BB Servival afkickspel
• Om de dag worden 1 of 2 weddenschappen over BB afgesloten. Tussen 0:00 en 23:59. Er lopen dus weddenschappen terwijl er ook weddenschappen afgesloten worden. Dit ivm de nog korte looptijd van BB
• Het spel eindigt met de finale van BB. De laatste weddenschap staat vast en luidt: Wie wint BB5? De winnaars van deze weddenschap winnen 50 punten, de verliezers verliezen 50 punten
• De weddenschap gaat in na 23:59 op de dag dat deze afgesloten is
• Er worden maximaal 2 weddenschappen per dag afgesloten
• Alle users die meedoen beginnen met 200 punten
• Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 10 punten in mindering
• Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
• Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
• De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
• De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
• Er zullen tijdens het spel nog op enkele momenten `opdrachten` komen.
Een voorbeeld:
User a start de weddenschap: “Wedden dat Dido binnen 24 uur zegt :”ik ben er klaar mee””.
Scenario’s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur “ik ben er klaar mee”. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.
Inschrijven Voor maandag 23:59 !!!! ATTENTIE Iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het inschrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJFFORMULIER-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins
(ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)Jappie (met volle overgave
![]()
)
Neem deze lijst altijd over anders geldt de inschrijving ook niet!!!