quote:
In elk spel kan je achievements halen (speel het spel uit op niveau x, bevrijd mannetje y uit de toren, etc) waar je punten voor krijgtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef Emerica het volgende:
Hoe haal je die punten als ik vragen mag? Is dat voornamelijk door het online gamen?
Hoooolyquote:Op woensdag 7 december 2005 11:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar pkwarts pwnt ons allemaal
[afbeelding]
Linkquote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Wat moet je ook alweer installeren daarvoor? Iemand een link?
Hoe wanhopig kan je zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??
Hmm.. misschien was het wel de mediamarkt.. vertellen ze me dat de 360 op mij staat te wachten, en dan zou ik niet hebben opgenomen!!
Ik werd al langzaam blij.. en licht euforisch zocht ik het tel nummer van de MM op...
Bellen... word niet opgenomen.. weer bellen... word niet opgenomen... weer bellen.. ah verbinding... "schakel me door naar de gamesafdeling" hoor ik mijzelf stamelen.
"Gamesafdeling, met Janien?"
"Hoi.. ik ben gebeld door een onbekend nummer... waren jullie dat?
"Waarom zouden wij u bellen meneer?"
"Omdat ik wat heb besteld bij jullie"
"Ok, wat was het product meneer?"
"Een 360"
"...whahaha, die komt voorlopig nog niet binnen hoor!"
"..... o ..."
Je moet naar http://www.xbox.com/pcsetup gaan en dan kijkt de website wat je nodig hebt. Als je een 'gewone' Windows XP draait kan je alleen foto's en muziek linken naar je Xbox360, maar als je de Media Center Edition van XP hebt kun je ook filmpjes en live TV kijken en opnemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Hier een link:quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Kon je chat invite niet accepteren... zat midden in een eindbaasquote:Op woensdag 7 december 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
Kga straks ff aan een nieuwe OP werken denk ik, volgende topic dus nog fucked up
Thanksquote:Op woensdag 7 december 2005 13:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet naar http://www.xbox.com/pcsetup gaan en dan kijkt de website wat je nodig hebt. Als je een 'gewone' Windows XP draait kan je alleen foto's en muziek linken naar je Xbox360, maar als je de Media Center Edition van XP hebt kun je ook filmpjes en live TV kijken en opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |