Gewoon het inschrijfformulier gebruiken die er al is en ff aanpassenquote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
hey beaver, ik mis nog in de lijst van deelnemers buurvrouw , pc eend, cuall en apk
Ja precies, dat is inderdaad snel je uitvlucht als het op daden aankomt.quote:
Ze moeten gewoon de laatste lijst van Cuall nemen.quote:Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
hey beaver, ik mis nog in de lijst van deelnemers buurvrouw , pc eend, cuall en apk
Ja leukquote:Op maandag 5 december 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
[..]
uhh, nee, dus je was er ineens
![]()
Leuk![]()
Ben je er 1 aan t maken.quote:Op maandag 5 december 2005 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarvoor was ik bezig met m'n nieuwe film![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Tot dat jij je er weer mee gaar bemoeien
Ik doe pas mee als de modjes hun fiat gevenquote:Op maandag 5 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de laatste lijst van Cuall nemen.
Aleen PCeend staat er volgens mij niet in
d'r was ook niemand die jou uitnodigde!quote:Op maandag 5 december 2005 00:23 schreef versobommie het volgende:
Ik heb dan zelf wel de voorzet gegeven om weer een klote spel te beginnen maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in.![]()
Krijg al jeuk aan mijn liezen als ik er denk om met deze kneuzen hier weer een paar weken te moeten doorbrengen.
Dus, een vrijwillige exit nog voor het eigenlijke spel is begonnen.![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 5 december 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
Ik kruip mijn bed in![]()
Ik ben al ingeschreven, dus er kan nu niks meer mis gaan![]()
Ik ga stemmen!quote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef lovebear het volgende:
• Iedere dag tot 20:30 heb je de tijd elkaar uit te dagen. Dat uitdagen gaat als volgt: Je stemt op degene die je het liefst een uitdaging aan ziet gaan.
Uh... is dat goed of slecht?quote:
Volgens mij goed. Want dan moet jij een uitdaging aannemen of verzinnen en kan jij of ik punten winnen of verliezen ofzo.quote:Op maandag 5 december 2005 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh... is dat goed of slecht?![]()
Slecht zeker.![]()
O dat klinkt wel OK, denk ik.quote:Op maandag 5 december 2005 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij goed. Want dan moet jij een uitdaging aannemen of verzinnen en kan jij of ik punten winnen of verliezen ofzo.![]()
Zoiets ja, count me in!!!quote:[Volgens mij goed. Want dan moet jij een uitdaging aannemen of verzinnen en kan jij of ik punten winnen of verliezen ofzo.![]()
Je bent Gert vergeten, Pentium 166quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE
![]()
Iedereen die mee wil doen aan de spel moet zich inschrijfen!!!
Het inschrijfen kan gedoen worden tot mandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschrefen doen niet mee!!!!
INSCHRIJVVORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave )
mebuurfrouw.
APK (Met de nodige scepsis)
Pinball (met een enge Jos Brink flashback)
Cuall
Snaptnix
Day
PC eend ( onder protest)
Neem deze lijsd altijd over anders geld de inschrijfing ook niet!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |