zou de PS2 (noch de andere consolesquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef PandorasBox het volgende:
Devs moeten inzien dat graphics ook belangrijk kunnen zijn.
Ik zou dan even naar de koffiewinkel gaanquote:Op woensdag 7 december 2005 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
Damnit ik wil dat die vriend van mij vrijdag een xbox 360 kan halen, hij laat hem dan s'nachts hier staan en komt zaterdagmiddag weer omdat ik zo'n vette breedbeeld heb.
Dan ga ik echt wel de hele nacht gamen
Met graphics bedoel ik ook art-design. Zelfs sommige DS spellen hebben prachtige graphics. Het hoeft niet altijd iets technisch te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan zou de PS2 (noch de andere consoles) nooit games gehad hebben
[/PC fanboy]
Omdat ik anders de nacht niet doorkom bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou dan even naar de koffiewinkel gaan
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef kepler het volgende:
kutmicrosoft
kom op met die fucking 2e levering
Reserveer hem ook bij wat inet bedrijven Gijs..... die zouden over 2 weken weer leveringen krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??
Hmm.. misschien was het wel de mediamarkt.. vertellen ze me dat de 360 op mij staat te wachten, en dan zou ik niet hebben opgenomen!!
Ik werd al langzaam blij.. en licht euforisch zocht ik het tel nummer van de MM op...
Bellen... word niet opgenomen.. weer bellen... word niet opgenomen... weer bellen.. ah verbinding... "schakel me door naar de gamesafdeling" hoor ik mijzelf stamelen.
"Gamesafdeling, met Janien?"
"Hoi.. ik ben gebeld door een onbekend nummer... waren jullie dat?
"Waarom zouden wij u bellen meneer?"
"Omdat ik wat heb besteld bij jullie"
"Ok, wat was het product meneer?"
"Een 360"
"...whahaha, die komt voorlopig nog niet binnen hoor!"
"..... o ..."
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reserveer hem ook bij wat inet bedrijven Gijs..... die zouden over 2 weken weer leveringen krijgen.
Een daadwerkelijke link zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Dat de Xbox 360 als een tierelier verkoopt moge duidelijk zijn. Microsoft kan door de ongeveer gelijktijdige release in de drie grote werelddelen de vraag naar de Xbox 360 bij lange na niet aan. In Groot-Britannië is de Xbox 360 zelfs de snelst verkopende console geworden volgens onderzoeksbureau ChartTrack.
In totaal werden er 70.000 Xbox 360's in het openingsweekend verkocht. De houder van het record, Nintendo's GameCube, werd hiermee van de nummer één positie gestoten. Meer cijfertjes vind je hier.
Dan is de kans erg groot dat je half december gewoon gamed.quote:
Bij Alternate.nl besteld.. brengen hem thuis onder rembours, ze gaven vorige week aan dat ze eind deze week een levering verwachten... maar ja, dat geeft geen garantiequote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat je half december gewoon gamed.
http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=649quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een daadwerkelijke link zou leuk zijn![]()
Who cares..... gamer.nl geloof ik !quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een daadwerkelijke link zou leuk zijn![]()
Velen malen beter hoor ik de pc gamers hier op het werk zeggen..... ! Zal een juweeltje worden op 360 denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
BF2 kijk ik inderdaad naar uit.. ik hoop dat het een beetje in de buurt komt van de BF ervaring die ik had op de pc.. dan is het wel een klaar.
Daar geloof ik net zoveel van als dat de filmpjes van PS3 games realtime zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Velen malen beter hoor ik de pc gamers hier op het werk zeggen..... ! Zal een juweeltje worden op 360 denk ik.
Ja dat kan ook..quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Tain het volgende:
Denk dat Sjo bedoelt dat de pc gamers deel 2 beter vinden dan deel 1
Dead Risingquote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de game die je als eerste in het nieuwe jaar gaat halen. Ik hoop dat BF2 een beetje snel uitkomt anders is het wachten tot maart (Oblivion)
Maar ik ben ook vreselijk benieuwd naar de nieuwe Bioware titel.....
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de game die je als eerste in het nieuwe jaar gaat halen. Ik hoop dat BF2 een beetje snel uitkomt anders is het wachten tot maart (Oblivion)
Maar ik ben ook vreselijk benieuwd naar de nieuwe Bioware titel.....
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Tain het volgende:
Denk dat Sjo bedoelt dat de pc gamers deel 2 beter vinden dan deel 1
shit zeg, genoeg te doen dusquote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Elder Scrolls IV: Oblivion
Tom Clancy's Splinter Cell 4
Gears of War
ChromeHounds
Alan Wake
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ninety-Nine Nights
Prey
Resident Evil 5
eNCHANT arM
Mass Effect
Best mooie games zitten daar tussen.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Elder Scrolls IV: Oblivion
Tom Clancy's Splinter Cell 4
Gears of War
ChromeHounds
Alan Wake
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ninety-Nine Nights
Prey
Resident Evil 5
eNCHANT arM
Mass Effect
quote:
In elk spel kan je achievements halen (speel het spel uit op niveau x, bevrijd mannetje y uit de toren, etc) waar je punten voor krijgtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef Emerica het volgende:
Hoe haal je die punten als ik vragen mag? Is dat voornamelijk door het online gamen?
Hoooolyquote:Op woensdag 7 december 2005 11:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar pkwarts pwnt ons allemaal
[afbeelding]
Linkquote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet je ook alweer installeren daarvoor? Iemand een link?
Hoe wanhopig kan je zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??
Hmm.. misschien was het wel de mediamarkt.. vertellen ze me dat de 360 op mij staat te wachten, en dan zou ik niet hebben opgenomen!!
Ik werd al langzaam blij.. en licht euforisch zocht ik het tel nummer van de MM op...
Bellen... word niet opgenomen.. weer bellen... word niet opgenomen... weer bellen.. ah verbinding... "schakel me door naar de gamesafdeling" hoor ik mijzelf stamelen.
"Gamesafdeling, met Janien?"
"Hoi.. ik ben gebeld door een onbekend nummer... waren jullie dat?
"Waarom zouden wij u bellen meneer?"
"Omdat ik wat heb besteld bij jullie"
"Ok, wat was het product meneer?"
"Een 360"
"...whahaha, die komt voorlopig nog niet binnen hoor!"
"..... o ..."
Je moet naar http://www.xbox.com/pcsetup gaan en dan kijkt de website wat je nodig hebt. Als je een 'gewone' Windows XP draait kan je alleen foto's en muziek linken naar je Xbox360, maar als je de Media Center Edition van XP hebt kun je ook filmpjes en live TV kijken en opnemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Hier een link:quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Kon je chat invite niet accepteren... zat midden in een eindbaasquote:Op woensdag 7 december 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
Kga straks ff aan een nieuwe OP werken denk ik, volgende topic dus nog fucked up
Thanksquote:Op woensdag 7 december 2005 13:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet naar http://www.xbox.com/pcsetup gaan en dan kijkt de website wat je nodig hebt. Als je een 'gewone' Windows XP draait kan je alleen foto's en muziek linken naar je Xbox360, maar als je de Media Center Edition van XP hebt kun je ook filmpjes en live TV kijken en opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |