abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2005 @ 22:44:25 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32821507
BB Servival afkickspel

• Om de dag worden 1 of 2 weddenschappen over BB afgesloten. Tussen 0:00 en 23:59. Er lopen dus weddenschappen terwijl er ook weddenschappen afgesloten worden. Dit ivm de nog korte looptijd van BB
• Het spel eindigt met de finale van BB. De laatste weddenschap staat vast en luidt: Wie wint BB5? De winnaars van deze weddenschap winnen 50 punten, de verliezers verliezen 50 punten
• De weddenschap gaat in na 23:59 op de dag dat deze afgesloten is
• Er worden maximaal 2 weddenschappen per dag afgesloten
• Alle users die meedoen beginnen met 200 punten
• Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 10 punten in mindering
• Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
• Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
• De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
• De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
• Er zullen tijdens het spel nog op enkele momenten `opdrachten` komen.

Een voorbeeld:

User a start de weddenschap: “Wedden dat Dido binnen 24 uur zegt :”ik ben er klaar mee””.

Scenario’s:
1) Niemand neemt de weddenschap binnen 24 uur aan, user a verliest 10 punten
2) 5 users gaan mee in de weddenschap, en 6 users wedden ertegen ( dido zegt het niet). Dido zegt binnen 24 uur “ik ben er klaar mee”. De 5 users die in de weddenschap mee gingen krijgen allen 5 punten. De users die tegen de weddenschap in gingen krijgen 5 punten in mindering. User a krijgt 5 punten + 6 users die verliezen = 5+6 punten.
3) User a verliest de weddenschap, krijgt 10 punten in mindering. Degenen die met de weddenschap mee gingen krijgen alleen 5 punten in mindering. De 6 users die tegen de weddenschap in gingen krijgen allen 5 punten erbij.

Inschrijven Voor maandag 23:59 !!!!

ATTENTIE

Iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het inschrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!

INSCHRIJFFORMULIER

-----------------------------------------------

Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave )

Neem deze lijst altijd over anders geldt de inschrijving ook niet!!!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32821563
Dubbel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')