Dacht t niet Lassiequote:Op maandag 5 december 2005 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van zo een wijs trio!
Vrouwen.....het zijn net poppekastpoppen en ik ben de grote poppespeler ....
WAT NOU? JE HEBT GEWOON WAT TEGEN IEREN EN DUS BEN IK STEEDS DE LUL!quote:
Datje steedsde lul benthoef je geen ier voor te zijn hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT NOU? JE HEBT GEWOON WAT TEGEN IEREN EN DUS BEN IK STEEDS DE LUL!![]()
![]()
Is je spatie kapot? Moedermavo-mokkel!quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Datje steedsde lul benthoef je geen ier voor te zijn hoor![]()
Ja hij werkt niet meequote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is je spatie kapot? Moedermavo-mokkel!![]()
Je hebt je bekkie weer bij je he?quote:Op maandag 5 december 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hij werkt niet mee
Ga vissen vangen![]()
Altijd anders kan ik niet grommenquote:Op maandag 5 december 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt je bekkie weer bij je he?
Wat is er Bommie, moet je ongesteld worden?quote:Op maandag 5 december 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt je bekkie weer bij je he?
nou bak een taart en ga het vieren!quote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Altijd anders kan ik niet grommen
veel te weinig deelnemers...ga jij eens spammen bij de buren en laat je tieten zien!quote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is er Bommie, moet je ongesteld worden?
je bent zo prikkelbaar![]()
Het is de baal dag van de man vandaagquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat is er Bommie, moet je ongesteld worden?
je bent zo prikkelbaar![]()
Jappie is de keuken muts vraag hem maarquote:Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou bak een taart en ga het vieren!
Ga op je krant zitten, viezert!quote:Op maandag 5 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jappie is de keuken muts vraag hem maar
quote:Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
veel te weinig deelnemers...ga jij eens spammen bij de buren en laat je tieten zien!
neuh, maar het zou wel lachen zijnquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
denk niet dat dát indruk zal maken.
Hup pootjes geven en in je mandquote:Op maandag 5 december 2005 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga op je krant zitten, viezert!
quote:Op maandag 5 december 2005 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh, maar het zou wel lachen zijn![]()
is toch lekker meidquote:Op maandag 5 december 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
denk niet dat dát indruk zal maken.
maatje 164
Nee kutje, tis DECEMBER!quote:
Zeg muts het is al veranderd hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kutje, tis DECEMBER!
*zucht*
![]()
te laat ja!quote:Op maandag 5 december 2005 22:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg muts het is al veranderd hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |