Watje...quote:Op maandag 5 december 2005 17:53 schreef PH52 het volgende:
Als jij zegt dat ik niet meer mag komen blijf ik weg !![]()
Bij ons lekker niet...quote:
FF tussendoor: Ik wed voor 25 punten dat dat kutvuurtje vóór 08:00 uur dinsdagochtend is geblusd.quote:
Zeg luie slappeling lees de OP nou eensquote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
FF tussendoor: Ik wed voor 25 punten dat dat kutvuurtje vóór 08:00 uur dinsdagochtend is geblusd.![]()
JC, waarom doe je dat nou, achter m'n rug om alles veranderen ? Had ik me al ingeschreven dan ?quote:Op maandag 5 december 2005 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg luie slappeling lees de OP nou eens![]()
Net heb jij je ingeschreven.quote:Op maandag 5 december 2005 18:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
JC, waarom doe je dat nou, achter m'n rug om alles veranderen ? Had ik me al ingeschreven dan ?
Ik wed voor 25 punten dat het vuurtje brandt tot woensdagavond.quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
FF tussendoor: Ik wed voor 25 punten dat dat kutvuurtje vóór 08:00 uur dinsdagochtend is geblusd.![]()
O ja Bommie, voor mij persoonlijk was je Lassie-belofte een doorslaggevende factor...quote:
Heb ik ook maar eens gedaan. Het is helemaal niet meer met wedden op gebeurtenissen!quote:Op maandag 5 december 2005 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg luie slappeling lees de OP nou eens![]()
En hoe zit dat verder? Als hij zich niet binnen 7 dagen in Tilburg meldt gaat de servival dus gewoon dicht?quote:Op maandag 5 december 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja Bommie, voor mij persoonlijk was je Lassie-belofte een doorslaggevende factor...![]()
![]()
Als t uitkomt dat er meerdere mensen onderaan staan met een gelijk aantal stemmen/of geen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik ook maar eens gedaan. Het is helemaal niet meer met wedden op gebeurtenissen!
"Degene met de minste stemmen bepaalt de opdracht", dat zijn toch elke keer minstens een man of 4, 5 of 6 die geen stem hebben gekregen? Moeten die dan met z'n allen gaan vergaderen?
En als je met minimaal 3 mensen.... ach... laat ook maar!![]()
![]()
![]()
Gezallich!
![]()
![]()
![]()
Ik geef 'm tot de kerst....quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoe zit dat verder? Als hij zich niet binnen 7 dagen in Tilburg meldt gaat de servival dus gewoon dicht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk jaar?quote:Op maandag 5 december 2005 18:42 schreef lovebear het volgende:
Spreek je daar toch af dat hij er op 30 februari moet wezen![]()
Ik snap er geen hol meer van...de eerste set regels was duidelijker...nu moet er in ene gestemd worden...waarvoor ?quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als t uitkomt dat er meerdere mensen onderaan staan met een gelijk aantal stemmen/of geen.
Dan mogen ze over leggen maar niet op t forum.
Dat kan dan gedaan worden op msn of zo.
Het kan ook dat als 1 iemand als ierse van hun zegt ik verzin de opdracht dan doet diegene het.
Maar geef wel van te voren aan welke optie gebruikt gaat worden!!!!
Je stemt op degene wie je t liefste de uitdaging ziet doen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van...de eerste set regels was duidelijker...nu moet er in ene gestemd worden...waarvoor ?![]()
En waarom krijgt Karn voorrang ?![]()
Ja doeeeeiiiii!!!quote:Op maandag 5 december 2005 19:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je stemt op degene et wie je t liefste de uitdaging ziet doen.
Welke personen de meeste stemmen hebben die gaan een uitdaging met elkaar aan
Sinds wanneer moet je nu weer iers wezen om van hun iets te kenne zegge ? Dat staat niet in de regels!quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als t uitkomt dat er meerdere mensen onderaan staan met een gelijk aantal stemmen/of geen.
Dan mogen ze over leggen maar niet op t forum.
Dat kan dan gedaan worden op msn of zo.
Het kan ook dat als 1 iemand als ierse van hun zegt ik verzin de opdracht dan doet diegene het.
Maar geef wel van te voren aan welke optie gebruikt gaat worden!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |