Wie staat er bij jou onderaan "het lijstje"?quote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Sjet het volgende:
Jeetje Manu, voor dat je zo'n ontzettende hekel aan Lies hebt ben je wel constant met haar bezig...... er is volgens mij geen post van jou zonder Lieske er in terug te vinden.
We weten het nu ook wel een keer hoor![]()
![]()
![]()
Je bedoeld met onderaan het lijstje wie ik het minst leuk vind?quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Wie staat er bij jou onderaan "het lijstje"?
Yep.quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bedoeld met onderaan het lijstje wie ik het minst leuk vind?
Ik neem aan van wel, bij ons is dat blijkbaar wel overduidelijkquote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je bedoeld met onderaan het lijstje wie ik het minst leuk vind?
Zijn NatteLie en Joost nu nog alleen met de opdracht bezig???quote:Op zondag 4 december 2005 21:16 schreef riri het volgende:
wat een roddelaars die Ingrid en Lieske
Ik snap nog steeds niet waarom hoofddeksels nu in 1 keer wel mogen........quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen ze eng
En waarom loopt Joost hele tijd met doekjes en mutsen op
Ik kan niet echt kiezen tussen Dido, NatteLie en Roel.quote:Op zondag 4 december 2005 21:09 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Wie staat er bij jou onderaan "het lijstje"?
Heb de andere stream aan, maar ik vermoed in het kader van de griezelavond (een manier om Roel en Dido vanwege de opdracht apart te laten slapen, door later echte angst te gaan simuleren).quote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen ze eng
En waarom loopt Joost hele tijd met doekjes en mutsen op
Leuke cap, ik ben even zo vrij geweest om even de skin te verwijderen, hoop niet dat je het erg vind.quote:Op zondag 4 december 2005 21:18 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/bad.jpg]afbeelding][/URL]
Avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |