Jezus wat ongeloolijk lelijk!! dat zou op de playstation 1 niet eens meer kunnen!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Final Fantasy beater?![]()
De shaduwen zijn wel tof.
Ga even snel terug naar het DS topic. Jezus wat lelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHOEHAHAAHA een FF beaterquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schaduwen zijn zo gesmoothed dat je ze niet meer zietquote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef PandorasBox het volgende:
Far East of Eden:
In de regel wel, maar dit...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef PandorasBox het volgende:
Gezien Enchanted Arms en Lost Oddyssey is de X360 dus ECHT VEEL meer in staat. Die twee RPG's zien er meesterlijk uit.
Maar dit...ik snap het niet. Keuren ze nooit screens voordat ze die publiceren?![]()
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaalquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef H.Flick het volgende:
Als ze wat effectjes en shaduwtjes aanzetten is het misschien wel mooi. Ik vind het in ieder geval al fijn dat er wat meer JRPG's komen op de xbox360.
Dan gaat mij de lol al voorbij als ik heel eerlijk benquote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaal
Ik ga zelf ook liever voor Bleu Dragon en Lost Odyssee overigens
Er moet toch wel ergens een lat gelegd worden. Devs moeten inzien dat graphics ook belangrijk kunnen zijn. Zie Lost Oddyssey en Enchated Arms, beide spellen zien er prachtig uit en leggen de lat wat hoger. Als je een beetje wilt concurreren met die RPG's moet je het ook goed doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En misschien speelt het goed, en is het verhaal interessant. Graphicshoeren allemaal
eehm ik kan veel hebben qua graphics maar dit is gewoon onaf. terug naar de tekentafel hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zou de PS2 (noch de andere consolesquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef PandorasBox het volgende:
Devs moeten inzien dat graphics ook belangrijk kunnen zijn.
Ik zou dan even naar de koffiewinkel gaanquote:Op woensdag 7 december 2005 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
Damnit ik wil dat die vriend van mij vrijdag een xbox 360 kan halen, hij laat hem dan s'nachts hier staan en komt zaterdagmiddag weer omdat ik zo'n vette breedbeeld heb.
Dan ga ik echt wel de hele nacht gamen
Met graphics bedoel ik ook art-design. Zelfs sommige DS spellen hebben prachtige graphics. Het hoeft niet altijd iets technisch te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan zou de PS2 (noch de andere consoles) nooit games gehad hebben
[/PC fanboy]
Omdat ik anders de nacht niet doorkom bedoel je?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou dan even naar de koffiewinkel gaan
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??quote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef kepler het volgende:
kutmicrosoft
kom op met die fucking 2e levering
Reserveer hem ook bij wat inet bedrijven Gijs..... die zouden over 2 weken weer leveringen krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld door een onbekend nummer.. ik denk fuck net te laat opgenomen, wie zou dat geweest kunnen zijn??
Hmm.. misschien was het wel de mediamarkt.. vertellen ze me dat de 360 op mij staat te wachten, en dan zou ik niet hebben opgenomen!!
Ik werd al langzaam blij.. en licht euforisch zocht ik het tel nummer van de MM op...
Bellen... word niet opgenomen.. weer bellen... word niet opgenomen... weer bellen.. ah verbinding... "schakel me door naar de gamesafdeling" hoor ik mijzelf stamelen.
"Gamesafdeling, met Janien?"
"Hoi.. ik ben gebeld door een onbekend nummer... waren jullie dat?
"Waarom zouden wij u bellen meneer?"
"Omdat ik wat heb besteld bij jullie"
"Ok, wat was het product meneer?"
"Een 360"
"...whahaha, die komt voorlopig nog niet binnen hoor!"
"..... o ..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |