Zou je wel willen hequote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe esom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuk zegquote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft Jappie gemaakt, met mijn hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef KRIBBET het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen die mee wilt doen aan de spelt moet zich inschrijft!!!
Het inschrijft kan gedoen worden tot mandag 23:59 !!!!
Wie zich niet hebben ingeschreifdt doen niet mee!!!!
INSCHRIJVTVORMULIER
-----------------------------------------------
Lovebear
Versabommie
Demins (ik geloof dat ik me maar beter in kan schrijven...)
Jappie (met volle overgave )
mebuurfrouw.
APK (Met de nodige scepsis)
Pinball (met een enge Jos Brink flashback)
Cuall
Snaptnix
Day
Gert (maar éigenlijk liever gewoon dícht, dit topic)
PC eend (onder protest )
M-en-A
ChantalC
Maurisico ..uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend!
PH52 (met de groeten aan klefbeer)
KRIBBET zolang het maar OFF-topic is doe ik meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Teamlead (verder toch niks nuttigs te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem deze leisd altijt over anders cheld de inschreifingt ook niedt!!!
Nee joh, ben bang dat je gaat huilenquote:Op maandag 5 december 2005 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, vertel eens.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga al huilen als ik die baggerpostings van je lees, multipla-mytyl!quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee joh, ben bang dat je gaat huilenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er eigenlijk ook geen tijd voor, zit even naar Adje te kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga al huilen als ik die baggerpostings van je lees, multipla-mytyl!
quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HOMO!quote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HOMO!quote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Alles loop maf nuquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
HOMO!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK, Scanman wil niet en wij willen Coos hier niet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
HOMO!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK, Scanman wil niet en wij willen Coos hier niet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
't forum verneukt met mijn "DataBeckers' mijn eerste hackpogingen"quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alles loop maf nu
Wat heb je nu weer gedaan
Mutsquote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
't forum verneukt met mijn "DataBeckers' mijn eerste hackpogingen"
zit waarschijnlijk met haar aars op een flatbedscanner zichzelf voor te bereiden op het spel!quote:Op maandag 5 december 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, Scanman wil niet en wij willen Coos hier niet.
Maar waar is Kleintje eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JAPPIE!quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mutsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ook maar hij is een keuken mutsquote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
JAPPIE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je snor scheren!quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die ook maar hij is een keuken mutsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop