Van iemand die de hele dag bezig is met haar uiterlijk kan je ook niet anders verwachten.quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Kinga het volgende:
Jezus, Nathalie weet het verschil tussen horizontaal en verticaal niet.
quote:Op zondag 4 december 2005 20:15 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Aan deze foto te zien gebeuren er momenteel echt spannende dingen in huis.
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef bbfakir het volgende:
[afbeelding]
Of zou er door de week zo weinig worden gestemd?
Dat betekent dus dat Roel gaat winnen. Waarom zou die dan anders alles voor elkaar krijgenquote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.
Dit betekent demk ik dat Joost of Ingrid wint.
of zie ik dit verkeerd.
Serieuze reacties?![]()
Ik denk dat Roel wint en al helemaal als Dido niet in de finale komt. Hij zal alle stemmen krijgen die anders voor Dido waren dan!!quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ok. laten we hier dan eens van uit gaan. BB heeft het lot al bepaald.
Dit betekent demk ik dat Joost of Ingrid wint.
of zie ik dit verkeerd.
Serieuze reacties?![]()
He in het tournament-topic heb je nummer 9 en 10 nog niet ingevuldquote:Op zondag 4 december 2005 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel wint en al helemaal als Dido niet in de finale komt. Hij zal alle stemmen krijgen die anders voor Dido waren dan!!
Ok,ok, maar, maar, laat BB ipv 'de verkering in het huis' op te laten bloeien, het maar eens af breken.quote:Op zondag 4 december 2005 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat Roel gaat winnen. Waarom zou die dan anders alles voor elkaar krijgen![]()
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:25 schreef Falco het volgende:
[..]
He in het tournament-topic heb je nummer 9 en 10 nog niet ingevuld! Wie moet ik daarvoor invullen?
Dan doe Ralph maar op 8 Falcoquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.
Ahzo! Nou ik zet Rikkert dan gewoon boven Ralphquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rikkert en Ralph aangezien ik het toen nog niet volgde (had nog geen internet hier toen), maar vond het een beetje onzinnig om de een boven de ander te plaatsen.
Lieske is ongesteld volgens mij, ze is al een aantal dagen chagrijnigquote:Op zondag 4 december 2005 20:27 schreef ruby het volgende:
Dido vindt het niet leuk dat Lieske sjaggo is.
Oke jouw feestje, zoveel maakt zo'n punt verschil ook weer niet uitquote:
Zo zie je maar dat kinderen vaak op hun (surrogaat)moeder lijkenquote:Op zondag 4 december 2005 20:34 schreef riri het volgende:
Chantal is het huis uit maar volgens mij is ze in het lichaam van Lieske teruggekomen....
er stond diezelfde week een reportage in onze (regionale) krant over chinese topontwerpers. die hadden ook Mao verwerkt in hun kleding.quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Falco het volgende:
Dido en Nathalie volgen totaal niet het nieuws. Dat verklaart ook waarom Dido rondparadeerde in haar Mao-shirt.
ik volg wel nieuws maar kon die hele mao ook nietquote:Op zondag 4 december 2005 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
wat natuurlijk niet afdoet aan het feit dat het belachelijk is dat je niet weet wie het is..
ow, oké, dat ik mijn eigen kennis als maatstaf nam is ook wel erg arrogant.... dacht dat het wel algemeen bekend was.... sorry dan....quote:Op zondag 4 december 2005 20:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik volg wel nieuws maar kon die hele mao ook niet
dus zo gek vind ik het niet![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 20:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Oke jouw feestje, zoveel maakt zo'n punt verschil ook weer niet uit.
Ik volg het ook. Snap het, maar ff terug naar nu.quote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, oké, dat ik mijn eigen kennis als maatstaf nam is ook wel erg arrogant.... dacht dat het wel algemeen bekend was.... sorry dan....![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 20:45 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik volg het ook. Snap het, maar ff terug naar nu.![]()
Wat denk je dat er gaat gebeuren?
Wanneer zal BB vertellen dat het nog minimaal 18 dagen duurt?
ze zijn de boel wel aardig aan het opfokken zo....![]()
Welke andere,hun raken iedereen steeds kwijt.Dido heeft iedereen nog.quote:Op zondag 4 december 2005 20:55 schreef Pijlemans het volgende:
Ingrid denkt dat ze echt in haar eentje zit als Lieske dindedag weg moet.
Ze moet gewoon wat meer met de anderen omgaan en zich niet zo vastpinnen op Lieske.
Dit zou haar wel eens de overwinning kunnen op leveren....
Foxy Foxtrot had elastieke benen maar dit is wel een geweldig elastiek hoofdquote:
quote:
Hier spreekt "De Lul van Groningen"quote:Op zondag 4 december 2005 20:54 schreef Manu82 het volgende:
Lieske is een del
En ze denkt nog niet zo snel
Chantal heeft haar veel bijgebracht
Maar dat heeft haar identiteit volkomen verkracht
Gelukkig stinkt haar kut niet meer naar rotte vis
Aangezien ze niet preuts is
Toch wil de Sint Lieske vragen
Om snel in Groningen iemand te behagen
De Sint irriteert zich namelijk dood
En zelfs Zwarte Piet werd bijna rood
Dus kom snel naar huis
Dan wordt het ook weer wat gezelliger voor de buis
quote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Sjet het volgende:
Jeetje Manu, voor dat je zo'n ontzettende hekel aan Lies hebt ben je wel constant met haar bezig...... er is volgens mij geen post van jou zonder Lieske er in terug te vinden.
We weten het nu ook wel een keer hoor![]()
![]()
![]()
Huldequote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Hier spreekt "De Lul van Groningen"
Manu is een van de koningen.
Lies heeft van mij genoten,
In de GK, kraakpanden en goten.
Ze blijft achterbaks,
uit de hoogte en laks.
Ze denkt dat ze alles is.
"oh, ik ben de Miss"
Met de "caps van Scanman"
leek je even een "femme"
Maar zoals de fokkers nu weten,
Lieske is viezer als mijn eigen sch*ten....
Respect.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |