Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reserveer hem ook bij wat inet bedrijven Gijs..... die zouden over 2 weken weer leveringen krijgen.
Een daadwerkelijke link zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 08:45 schreef Chocobo het volgende:
Dat de Xbox 360 als een tierelier verkoopt moge duidelijk zijn. Microsoft kan door de ongeveer gelijktijdige release in de drie grote werelddelen de vraag naar de Xbox 360 bij lange na niet aan. In Groot-Britannië is de Xbox 360 zelfs de snelst verkopende console geworden volgens onderzoeksbureau ChartTrack.
In totaal werden er 70.000 Xbox 360's in het openingsweekend verkocht. De houder van het record, Nintendo's GameCube, werd hiermee van de nummer één positie gestoten. Meer cijfertjes vind je hier.
Dan is de kans erg groot dat je half december gewoon gamed.quote:
Bij Alternate.nl besteld.. brengen hem thuis onder rembours, ze gaven vorige week aan dat ze eind deze week een levering verwachten... maar ja, dat geeft geen garantiequote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat je half december gewoon gamed.
http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=649quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een daadwerkelijke link zou leuk zijn![]()
Who cares..... gamer.nl geloof ik !quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een daadwerkelijke link zou leuk zijn![]()
Velen malen beter hoor ik de pc gamers hier op het werk zeggen..... ! Zal een juweeltje worden op 360 denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
BF2 kijk ik inderdaad naar uit.. ik hoop dat het een beetje in de buurt komt van de BF ervaring die ik had op de pc.. dan is het wel een klaar.
Daar geloof ik net zoveel van als dat de filmpjes van PS3 games realtime zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Velen malen beter hoor ik de pc gamers hier op het werk zeggen..... ! Zal een juweeltje worden op 360 denk ik.
Ja dat kan ook..quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Tain het volgende:
Denk dat Sjo bedoelt dat de pc gamers deel 2 beter vinden dan deel 1
Dead Risingquote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de game die je als eerste in het nieuwe jaar gaat halen. Ik hoop dat BF2 een beetje snel uitkomt anders is het wachten tot maart (Oblivion)
Maar ik ben ook vreselijk benieuwd naar de nieuwe Bioware titel.....
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de game die je als eerste in het nieuwe jaar gaat halen. Ik hoop dat BF2 een beetje snel uitkomt anders is het wachten tot maart (Oblivion)
Maar ik ben ook vreselijk benieuwd naar de nieuwe Bioware titel.....
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:17 schreef Tain het volgende:
Denk dat Sjo bedoelt dat de pc gamers deel 2 beter vinden dan deel 1
shit zeg, genoeg te doen dusquote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Elder Scrolls IV: Oblivion
Tom Clancy's Splinter Cell 4
Gears of War
ChromeHounds
Alan Wake
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ninety-Nine Nights
Prey
Resident Evil 5
eNCHANT arM
Mass Effect
Best mooie games zitten daar tussen.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Games die op mijn lijstje staan (geen idee wanneer ik ze ga halen)
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Elder Scrolls IV: Oblivion
Tom Clancy's Splinter Cell 4
Gears of War
ChromeHounds
Alan Wake
Blue Dragon
Lost Odyssey
Ninety-Nine Nights
Prey
Resident Evil 5
eNCHANT arM