Dit is t spel het duurd tot het einde van bbquote:Op maandag 5 december 2005 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja doeeeeiiiii!!!
Dan zijn we met pasen nog bezig.![]()
Gewoon zoals het oorspronkelijk stond...de eerste twee bets die per dag gepost worden hebben een GO![]()
Zal helemaal lekker worden als de notulistes hier door het maken van foute aantekeningen de regels gaan bepalen.![]()
Waarom ?quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is t spel het duurd tot het einde van bb
wie de meeste punten heeft aan t einde wint
quote:Op maandag 5 december 2005 19:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dit is t spel het duurd tot het einde van bb
wie de meeste punten heeft aan t einde wint
Maar moet karn nou elke dag langs komen om een beslissing te nemenquote:
Wie is karnquote:Op maandag 5 december 2005 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Maar moet karn nou elke dag langs komen om een beslissing te nemen
Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de hartelijke gelukwensen, maar het is inmiddelsquote:
Op mijn vorige werk hadden we ook zo'n omhoog gevallen receptioniste die hoofd personeelszaken werd....leuk voor de doorstroming binnen het bedrijf, maar ze zijn inmiddels wel failliet.quote:
Scheids ! Ik snap nog niet helemaal wat er nu precies over gelegd moet worden ?quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan mogen ze over leggen maar niet op t forum.
de uitdagings opdracht dodoquote:Op maandag 5 december 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Scheids ! Ik snap nog niet helemaal wat er nu precies over gelegd moet worden ?![]()
Er staat toch dat een ierse als eerste mag kiezenquote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken haar niet maar ze hoef niet langs te komen hoor.
Als ze geen zin heeft
quote:
Owww...je bedoelde het slechts hypothetischquote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken haar niet maar ze hoef niet langs te komen hoor.
Als ze geen zin heeft
Doe esquote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had een heleboel schunnige teksten in mijn hoofd totdat ik de achternaam zag
![]()
Oeh, vertel eens.quote:Op maandag 5 december 2005 20:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had een heleboel schunnige teksten in mijn hoofd totdat ik de achternaam zag
![]()
Was een type foutquote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat toch dat een ierse als eerste mag kiezen
quote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owww...je bedoelde het slechts hypothetisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |