En Ed en Pascal gaan er weer doorheen schreeuwen, Kelly nog even tegen GJ schreeuwen.....
Gaat niet lukken zo.
Daarna blijft Kelly ruleren totdat het Diane te veel wordt en die dondert er met een nog afgrijselijker stemgeluid overheen, dat Kelly een keer der grote waffel moet houden.
Als BB dit gaat uitzenden graag een waarschuwing vooraf! De komende scene zal gehoorschade veroozaken.
krijg opeens een brok in mijn keel...
even later:
Kelly : Pascal, ben ik onredelijk geweest ? Pascal ? Pascal : Nee, naar mijn idee niet
oh maaaaaan moet ik nu lachen of huilen?
[Dit bericht is gewijzigd door see.u op 15-11-2001 00:07]
quote:Je spuugt het er ook meteen weer uit zo te zien
Op donderdag 15 november 2001 00:01 schreef see.u het volgende:
Pascal: Ik wil gewoon niet bij Coos wegkrijg opeens een brok in mijn keel...
Wat ik me afvraag: waarom zijn ze in hemelsnaam ooit begonnen met bespreken wie er naar de overkant gaat, als het nog lang niet zeker is dat dat uberhaupt nodig is? Al dat gedonder voor iets dat misschien helemaal niet gebeurt. Mind you, ben blij dat ze het wel hebben gedaan hoor, levert top leesvoer op!
quote:Je moet iets doen als je je doodverveelt in een huis.
Op donderdag 15 november 2001 00:08 schreef juanita het volgende:[..]
Je spuugt het er ook meteen weer uit zo te zien
Wat ik me afvraag: waarom zijn ze in hemelsnaam ooit begonnen met bespreken wie er naar de overkant gaat, als het nog lang niet zeker is dat dat uberhaupt nodig is? Al dat gedonder voor iets dat misschien helemaal niet gebeurt. Mind you, ben blij dat ze het wel hebben gedaan hoor, levert top leesvoer op!
Bij voorbaat dank
HUH, kelly energie in Gj gestoken? Ik lees hier bijna alles, maar kennelijk heb ik iets over het hoofd gezien?
quote:Hehe, dat wilde ik ook net quoten...
Op donderdag 15 november 2001 00:21 schreef Dr.Java het volgende:
Uit de verslagen, Kelly tegen GJ:
"je denkt alleen aan jezelf. Klootzak. Ik heb zoveel energie in je gestoken en nu laat je me in de steek. Je hebt gewoon gefaald. Je bent een mietje."HUH, kelly energie in Gj gestoken? Ik lees hier bijna alles, maar kennelijk heb ik iets over het hoofd gezien?
quote:dat klopt inderdaad, maar kelly is er wel een ster in om alles nog ff extra uit zijn verband te rukken zeg! jeetje!
Op donderdag 15 november 2001 00:17 schreef juanita het volgende:
Wij zitten er natuurlijk met z´n allen van een afstandje naar te kijken en hebben ook nog een leven naast BB (alhoewel, de laatste tijd ...) Voor de bewoners IS het huis het Echte Leven. Vandaar dat dingen ook zo opgeblazen worden waarschijnlijk. Werd wel eens tijd dat het een beetje ging knallen, tenminste waar voor je geld (met nog maar een keer dank aan donateurs & streamers!)
quote:is dat niet ongeveer wat paskal (of was het coos, nou ja die twee zijn ook haast niet meer uit elkaar te houden) tegen kelly zei naar hun grote ruzie???
Op donderdag 15 november 2001 00:21 schreef Dr.Java het volgende:
Uit de verslagen, Kelly tegen GJ:
"je denkt alleen aan jezelf. Klootzak. Ik heb zoveel energie in je gestoken en nu laat je me in de steek. Je hebt gewoon gefaald. Je bent een mietje."HUH, kelly energie in Gj gestoken? Ik lees hier bijna alles, maar kennelijk heb ik iets over het hoofd gezien?
Coos is nog eerlijk ('Ik denk dat we met z'n allen te ver zijn gegaan'), maar de manier waarop die domme bouwvakker zijn foute daden probeert goed te praten is misselijkmakend.
Ed blijft maar er op hameren dat het GJ zijn schuld is. Ed reageerde alleen maar op GJ zijn vraag over zijn nominatie. Dat hij Sandy naar de overkant wilde sturen, was voor haar eigen bestwil. Door haar naar de ander kant te sturen hoefde hij haar niet te nomineren. Waarom is ze daar nu teleurgesteld over? Ed begrijpt daar niets van.
Pascal en Ed blijken door de escalatie echt brute misselijkmakende gevoelloze eikels te zijn. Jeetje zeg, enige vorm van menselijkheid is bij hen niet aanwezig.
Kelly is een beetje door het dolle heen en reageert daarom zo vreselijk verkeerd en onterecht. Doch is dit ook misselijkmakend, hoe dom kan een mens zijn??! Tjee zeg.
quote:Ethel, nu op de stream heeft Pascal het ook begrepen. Ze dachten dat Sandy en Kelly samenspanden met GJ om hun uit elkaar te halen. Dat blijkt nu niet het geval te zijn, en ze zien in dat hun reactie overdreven was.
Op donderdag 15 november 2001 00:37 schreef Ethel het volgende:Pascal en Ed blijken door de escalatie echt brute misselijkmakende gevoelloze eikels te zijn. Jeetje zeg, enige vorm van menselijkheid is bij hen niet aanwezig.
quote:Das waar, Pascal draait nu een beetje bij, maar dit komt omdat Coos een verstandige mening verkondigd, vandaar.
Op donderdag 15 november 2001 00:48 schreef Bore het volgende:[..]
Ethel, nu op de stream heeft Pascal het ook begrepen. Ze dachten dat Sandy en Kelly samenspanden met GJ om hun uit elkaar te halen. Dat blijkt nu niet het geval te zijn, en ze zien in dat hun reactie overdreven was.
Alleen Ed begrijpt het nog niet, maar Pascal probeert hem tot inzicht te brengen.
quote:Ik bedoel het streamverslagentopic voor donderdag. Dat heb ik aangemaakt om 23:59 uur.
Op donderdag 15 november 2001 00:26 schreef scanman01 het volgende:
(aan cynix: Was er al een topic?? Die van jou heb je aangemaakt om 00:23... Die van mij stond er al om 00:05 !!!!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |