quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:55 schreef duffet1 het volgende:@Gisae: je hebt geliojk een bod is een bod. Maar dit ding kost 500euro ofzo in de winkel, dus dan kan ik boden van 200 toch best besluiten niet te accepteren ? Ik heb een paar keer duidelijk gezegd dat de boden vanaf 225euro pas geaccpeteerd worden. Toch zijn er altijd mensen die echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. En toch menen dat ze 150euro moeten bieden als er 225 staat. Dat is nog eens 33% minder dan de vraagprijs (die echt niet te hoog is)
Ik zie af van mijn bieding. Ik vind het teveel geld voor een beschadigde apparaat.
Overigens vermoed ik dat je het toestel bij een abonnement gratis hebt gekregen......
Mijn nokia kost normaliter ook 600 euro, alleen bij verkoop bracht het me na 1 jaar ook significant minder op, omdat tijd niet stil staat en technologie steeds vernieuwend is.
En ondertussen heb je het telkens maar over die 150 euro, maar inmiddels is er al 205 geboden, waar je geheel aan voorbij gaat, sterker nog, je reageert er helemaal niet op!