ik doe mee! zie wel hoe dit weer gaat aflopen...quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef lovebear het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die mee wil doen aan het Bommie spel moet zich inschrijven!!!
Het inschrijven kan gedaan worden tot maandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreven doen niet mee!!!!
INSCHRIJFFORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave )
debuurvrouw
Neem deze lijst altijd over anders geldt de inschrijving ook niet!!!
Ik wed dat het binnen een dag weer een chaos isquote:Op zondag 4 december 2005 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik doe mee! zie wel hoe dit weer gaat aflopen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ojee ojee ojeequote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed dat het binnen een dag weer een chaos isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pssttt...APK...je hebt per ongeluk dat Afrikaanse fake formulier gebruikt!!quote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die mee wil doen aan de Bommie spel moet zich inschrijfen!!!
Het inschrijfen kan gedoen worden tot mandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschrefen doen niet mee!!!!
INSCHRIJVVORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave )
mebuurfrouw.
APK (Met de nodige scepsis)
Neem deze lijsd altijd over anders geld de inschrijfing ook niet!!!
Edit: effe die buurfrouw er bijgezte.
Hmmm dat klinkt aantrekkelijkquote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed dat het binnen een dag weer een chaos isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, vraag maar aan Lovebear.quote:Op zondag 4 december 2005 22:51 schreef Jappie het volgende:
Pssttt...APK...je hebt per ongeluk dat Afrikaanse fake formulier gebruikt!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat de eerste weddenschapquote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
nee joh, de inschrijfperiode is nog gaandequote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat de eerste weddenschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zeg ik................ JAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wed ik dat er voor het sluiten van de inschrijfperiode al minstens 10 weddenschappen aangeboden worden.quote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, de inschrijfperiode is nog gaandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wedden dat dat niet zo is??quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan wed ik dat er voor het sluiten van de inschrijfperiode al minstens 10 weddenschappen aangeboden worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik eigenlijk ookquote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
als ik het zo teruglees vinnik het eigenlijk maar een stom spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou zeg?!?!?quote:Op zondag 4 december 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
als ik het zo teruglees vinnik het eigenlijk maar een stom spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
owwquote:Op zondag 4 december 2005 23:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het idee dat ik er weer streams voor moest gaan volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop