]quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij kan zoveel willen, maar het heet vraag en aanbod..... en daar wordt onderhandelt.
Dus bij deze nogmaal 175
Weet je ook dat er wordt afgeschreven op zulke dingen en rap ook?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:11 schreef duffet1 het volgende:
zijn ze wel, Jij en ik weten beide wat dit ding nieuw in de winkel kost. En vraag en aanbod klopt ja. Maar ik zeg duidelijk minimale prijs is 225. Als je dan 200 biedt kan ik me dat nog indenken, maar je moet dan niet nog met onzinbiedingen komen. En dat kaartje kost 50euro nieuw, dus kom je niet voor 50 kwijt. Dus nu voor de laatste keer, 225 minimale prijs.
Ik kijk eens goed en je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dar heb je helemaal gelijk in. Op de eerste foto lijkt het nog gezichtsbedrog omdat het een kutfoto is maar op de tweede zie je duidelijk dat heel het voorfrontje er niet goed meer op zit....
Ik zie af van mijn bieding. Ik vind het teveel geld voor een beschadigde apparaat.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:55 schreef duffet1 het volgende:
@Gisae: je hebt geliojk een bod is een bod. Maar dit ding kost 500euro ofzo in de winkel, dus dan kan ik boden van 200 toch best besluiten niet te accepteren ? Ik heb een paar keer duidelijk gezegd dat de boden vanaf 225euro pas geaccpeteerd worden. Toch zijn er altijd mensen die echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En toch menen dat ze 150euro moeten bieden als er 225 staat. Dat is nog eens 33% minder dan de vraagprijs (die echt niet te hoog is)
Ik vind een uit zijn verband gerukt front niet echt 'lichte gebruikssporen' zoals je in de OP stelt, eigenlijk. En mensen die zoiets willen kopen willen toch een goed uitziend apparaat hebben. Als dat niet het geval is zullen ze bieden wat ze het waard vinden. Dan kan jij wel gaan gillen over vraagprijs, maar als de markt de vraagprijs niet haalt, zul je of je verkoop moeten annuleren of de markt volgen en een lagere prijs accepteren.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef duffet1 het volgende:
mwah valt best mee, hij is 1 keer goed gevallen. De toetsen liggen niet terug, maar het frontje staat iets naar voren. Daarnaast wil ik niemand bezeiken en gezeur achteraf voorkomen. Zo zien mensen wat ze kopen. Tsja over mensen positiever benaderen.. Kijk eens naar het begin van het topic, nergens gezeik. Maar mensen hier zijn soms zo dom om nadat ik 2 of 3 keer duidelijk heb gezegd niet onder de 225 te bieden, toch nog 150 bieden. Ja sorry hoor, maar daar word ik soms kwaad om. Je kan hier bijna nooit iets verkopen zonder dat meer de helft in het topic over offtopic vragen gaat.. Overal moeten mods ingrijpen en dat vind ik jammer.
* ElisaB meldt zich...quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zal overigens achter de schermen een V&A mod vragen even naar dit topic te kijken. Dat kan even duren want ze zijn er (nog) niet
Ik durf het zelfs aan om gewoon een normale enveloppe te gebruiken. Als je de kaart dan in wat WC papier inpakt is het prima. Beetje vertrouwen in de medemens he.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef duffet1 het volgende:
als rekkie donderdag niet gereageerd heeft, kun je het geheugenkaartje hebben (moet ik wel nog even overleggen met die vriend van me, maar zal wel goedkomen). Verzendkosten betaalde jij ook he? Maar kan zelfs in n envelop denk ik.. PDA is dus nog steeds te koop!
Dan gaan we em eens maar mailen he :pquote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef duffet1 het volgende:
hhe ja die kun je hebben, zijn email adres is : yves_silvain apeding hotmail punt com
Is die vriend van jou al wakker?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:53 schreef duffet1 het volgende:
hhe ja die kun je hebben, zijn email adres is : yves_silvain apeding hotmail punt com
Zeg Yves maar dat ik stuiter van ongeduld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:02 schreef duffet1 het volgende:
geen idee, hij heeft je mailtje wel gehad zei hij, dus ik denk dta je snel n mailtje terug krijgt..
Nope. Het probleem is simpelweg dat jij je laat opnaaien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef duffet1 het volgende:
ja bedankt. Ik heb respect voor mensen hier, maar het loopt altijd uit de hand, dat vind ik zo jammer. Die onzin biedingen slaan nergens op..
Dan nog kun je iemand laten weten dat je zijn mailtjes hebt ontvangen, hij hoeft alleen maar op reply te drukkenquote:Op zondag 25 december 2005 03:20 schreef HighLander het volgende:
Op zich wel waar, maar het is nu per slot van rekening wel de kersttijd.
Da's goed hoor, maar als ik van een andere fok! ker in de tussentijd een kaartje aangeboden krijg, dan ga ik daarop in, aangezien je vriend Yves me nooit rechtstreeks via mail heeft verteld dat het kaartje zeker deze richting opgaat.quote:Op zondag 25 december 2005 12:35 schreef duffet1 het volgende:
he ik heb het hem gister gezegd. Hij is alleen bij familie dit weekend, dus weet niet of hij kan replyen. Je wordt trouwens niet aan het lijntje gehouden, want je hebt een deal imo. Ik zal hem zeggen dattie je zn gegevens mailt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |