abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32814016
Ik vind het altijd een ramp om een leuk kapsel te vinden op internet weten jullie site's wat je kan vergelijken met z'n haar kapsel boekje??

Ik heb 5 weken terug mijn haar laten knipen en wil eigenlijk alleen mijn pony anders (dat was eentje recht tot net boven mijn wenkbrauwen z'n hele volle nu is hij al halverwege mijn ogen zeer irri dus!) maar kan nergens op internet een leuke/goede site vinden met pony/lok kapsels (zal vast uit zijn enzo, maar staat mij nou eenmaal beter )

Jullie misschien een tip?? Ik zit volgens mij niet echt op Googlen
pi_32814277
Ik heb keimakkelijk haar, gewoon 1 cm lange stekeltjes ofzo, en dan of een kuif, een hanekametje of alles stekeltjes. Egt
  zondag 4 december 2005 @ 19:01:11 #4
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_32814280
Meestal vraag ik bij de kapper om zo'n modellenboek , met allemaal kapsels erin , en kies er gewoon 1 uit , beetje nieuwe dingen proberen.

http://www.kappersite.nl/modellenboek/

Kan je ook wel verder helpen denk ik
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_32814328
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:01 schreef Mattt het volgende:
Meestal vraag ik bij de kapper om zo'n modellenboek , met allemaal kapsels erin , en kies er gewoon 1 uit , beetje nieuwe dingen proberen.

http://www.kappersite.nl/modellenboek/

Kan je ook wel verder helpen denk ik
Daar staan dus echt al bijna 3 jaar de zelfde kapsels..

Dat vind ik het nadeel van inet...
pi_32814346
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
ukhairdressers.com
Ik ga gelijk even kijken thnx!!
  zondag 4 december 2005 @ 19:06:25 #7
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_32814418
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Daar staan dus echt al bijna 3 jaar de zelfde kapsels..

Dat vind ik het nadeel van inet...
Oh, ik heb van de week nog lopen kijken, volgens mij staan er wel nieuwe bij hoor, als je alles even op geen voorkeur zet.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_32814531
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:06 schreef Mattt het volgende:

[..]

Oh, ik heb van de week nog lopen kijken, volgens mij staan er wel nieuwe bij hoor, als je alles even op geen voorkeur zet.
Ja ik heb alleen halflang ingevult omdat ik mijn haar niet opeens langer kan maken en ik het ook niet korter wil omdat ik juist al een jaar aan het sparen ben

Maar die andere site komen wel leuke dingen voorbij!! Ik ben alleen zo moeilijk als het om een kapsel gaat volgens mij ben ik nog noooooit tevreden over mijn haar geweest...
pi_32815036
Dit kapsel

Geweldige link ukhairdressers.com !!!! Thnxxxxx!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')