abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2001 @ 23:59:39 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2187010
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in commentaren op de streamverslagen deel 10. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 14 november, deel 2

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 november 2001 @ 00:07:12 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_2187066
Ed zit aan Sandy uit te leggen dat de bedoeling van het hele plan was om Sandy naar de overkant te sturen omdat....
...Hij haar nooit zou kunnen nomineren, omdat ze een maatje is.
(Phew)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 15 november 2001 @ 00:10:32 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2187090
Op donderdag 15 november 2001 00:06 schreef scanman01 het volgende:

"Die tien weken die ik hier heb gehad... 70% was top",zegt Frank. "Ze waren alle tien uniek omdat je extreme situaties heb meegemaakt. Ik zie dit niet als vakantie. Je zit hier met 18 mensen en daarmee ga je iets starten. Mensen vallen er weg en dan kom je aan het nomineren en breekt de pleuris uit. Hoe dichter je bij het einde komt, hoe meer gezeik je gaat krijgen... Maar zo ben ik gewoon niet! Ik ga niet over lijken!"
"Precies", reageert Kelly. "Als je zo denkt ben je een goed mens"
"Ik wil met verschillende karakters zien te overleven... en daarna komt die miljoen!", legt Frank uit. "Maar dat het nu op deze manier moet.... wij zijn geen poppetjes.. we zijn allemaal mensen met emoties... en als je het dan op die manier gaat spelen.... nee!"
Kelly zegt dat ze naar bed gaat. Ze vraagt nog even aan Ed en Pascal of ze onredelijk is geweest, maar beide mannen zeggen van niet.

Coos en Gert Jan zijn aan de klets in de slaapkamer, maar het is niet te volgen omdat het beeld steeds op de tuin gaat (weer het slaapkamer-probleem van BB!)

"het is ook niet zo raar dat je ruzie krijgt als je 24 uur met elkaar zit", zegt Pascal. "Je krijgt discussies omdat je op een gegeven moment nergens meer over kunt praten."
"en je leert mensen kennen", vult Kelly aan... "Echt kennen... en bij sommige mensen merk je dat die het goed met je meent... En dan zijn er mensen die wel naar de andere kant willen gaan... pfff."
Pascal probeert Gert nu toch wat te helpen en zijn reactie een beetje goed te praten voor Kelly.
"Maar hij is ook volwassen", valt Kelly hem in de rede. "Hij weet alles zo goed... en als hij dan zichzelf naar de overkant stuurt en ons hier achter laat, dan vind ik hem zwak... dat vind ik heel zwak!"
Nu begint ook Ed het uit te leggen. Maar ook hij snapt dat Kelly zich wat verraden voelt.
"Je denkt dat je achter iemand hebt gestaan", zegt Kelly... "En dan opeens naar de overkant willen gaan.... "
"Ik heb er een naar gevoel bij dat jullie mij naar de overkant wilden sturen", merkt Sandy EINDELIJK terecht op. "Ik word daar natuurlijk meteen genomineerd....en dan zou Kelly hier genomineerd staan. Dat is wat ik gehoord heb en dat doet best zeer. Ik dacht dat ik over zou moeten omdat ik het moeilijk heb, maar achteraf hoor ik dat het een onderdeel van een plannetje was. Plus dat ik dit ook allemaal nu niet wilde... want dit geeft allemaal spanningen. Ik wilde ook geen motivaties geven waarom ik een bepaald iemand naar de overkant wilde sturen".
"Toen wij het over nominaties hadden heb ik gezegd dat ik daar niet over wilde praten", zegt Pascal. "Ik wist toch al lang wie ik wilde gaan nomineren."
"Ik heb alleen gezegd wat mij mooi zou uitkomen", merkt Ed op. "Verder niets. Ik heb niemand gebruikt... en Gert Jan heeft jou gewoon gebruikt voor zijn plannetje!"
"Voor mij was het duidelijk dat jij Coos zou overzetten", legt Pascal tegen Sandy uit. "En dat wil ik niet en toen hebben wij het erover gehad. We heben het er toen over gehad bij de stoof."
"Kon je dat niet voor jezelf houden dan?", vraagt Sandy.
"Ik heb het er met Coos over gehad omdst ik gewoon niet wilde dat hij weg zou gaan. En toen dacht ik aan een andere captain. Dat was mijn gedachte. Het gaat niet om de nominatie... Het ging mij er gewoon om wie er captain moest worden zodat dan Coos niet weg zou worden gestuurd!"
"Maar voor mij was het gewoon een teleurstelling", reageert Sandy. "Ik dacht dat Ed mij van het captainschap wilde verlossen.. en niet om allerlei andere redenen. Dat was gewoon een teleurstelling!"

Gert Jan ligt met zijn armen onder zijn hoofd op bed in de slaapkamer en luistert aandachtig naar het gesprek in de woonkamer. Hij reageert totaal niet en lijkt helemaal depressief te worden.

"Het enige waar ik mee zat was dat ik het teleurstelling vond dat ik dacht dat iemand mij wou helpen", zegt Kelly weer."Niet om mij naar de overkant te krijgen, waar ik natuurlijk meteen genomineerd word!"
"Dat was onze fout inderdaad", geeft Coos toe.
"Iedereen mag fouten maken", reageert kelly.

Ze loopt naar Danielle toe bij het hek en gaat weer even knuffelen.
De mannen hebben het er nu met Sandy over dat ze hun een keer geen welterusten heeft gewenst (???), wat hun gestoord heeft. Sandy zegt dat ze zo helemaal niet is en ook niet kan geloven dat dat is gebeurd.
"Die captainsverkiezing was alleen om Coos hier te houden", zegt Pascal nog een keer. "Het is terecht als je kwaad en teleurgesteld bent."
"De mensen zitten hier allemaal voor zichzelf", roept Kelly weer vanuit de achtergrond.
"Ik was helemaal niet met die overgang bezig", zegt Ed. "Maar Gert die zei dat tegen mij en toe realisserde ik het me pas. Als ik jou weg zou sturen zou dat zijn omdat ik je hier misschien anders zou moeten nomineren... en daar zou ik het heel moeilijk mee hebben. Dat zou voor mij een reden kunnen zijn."
"Maar kun je ons ook een beetje begrijpen?", vraagt pascal.
"Tuurlijk", zegt Sandy.

Het lijkt erop alsof iedereen vindt dat er maar één schuldige/boeman in huis is en dat is Gert Jan.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2187103
Sponsored by Sacha
Ed legt aan Kelly aan wat was de plan van Gert.
Kelly:"waar heb ik die tranen voor gelaten,voor gevochten?En dan laat maar mij aan de overkant!"
Sandy:"ik heb een naar gevoel over de feit dat jullie mij naar de overkant wilden sturen.Dat blesseerd.
Ik had geen zin om te beslissen wie naar de andere team zal gaan...om te spanning te vermijden."
Pascal:"ik wil het niet goed praten maar als ik hoor dat iemand altijd bezig is om mijn maat en mij te scheiden...dan gaat die naar de overkant..."
Sandy:"kan je het niet voor jouwzelf houden dan?"
Pascal:"euuuuh nou ik moest het toch met Coos over hebben!"
Kelly:"zo'n leuke avond hé Daniëlle en dit!"
Daniëlle:"zonder hé!"
Ze knuffelen...
Kelly:"begrijp jij mij?"
Daniëlle:"ja..."
Kelly:"ik ben kapot Daan..."
Coos:""luister het is mijn fout geweest...Gert was minder bezig dan als ik dacht..."
Sandy:"ik zat mee dat jullie niet mij goed genoeg vonden en dan naar de overkant wilden sturen."
Coos:"ik heb gezegd dat we fout bezig waren.Maar ik had die laaste 2 weken echt het gevoel dat het in mijn potten geschoten wordt...maar..."
Pascal:"nee wat je gaat nu zeggen is fout...maar ik had het gevoel bij jouw Sandy dat jij me niet zo gunde meer.Toen we gingen slapen jij zoende iedereen en "love you" dit en dat maar bij mij niks!"
Sandy zegt dat niet opzettelijk was.
Kelly is in de slaapkamer,zij huilt weer:"we praten het gewoon morgen!!!Het moest mij mooiste avond zijn en jullie flikkeren me dit...MIJN team!"
Gert:"ik was aangevallen door 7 mannen!Snap je dat?"
Kelly:"ja maar snap je hoe ik me voel...hé?Nu ophouden ik heb geen zin in discussie..."Zij huilt weer.
(Wat een trut zeg zo'n egoistisch kind,zij snap niet dat Gert dit alles voor haar heeft gedaan en hij krijgt dit al bedankt!!!Lekker hoor in één woord:WALGELIJK! )
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_2187129
- Sponsored by Ron -

0:07

Pascal: Na vrijdag
Ed: Als hij zijn bek had dicht gehouden was er niks gebeurd.
Maar jullie hebben het er niet meer over en hij blijft doorgaan.
Als dat niet was gebeurd was er niks aan de hand geweest.
Sandy: Ik zal het nooit meer vergeten.
Pascal: San je moet je niet opgelaten voelen.

0:08
Pascal: Zal ik je nou eens wat zeggen, je lijkt wel een Sjonnie. Met al dat gel hier.
Vrouwen hebben eerder vet haar toch?

0:09
Kelly verdwijnt huilend de slaapkamer in dat ze er niet uit ziet.

0:10
Coos: dat idee had ik nou niet echt.
Ik had met Gert gepraat dat het over moet zijn en dat we er morgen over praten. Hij gaat er ook kapot aan en dat vind ik ook best zielig.
Ed: maar wie is er nou mee begonnen.
Coos: ik denk dat veel mensen er ander over denken.
Ed: ook al denken er een paar miljoen mensen anders over.
Pascal: Ik merk dat ik de laatste tijd meer chagerijnig ben, ik voel me gewoon kut.

Kelly: weet je wat ik kut vind, dat mijn grootste fan mijn naam riep aan het hek, en ik zei houdt je bek. Heb je gehoord wat ik zei, ik zei aan mijn grootste fan aan het hek ROT OP!

0:11
Pascal: Ik zeg misschien was Gert zijn reactie een reactie op een actie van ons, die wij niet weten. Ik voel van mezelf dat ik het hier niet naar mijn zin heb terwijl ik het naar mijn zin had moeten hebben. Vandaar zeg ik Coos, misschien moet er een van ons naar de overkant dan is het voorbij. Maar ik hou niet van opgeven.
Ed: Ik ook niet.
Pascal: Ik wil eigenlijk bij Coos blijven, maar ik wil dat het nu stopt. We moeten kappen met modder gooien. Misschien moeten wij nu de eerste stap zetten. Ik houdt mijn mond dicht en ik praat alleen met iedereen erbij.
Maar Gert moet ook zijn mond houden over ons uit elkaar drijven. Hij moet stoppen en ik moet stoppen. Ik zet de eerste stap. Praat er morgen nog met iedereen een keer over. Maar ik heb er zo geen zin meer in.
Ed: dat ga je op een gegeven moment toch krijgen.

Kelly huilt en schreeuwt tegen Gert: Je hebt me uit de groep gehaald en laat me alleen, je hebt mij in de steek gelaten. KLOOTZAAK, tering mongool, je bent gewoon een mietje.

- Sponsored by Ron -

Viper 4 life
  Moderator donderdag 15 november 2001 @ 00:16:45 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2187133
Ben ff aan het streamen, typ meteen maar mee..

0:10 - 0:17 slaapkamer arm

GJ is nu met Kelly in slaapkamer
GJ wil nu praten, Kelly wil absoluut niet praten.
GJ: Kel er stonden 7 man op mij te foeteren
K: ik heb het ook moeilijk gehad, en ik ben morgen misschien wel weg en nu wil ik niet meer praten
GJ: ja maar
K: nee je moet me respecteren als ik nu inog iets zeg dan breek ik je hart!
K loopt weg
S komt binnen en begint over dat het koud is.
GJ kijkt glazig voor zich uit: Jezus waar ben ik in beland...
S: tis gewoon een moeilijke dag en morgen is er weer een nieuwe dag.
GJ: ik hou me maar vast aan.. nou ja, tis maar een spelletje

Op de achtergrond hoor je kelly weer tekeer gaan.

Het blijkt geschreeuw tegen iemand bij het hek te zijn. Ze komt de slaapkamer weer binnen. "Weet je wat ik net gezegd he? Mijn grootste fan heb ik gezegd dat-ie op moest rotten!"

Nou begint Kel weer tegen GJ te foeteren: ik had zoon leuke avond en nu wil jij ons laten zitten!!!!!

GJ probeert er tegenin te gaan (zoveel man tegen mij, wat moest ik nog) maar K laat hem niet uitpraten. "je wil opgeven!"
K zit te dreinen..
K: je denkt alleen aan jezelf. Klootzak. Ik heb zoveel energie in je gestoken en nu laat je me in de steek. Je hebt gewoon gefaald. Je bent een mietje.

GJ blijft heel kalm, maar komt dan ook geen moment tussen het getier van K.

Fontein

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_2187143
GJ: Kel, ik heb in eerste instantie gezegd dat ik hier blijf. Maar als ik vijf mensen zeggen dat dat ze me weg willen hebben....
(GJ kan dit beter niet doen, want Kel gaat weer volledig over de rooie).

Pascal en Coos zeggen nogmaals dat ze fouten hebben gemaakt. Ed zegt als ik geweten had dat dit stemafspraken waren had ik het nooit gedaan. Maar ja, je kan toch niet met BB in discussie.
Ed: ze begrijpen het nog steeds niet. Pascal, jewel. Ed nou ik leg het toch uit, en dan zegt Sandy nog steeds dat ze teleurgesteld is! Ik doe het toch ook voor haar!
Nou.. zegt Pascal.

pi_2187185
- sponsored by Ron -

Kelly en Sandy in gesprek over Gert-Jan.
Kelly is nog steeds kwaad op Gert-Jan en huilt de boel bij elkaar.

En dat was helaas mijn laatste stream code.

Viper 4 life
  Moderator donderdag 15 november 2001 @ 00:23:36 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2187187
Pascal Coos en Ed gaan nog een bakje koffie drinken aan de stoof.

Weer over de stemafspraken
C; ik kan me voorstellen dat het verkeerd is overgekomen
P: ik weet naar mijn idee, was het niet zo bedoeld
C; wij dachten dat K en S al ingelicht waren over het andere plan, was ook een fout van ons.

(Coos is zich nu schoon aan het praten tov Hummie, "ich habe es nicht gewusst")

Ed; weet je wat ik ook vreemd vindt, iedereen zegt in het begin joh 't is maar een spelletje. Maar ondertussen.. als ik iemand naar de overkant stuur is dat toch niet persoonlijk.. maar san vat het wel zo op.

C: ik denk dat dit ons heel veel slecht doet
P: ja jammer dan, is echt niet van belang.

0:26

E: ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken.
P+C: nou, snap het wel een beetje
P: maar ik dacht gewoon niet dat dit een stemafspraak zou zijn
E: als ik een stemafspraak had gewild, was ik wel direct op Coos toegelopen
P: ik wist al dat ik GJ zou gaan nomineren
C: dat mag je dus niet zeggen
P: ah zal ik wel naar de dbk moeten zo

C: ik heb ook het idee, en dit is misschien eigenbelang, dat ik steeds verkeerd begrepen word.

E: GJ doet precies hetzelfde als wij blabla...
herhaling op herhaling, niet zo boeiend nu.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-11-2001 00:28]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 november 2001 @ 00:26:12 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2187204
(aan cynix: Was er al een topic?? Die van jou heb je aangemaakt om 00:23... Die van mij stond er al om 00:05 !!!!!!!)

Kelly is nu in de slaapkamer en begint weer te huilen.
"Gaan jullie maar allemaal liggen, dan sla ik jullie allemaal op jullie blote kont!"
"Kel... ik ben vanmiddag aangepakt door zeven man", probeert Gert Jan. "Dat jij het gevoel hebt dat ik zwak ben, kan ik me voorstellen....."
GJ probeert verder te gaan, maar Kelly onderbreekt hem en zegt dat ze beslist niet wil praten...
"Sorry Gert, maar we praten morgen wel. Als ik nu dingen ga zeggen dan breek ik je hart".
"Okee", reageert Gert Jan beduusd... Kelly verlaat de slaapkamer weer.
Dan komt Sandy binnen.
"Sandy, waar ben ik in beland?", vraagt Gert Jan moedeloos.
"Morgen is er weer een nieuwe dag", zegt Sandy kalm.
"Ik hou me er maar aan vast dat het maar een spelletje is", reageert GJ op bijna fluisterende toon. Hij blijft strak naar boven kijken.
Sandy gaat ook in bed liggen en is het ook zat.
"Ik vind het zo erg hè", begint Kelly weer bijna huilend. "En jij wil nog naar de overkant ook en ons hier laten zitten.... ??"
"Kel... ik zei dat ik niet wilde.", legt GJ uit. "Ik zei dat ik hier wilde blijven, maar toen ik 5 stemmen hoorde..."
"Nou en", reageert Kelly meteen. Ze begint nu echt met een mannenstem te huilen. "Je denkt alleen aan jezelf en je laat ons hier achter".
"Als ik aan mezelf denk dan ga ik weg morgen"!
"Jij hebt mij in het begin gekozen in jou team.. en nu laat je me in de steek.. vuile klootzak", schreeuwt ze verder. "Ik vind je gewoon een mietje... en nou sorry... morgen praten we verder!!"
(beeld op de tuin)
"Ik vind het jammer dat je ONS in de steek hebt gelaten", zegt Kelly voor de tiende keer.
"Ik geef niet op", verzekert GJ haar. "Ik merk toch aan jou dat je niet wilt dat ik opgeef."

Gert Jan probeert vanalles, maar met Kelly is op dit moment totaal niet te praten. Telkens als hij een poging doet, valt zij hem steeds in de rede en wacht zijn uitleg niet af. Zelf zeurt ze aan een stuk door en roept dat ze er niet over wil praten, maar ze gaat maar door. En ze snoert Gert Jan meteen de mond als hij een poging doet om het uit te leggen.
En weer begint Kelly piepend te huilen.... "Ik voel me zo kut hè... het was zo'n leuke avond!!!"
Gert Jan zegt nu niets meer en lijkt het te hebben opgegeven. Het is ongelooflijk hoe rustig Gert Jan nog blijft in deze situatie. BB heeft duidelijk aangegeven dat PasCoEd de boosdoeners zijn.... en die hebben nu op de een of andere manier de rollen perfect weten om te draaien. De meiden vallen GJ nu ook aan... ennog blijft hij naar omstandigheden behoorlijk rustig.

In de tuin praten Pascal en Coos nog een keer over de fouten die ze eventueel gemaakt zouden hebben, waar ze het nog niet echt over eens zijn trouwens.
Sandy doet nu in de slaapkamer haar best om Kelly te laten inzien dat ze tien hele leuke weken met GJ heeft gehad en dat ze dat niet moet vergeten.
Dan doet Gert Jan nog een poging (beeld weer weg).
"Ik begrijp je reactie", zegt GJ kalm.
Nogmaals probeert hij uit te leggen dat hij vanmiddag zo onder vuur is genomen, dat het hem het beste leek om naar het andere team te gaan.
"Toch vind ik gewoon dat je opgeeft", zegt Kelly rustig.

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 15 november 2001 @ 00:28:15 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2187217
- edit - (dubbel)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-11-2001 00:44]

pi_2187223
Sponsored by Sacha
Kelly tegen Gert:"je hebt ons in de steek gelaten,klootzak!Jij bent een mietje,jij hebt gefaald.Morgen praten we verder!"

Gert:"je gaat nu te ver,Kel!"
Kelly:" nou dan ga ik te ver!"
Tuin
Kelly:"Ja,ik denk wat ik denk...jij hebt ons in de steek gelaten!"
Tuin
Kelly:"gewoon mijzelf...gewoon,hé?...Leuk toch?"
Kelly:"ik heb in ieder geval iemand ontmoet die een vriendin van mij is."
Tuin
Zij huilt weer in de armen van Sandy.
gaan naar de tuin.
Nog geflist naar de tuin en kamer:
Sandy:"jij bent gewoon teleurgesteld!"
Kelly:"ja ik ben teleurgesteld!uuuuhhh"
Gert-Jan:"hé Kel...ik begrijp jouw reaktie...nou oké dacht ik als het zo moet...door vragen die ik heb gesteld word ik onder de vuur genomen.."
Kelly:"heeft niks mee te maken..als BB...als je opgeeft..."
Tuin
Gert:"door mensen die ik gewoon..."
Wel beeld in de kamer maar geen geluid.Kelly luistert.(Ah nee ik buffer zwaar het ruikt het einde van de kwaartje van Sacha...:( )
Nou dat was het dan.Succes Scanman 01 en die andere met de verslagen...het gaat ontzettend snel vanavond met al die gebeurtennissen,zeg!
Nog bedankt Sacha
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  donderdag 15 november 2001 @ 00:28:59 #13
3542 Gia
User under construction
pi_2187225
Het trio blijft erop hameren dat ze de afspraken alleen maar hebben gemaakt omdat Gert had gezegd dat hij C en P uit elkaar wilde hebben. (dit is dus onzin, het is puur lijfsbehoud en de meerderheid willen hebben)

Sandy: Ik ben nu heel veel aan het denken, ik kan er niet van slapen. Ik vind dit heel moeilijk.

Ed in slijmmode: Ik heb Kelly genomineerd, ik had ook GJ kunnen nomineren en een motivatie kunnen verzinnen, maar met jou...

San: ja, wij zijn ook maatjes.

Kelly: Hou nou maar op, want we gaan naar bed.

Ed zit nog steeds boven op de tafel. (is ie bang voor de ratten of zo?)

Coos: Ik baal er echt van, Ed, jij niet?
Ed: Ja ik ook, als ik dit van te voren had geweten?
Coos: Als GJ zijn bek had gehouden, dan was er niks gebeurd.
Ed: Jullie hebben het nergens meer over, maar hij blijft maar doorgaan.

Kelly trekt een vest aan, is dus weer uit bed.

GJ slaat met twee handen tegen zijn hoofd.
Sandy: Ik heb het zo koud.
GJ: Sandy, waar ben ik in beland?
Ik hoop dat ik zo snel slaap.
Sandy: Het was gewoon een moeilijke dag, morgen is er weer een nieuwe dag.
GJ: Wat een toestanden.
Het is eigenlijk maar een spelletje.

Kelly kruipt nu ook in bed. Ze gaat weer huilen
Sandy: We gaan nu slapen, morgen is er weer een dag.
Kelly: En jij, daar, zeggen dat je naar de overkant wil, en ons hier wil laten zitten.
GJ: kel ik heb gezegd dat ik niet naar de overkant wil.
Kel: Je geeft gewoon op.
Zij bepaalt wie er weg gaat, hier.
GJ: Dat wist ik niet.
Kel: dat wist je wel. Je denkt alleen maar aan jezelf.
GJ: Kel als ik aan mezelf denk, dan ga ik morgen gewoon.
Kel: Je wilt me gewoon in de steek laten, terwijl jij me gekozen hebt in jouw groep.
GJ: Kel je gaat te ver, je draaft door.
Kel: Nee, je hebt gewoon gefaalt, je bent een mietje en morgen praten we verder.

Even terug naar de drie van Almere.

Ed: Dat wij toevallig dezelfde mening hebben?
Als ik morgen naar de andere kant moet, okay, dan geef ik er niks meer om. Maar ik ben dan rustig.

Ed: Weet je wat het is, we hebben ons verhaal al honderd keer uitgelegd, maar volgens mij snappen ze het nog niet.
Maar Sandy zou ik nooit kunnen nomineren. (nee maar wel naar de andere kant sturen, zodat ze daar genomineerd wordt)

Coos: Ga je mee buiten zitten. (Waarom Coos, het is koud, wil je weer wat gaan bespreken?)

Het trio trekt een dikke jas aan en gaat naar buiten.

Mijn tijd zal er bijna op zitten. Ik moet de uitzending van vandaag ook nog gaan kijken, dus als ik wegval, hoop ik dat anderen doorgaan.

Pascal: Ik hoop dat Frankie blijft.
Coos: Dit was toch niet als een stemafspraak bedoeld.
Wij hebben ons alleen maar ingedekt, omdat we dachten dat hun afspraken hadden gemaakt. Dat was een fout van ons. (leugenaar!)

Coos gaat koffie zetten.

Ed: weet je wat ik ook vreemd vind? Iedereen zegt, ja, het is maar een spelletje, het is niet persoonlijk. Dus als ik Sandy naar de andere kant zou sturen, dan is dat toch ook niet persoonlijk.

Ik stop ermee, tijd is praktisch om, alles wat ik nu nog hoor zijn herhalingen op wat al eerder is gezegd.
Ik hoop dat er nog nachtuilen doorgaan, voor het geval er weer afspraken gemaakt gaan worden.

Itsme, bedankt, het was het waard geweest, ik heb genoten.

pi_2187234
0.00 Coos : Kan je ons ook een beetje begrijpen ? Sandy : Ik begrijp alle kanten. Coos : Ik had heel erg het gevoel dat er aan mijn poten werd gezaagd. Misschien kan jij het beamen. Als we naar bed gingen, zei niemand goeiedag. Pascal begint over een incident dat Sandy zei welterusten Gert, welterusten Ed. Pascal : Ik dacht hè, worden wij nou overgeslagen ? Sandy zegt dat zij dacht dat Pascal een zoen wilde hebben.

0.03 Sandy : Ik was helemaal niet bezig met de overgang naar de overkant. Ed : Wij ook niet, tot Gert met dat verhaal kwam. Ed tegen Sandy : Op een gegeven moment moet ik jou gaan nomineren, dat vind ik heel moeilijk. Daarom wilde ik je naar de overkant sturen. Sandy : Daar word ik meteen genomineerd. Ed : Nee. Sandy : Ik vind het jammer. Coos : Kun je ons ook een klein beetje begrijpen ? Sandy : Ja. Alleen het sloopt me een beetje. Daarom ben ik de hele tijd in bed en er weer uit, dan weer blij. Ed : Snap je dat dan ? Sandy : Ik snap je. Ed : Ik weet me god niet wat ik in de dagboekkamer moet zeggen, ik nomineer Sandy want. Coos : Ik vind het heel rot. Hij zegt blijkbaar ook dat hij het zielig vindt. Sandy : Ik ben niet zielig. Sandy tegen Kelly : Ik ga mijn tanden poetsen en dan ga ik naar bed. Sandy vertrekt.

0.07 Coos : Ik baal er echt van. Ed : Als ik dat van tevoren had geweten. Coos : We moeten er echt mee ophouden. Ed : Het was nooit zo ver gekomen als hij er niet tegen mij over was begonnen. Als hij zijn bek had gehouden. Als dat gewoon was gebeurd was er niks aan de hand geweest.

0.10 Coos : Ik heb met Gert net gepraat dat het over moet zijn. We gaan er morgen over praten. Hij gaat er ook kapot aan en eigenlijk vind ik dat best wel zielig. Ed : Het interesseert me niet, al denken een miljoen mensen er anders over. Pascal : Ik ben veranderd. Kelly komt er tussendoor : Mijn grootste fan stond aan het hek te roepen en door de situatie ik riep terug rot op. Heb je me gehoord ? Pascal : Misschien is de actie van Gert wel een reactie op ons. Ik heb tegen Coos gezegd, misschien is het beter dat één van ons gaat, maar aan de andere kant, ik hou niet van opgeven snappie ? Ik wil gewoon dat het stopt, ophoudt. Vanmiddag zei ik bij het eten we moeten ophouden modder te gooien. Misschien moet ik de eerste stap zetten. Hij moet zijn mond houden over dat hij vindt dat we uit elkaar moeten. Waar twee vechten hebben twee schuld. Ik merk dat ik er ook onderdoor ga. Ik krijg er de pest in. Ik heb er gewoon geen zin in.

0.14 Nu luisteren ze naar Kelly die in de slaapkamer o.a. klootzak roept. Coos : Zal ik een bakkie thee zetten ? Ed : Dan maar koffie. Coos : Dan kunnen we niet slapen. Pascal : Dacht je dat ik kan slapen ? Ed : Ik wacht wel tot het daar (slaapkamer) stil is. Ik leg me neer bij de beslissing van BB. Maar jullie hebben toevallig dezelfde mening als ik. Zij hebben dat als stemafspraken geinterpreteerd. Als ik morgen naar de overkant moet ga ik fluitend naar de overkant. Maar er wordt zoveel bijgehaald, alsjeblieft. We leggen ons verhaal duizend keer uit en ze begrijpen het nog steeds niet. Ik leg het aan Sandy uit en dan is ze teleurgesteld. Ja zeg. Alleen als ik aan die kant zit is er kans dat ik bij de eerste de beste battle weer hier zit. Dat had Priscella ook. Coos : Zullen we buiten gaan zitten ? Een bakkie koffie zetten ? Ze gaan naar buiten.

0.20 Bij de oven. Coos : We dachten dat Kel en Sandy al waren ingelicht. Dat was ook een fout van ons. Ik mis wel het vuurtje. Ed : We kunnen niet te lang blijven zitten want vannacht gaan ze werken aan dit ding. Pascal : Dat is waar. Ed : BB, wacht even tot de koffie klaar is.

0.23 Coos : Ik denk dat het ons heel slecht doet. Pascal : Jammer dan. Dat is echt niet van belang. Ed : Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken. Pascal : We hebben gewoon doorgedraafd en dat is als een stemafspraak opgevat. Ed zegt dat hij onverstaanbaar was gaan fluisteren als hij echt stemafspraken had willen maken. Coos : We hebben wel gezegd dat we bij onze stem zouden blijven. Het jammere is dat ik heel verkeerd wordt begrepen. Ed : Ik zei tegen Gert Jan, het komt jou goed uit dat Sandy aan de macht blijft.

[edit : tikfouten]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 15-11-2001 04:10]

donderdag 15 november 2001 @ 00:43:41 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2187316
"Dat is onze fout geweest", concludeert Pascal. "Ik dacht dat Sandy niet neutraal was."
Ed begint zijn motivatie uit te leggen en dat hij alleen maar GJ zijn plannetje wilde dwarsbomen.

Gert Jan is intussen eindelijk aan de praat met Kelly, maar dat is voor ons niet te volgen. Het beeld flitst steeds weer weg.

Coos denkt dat GJ een waarschuwing heeft gehad voor de vraag aan Ed of hij Kelly niet wild enomineren. Pascal merkt terecht op dat dat niet zo is.
"En wij hebben het ons niet ter harte genomen... dat stond ook in de brief", zegt Ed. "Wij hebben die motie ingediend en dat had niet gemogen. Ze vroegen nog of wij de enige twee waren die de motie indienen..... en ik heb geen problemen met die jongen. Als hij zegt dat hij Kelly wil houden, dan ga ik daar toch wat op verzinnen. Het is mijn reactie op zijn actie... niet jullie reactie". (hij wilde Kelly wegwerken... daar ging het Ed alleen maar om).
"Ik denk dat we te ver zijn gegaan", concludeert Coos.
"Als ze me meteen naar binnen hadden geroepen en een sanctie hadden gegeven had ik het begrepen", zegt pascal. "Maar ze komen met die brief die heel vaag was..."
"Stemafspraken vind ik heel negatief", merkt Coos op. "Als we het er niet ove rhadden gehad, hadden we nog hetzelfde gestemd. We hebben volgens hun afspraken gemaakt over de nominatie."
"Maar het was mijn idee om captain te worden, Sandy naar de overkant en Kelly te nomineren", legt Ed uit. "Maar dat had ik ook gedaan zonder met jullie te praten".
"Ze hebben ons vertelt hoe de vork in de steel zat", zegt pascal. "Zij zijn de scheidsrechter. Hummy legde me al uit dat ik hier voor bepaalde dingen kan komen te staan.... en dat zij bepaalt of het mag of niet. Als de scheidsrechter fluit, dan is het zo... Er is dan ook geen discussie mogelijk. Dat is nu het geval. Ik zie het anders... ik heb zeg maar die schop niet uitgedeeld, maar alleen een schouderduw uitgedeeld... en dat mag. Maar zij zien het anders en ik denk dat wij die moeten accepteren. We moeten het uitpraten met z'n allen."
(Hij geeft zijn fout dus nog steeds niet toe!!)
"We moeten toch met elkaar verder", besluit hij. "We zullen toch weer die harmonie moeten vinden. Ik kan nu al met Kel wel goed door de bocht. Je moet hier af en toe water bij de wijn te doen... en dat moet bij Gert Jan ook. Ik ga er vanuit dat hij erover op houdt. Ik wil een leuke tijd met Coos hebben en niet dat wij uit elkaar worden gehaald. Ik zal zijn ideeen accepteren.... maar zeker niet waarderen. Ik wil er morgen nog één keer over praten, iedereen recht in de ogen kijken en vertellen hoe ik er over denk. Ik wil zo'n leuk mogelijke tijd hebben.... en het liefst met Coos omdat ik het zo goed met hem kan vinden."

In de slaapkamer liggen Sandy en Kelly nog wat na te kletsen. Het gaat nu over de foto's die zijn genomen pas geleden met de polaroidcamera.

"We moeten morgen met alle scenario's rekening houden", volgens Ed. "Ik ga geen afspraken meer maken, maar ik ga er wel rekening mee houden."
"Het is helemaal niet zeker dat je morgen gaat", reageert Coos.
"Maar dit is dus waar het om gaat", merkt Pascal op. "Als wij gaan kletsen van 'stel zo of stel zo...'..."
"Ik hoef er ook helemaal geen reactie op", zegt Ed.
"Maar het wordt ons bijna kwalijk genomen dat wij heel goed met elkaar kunnen opschieten", zegt Coos lachend.
"En we hebben gewoon de schijn tegen", zegt Pascal...

Ze kletsen nog even door. Beeld van rijk hebben we niet meer.... Die slapen misschien al wel.

(mijn tijd zit er op, na 2 uur onafgebroken typen..pffff)

(Sponsored by myself)

pi_2187350
0.34 Ed : Volgens mij ging het puur om stemafspraken voor de motie. Pascal : Ze hebben ons op het matje geroepen, eigenlijk voor lul gezet bij de rest. Big H legde mij een keer uit dat zij de scheidsrechter is. Als de scheidsrechter fluit omdat er iets fout is is er geen discussie mogelijk, ook al vind ik dat ik niets fout doe. Dat is het zware zei ze. Ik vind dat ik een schouderduw heb gegeven, dat mag. We moeten het accepteren en uitpraten met zijn allen. We moeten nu weer de harmonie vinden. Ik denk dat Kel voor mij een goed voorbeeld is. Ik kan nu wel goed met haar praten. Soms moet ik mijn tong afbijten maar ik moet gewoon water bij de wijn doen. Hij moet erover ophouden dat Coos en ik uit elkaar moeten. Ik moet minder achterdochtig zijn. Wij zijn beiden achterdochtig. Ed : Stel dat die brombeer weg gaat en ik moet naar de overkant, dan moet ik de volgende dag één van die gasten nomineren. Ik ga geen afspraken maken maar ik ga er over nadenken.

Breedbandstream 1

Kelly kletst in bed over make up en over de jurk die ze aan had. Ze vond hem mooi. Sandy vond ook dat ze er mooi uitzag. Kelly : Ik heb Andries nog vastgehouden en een kus gegeven. Oh, jammer als ik morgen weg moet. Ik zal je missen Mini. Sandy : Ik hoop dat je niet weg moet. Terwijl ik Frank ook een onwijs leuke vent vind. Maar je bent mijn Maxi. Kelly : Ik ben uitgeput, aan het eind van mijn latijn. Sandy : Dan moet je gaan slapen, nieuwe energie. Kelly : Je hebt gelijk. Trusten schat. Kus. Ze kussen. Kelly : Welterusten. Danielle is ook een lekker wijf. Een topper, een stuk. Dat meisje is echt goud waard. Die zou ik zo opvreten. Het is echt een goed meisje.

0.46 Kelly fluistert : Ik ging wel tekeer vanavond. Sandy : Je hebt je geuit. Kelly : Het is toch niet onrealistisch ? Sandy : Vind je jezelf onrealistisch ? Kelly : Nee. Sandy : Nou.

[edit : tikfout en grammatica fout]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 15-11-2001 12:59]

donderdag 15 november 2001 @ 00:50:37 #17
11049 suger
 nee, niet zo zoet...
pi_2187362
Pascal zegt net dat 'ie wel een gevoelige jongen is!
pi_2187416
Team arm Deel 1 : Kelly&Gertjan&Sandy .

Team arm Deel 2 : Pascal&Coos&Ed .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:00]

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2187420
Breedbandstream 2

0.49 Ed zegt dat het hem niet interesseert wat de buitenwereld zegt. Coos : Mij wel. Pascal : Mij ook. Ik ben wel een gevoelige jongen. Wat ik wil zeggen Ed, ik vind dat we allemaal water bij de wijn moeten doen. Ik zag het battlefield als de battle maar die battles zijn er niet zo veel. Het zijn eerder de battles hierbinnen. Die captains zijn er niet voor niets. Het is allemaal emotie. Karaktertrekken komen naar voren. Ik ben eigenwijs en koppig, Kelly ook. Daar leren we allemaal van. Mijn battle is nu te overleven met Gert in normale harmonie, ik zeg niet in goede harmonie, want het is nu oorlog, we smijten met modder. Ik moet Gert Jan zijn denkbeelden accepteren, niet respecteren. Jouw battle is niet te denken dat je het alleen aan kan. Niemand redt het alleen denk ik. Probeer in te zien dat je de anderen nodig hebt. Maak het je niet moeilijker. We hebben het onszelf moeilijk gemaakt. Als we in goeie harmonie leven dan vliegen de dagen. Ik denk dat ze ons niet voor niks negen dagen hier laten zitten.

0.55 Ed : Ik ben sterk genoeg om het helemaal in mijn ééntje op te lossen. Pascal : Er zijn misschien duizend mensen die weten hoe je thuis bent. Als honderdduizenden mensen buiten denken dat jij een lul bent krijg je het hierna zo verschrikkelijk moeilijk Ed. Die jongen in De Bus, Seki, die is met de grond gelijk gemaakt. Dat is een programma niet waard.

pi_2187437
Pascal wordt nu een beetje bang voor de boze buitenwereld. Legt aan Ed uit dat ze misschien straks na BB wel negatief behandeld zullen worden. Ed begrijpt er weinig van, kan prima alleen zijn. P verteld over Sjekkie uit 'de bus', iedereen haatte hem. Is na 'de bus' kompleet in de versukkeling geraakt.
pi_2187485
Ed is met een relaas bezig dat het hem geen fuck intreseert als hij word uitgefloten door 1000 man en Coos zecht nou dat kan je dan morgen merken .
Ed dat intreseert mij geen Fuck ik heb zo iets van ken je mij ken ik jou nee oke dan het doet me geen Fuck .

( hmm morgen ben ik daar zamen met Showtime
en scheld hem verot hhahah )

Coos en pascal vertellen hem dat zij daar anders over denken en dat ze het wel erg vinden .

( pff ik wil de rijke kant zien )

Kelly heeft weer bonje met Gertjan hahahhahah

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:14]

pi_2187506
1.00 Pascal : Ik heb een ideaalbeeld. Ik wil een vrouw, een jongetje en een meisje, een mooi huis, een eigen zaak. Ik denk dat ik mijzelf schaad door hier koppig te zijn. Ik ben er nu achter dat die koppigheid er bij mij uit moet, dat is mijn battle.

1.02 Coos : Kel, je hebt toch wel een broek aan ? Kelly : Nee. Ik neem aan dat ze naar het toilet gaat. Ed blijft herhalen dat het hem niet kan schelen wat men van hem denkt. Ed : Met mensen die ik tegenkom heb ik geen teringtyfusfuck te maken. Ik heb echt geen moer te maken met wat mensen die ik niet ken van mij denken. Als ik solliciteer voor een baan kunnen ze me niet beoordelen op kleine stukjes van hier. Pascal : Dat doen ze wel.

1.09 Ed zegt dat mensen in het huis hem een beetje kennen maar dat kijkers hem niet kennen. Hij zegt dat hij het zich wel aantrekt als zijn moeder of een gabber bij het hek staat. Coos : Wat wij hebben gedaan is fout geweest. Wij denken daar iets anders over. Vind je niet erg dat mensen ons verkeerd begrijpen ? Ik ben bang wat mensen buiten denken. Ed : Mensen zien kleine stukjes en wij kennen het hele verhaal.

pi_2187521
Kelly tegen Gert als jij naar de overkant wil dan ga je maar lekker .
Het is aan jou en niet met mij .
Als er 1 is die het kut heeft gehad dan ben ik het zegt kel .
En je hebt toch al gevaald voor mijn gevoel .
Gertjan reageerd met een korte OKE .
Kelly jij Vind jezelf zieleg .
Shut up kel zegt Gert .
  donderdag 15 november 2001 @ 01:20:48 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2187530
Pascal, Coos en Ed staan nog steeds buiten te kletsen.
Kelly is aan de klets, maar het beeld flitst nog steeds weg.
"Als ik morgen naar de dbk ga doe ik dat voor mezelf", zegt Kely tegen GJ. "Want jij zit hier ook voor jezelf, dat is wel gebleken. En ik denk dat Kelly mee gaat. Sandy en ik zijn gewoon close.. we delen alles. Wij zijn gewoon mini en maxi en wij doen het gewoon samen. Ik heb het idee dat ik heel veel aan Sandy heb. Zij is mijn steun en toeverlaat.. mijn toppertje."
"Ik dacht dat ik dat ook was", reageert Gert Jan.
"Dat dacht ik ook", zegt Kelly terug. "Maar ik vind gewoon dat je hebt opgegeven en je bent gewoon een slappe hap. Waar was de grote papa en vaderfiguur toen we hem nodig hadden? Terwijl je wist dat we zo over je dachten. Je hebt het gewoon in een paar woorden verprutst!"

Buiten vertelt Ed aan Pascal en Coos dat kritiek van onbekenden hem geen zak kan schelen. Kritiek van zijn vrienden trekt hij zich wel aan.

"Wij doen dat morgen gewoon!", zegt Kelly over haar en Sandy.
"Wat doe ik morgen dan?", vraagt Sandy meteen.
"Niets... ik kan niet voor jou spreken", herstelt Kelly.
"Maar waarom doe je dat dan?", vraagt Sandy.
"Nee, ik wil niet voor jou spreken, mini", zegt Sandy. "Maar ik ken je een beetje mini... en dat was alles".
"Maar waarom zal ik hie rnou nog blijven?", vraagt GJ.
"Ja, dat weet ik ook niet", zegt Kelly terug. "Jij wilt dat ik nu zorg dat jij je weer goed gaat voelen."
"Nee Kel... ik...", begint Kelly.
"NEE GERT, NEE NU EVEN NIET", schreeuwt ze. "MAG IK NU EVEN JA... NIET NU GERT, JA... NU EVEN NIET GOED!!! IK BEN AAN HET PRATEN!!"
"Ik wil alleen maar weten waarom ik voor jou moet blijven in dit team als jij mag blijven morgen", vraagt Kelly.
"Eigenlijk weet ik dat helemaal niet meer", antwoordt Kelly.
"Okee", reageert Gert Jan beduusd.
"Als jij zonodig naar de overkant moet.... Als jij alleen maar aan jezelf denkt... ga jij maar weg dan! Jij hebt duidelijk Big H nodig om het voor je op te nemen. Jij wilt dat we met Big H gaan praten zodat wij te horen krijgen dat JIJ zielig bent. Als er 1 iemand is die het vanavond moeilijk heeft gehad ben IK het. Als jij wilt gaan ga je toch. Je hebt toch al gefaald voor mijn gevoel!"

( spoort dan mens echt helemaal niet ofzo???????)

"Je hebt alleen maar gehandeld omdat je jezelf zielig vindt", zegt Kelly weer verwijtend.
"Shut up Kel", reageert Ed. "Je zegt nu dingen die je niet meent!"
"Jawel", zegt Kelly terug.
"Ik word daar constant genomineerd en dan ben ik weg!", reageert Gert Jan.
"Ach wat lul je nou achterlijk", schreeuwt Kelly weer. "Je doet weer zielig. Ga toch weg!!! Jij wilt toch GODVERDOMME naar de andere kant!!"
Kelly vliegt overeind in bed.
"MAG IK EVEN JA... MAG IK EVEN NU JA!!!!", schreeuwt Kelly echt keihard. Ze wordt helemaal hysterisch.
Gert Jan probeert maar uit te leggen dat hij 2 seconden heeft gedacht om naar de andere kant te gaan en dat dat gevoel meteen al weer weg was. Kelly blijft hem schreeuwend in de red evallen en maakt hem nu voor alles en nog wat uit!!!

(Sponsored by CosmicV)

pi_2187535
Hoppa ze gaat vet uit haar dak hahahahahha erg man ik kan het niet typpen allemaal .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 15-11-2001 01:27]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')