quote:Op maandag 5 december 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Nathalie is echt zo geil als boter.
Wat post ik nu weer![]()
Ja sorry, mijn moeder leest meequote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
Je gaat me toch niet vertellen dat we na de voorzitter van de Lieske fanclub ook nog de voorzitter hebben van de NatteLie fanclubquote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
quote:Op maandag 5 december 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
Flauwe titel .
Als je wel kan posten dat Nathalie zo geil als boter is, kan iets anders ook geen kwaad dunkt me.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn moeder leest mee![]()
Vertel eens Wicked, waar heeft Nathalie zin in dan?quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn moeder leest mee![]()
Komt in de buurt van mijn 'de Dido sandwich'. Goed TT iig.quote:
Ik wil enkel de voorzitter zijn van de anti-NatteLie club.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat we na de voorzitter van de Lieske fanclub ook nog de voorzitter hebben van de NatteLie fanclub
Ja had ik gelezen hoor. Denk dat het net iets te veel info is voor de argeloze tv-kijker.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef Lamon het volgende:
Even een brandende vraag in herhaling, omdat de andere op slot ging:
Zou die hele Nathalie verliefdheid nou ook eens in de reguliere uitzending aan bod komen?
Zo niet, dan levert het Nathalie niet veel voordeel op, en zullen de meeste kijkers het nooit weten.
Hopen dat dido dat ook ziet , dan ontdooit onze queen misschien ook nog eens een beetje....quote:Op maandag 5 december 2005 00:45 schreef Bartoli het volgende:
naat was haar poes aan strelen vlgs mij
Ze ligt er te dicht op, dat is zélfs voor Naat te gek. Maar: die telt momenteel geen schaapjes, in d'r gedachten.quote:Op maandag 5 december 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie zag Naats hand weer op een verdachte plek
er rekening meehoudend dat om half 8 misschien ook nog kinderen kijken waarvan de ouders niet willen hebben dat ze het zienquote:Op maandag 5 december 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen hoor. Denk dat het net iets te veel info is voor de argeloze tv-kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |