Ja erg sneu en bevooroordeeld komt dat over. Wel fijn dat er aandacht voor was op tv Techquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef Bluezz het volgende:
En de conclusie dat er weinig dierenleed te zien is vind ik ook lullig. Makkelijk gezegd als je 2 apies ziet en tijgers die suf liggen te slapen.
Jammer zo.
*Ril* de telegraafquote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef TechXP het volgende:
Vandaag het grote protest geweest, met +/-40/50 man/vrouw hielden we een optocht door assen. Veel positieve reacties gekregen en er was veel persaandacht. O.a. de telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/b(...)k__wilde_dieren.html
Eens, dat wel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 01:23 schreef TechXP het volgende:
Ja, Telegraaf is toch een eh.. aparte krant. Liever in andere kranten e.d. natuurlijk. Maar beter iets aandacht dan geen aandacht denk ik maar.
Nouja, je hebt wel gelijk maar nu is er iig in de Telegraaf een bericht en dus aandacht. Ik heb in elk geval nooit begrepen waarom zoiets als een circus met dieren een groot vermaak kon zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Ril* de telegraaf
Ik zie liever andere media dan "5,6,7 in het land, of dit soort kranten als ik heel eerlijk ben.
Qua sensatie heb ik het dan over..
Zeg Techquote:Op zondag 28 mei 2006 01:46 schreef TechXP het volgende:
Overigens las ik dat gerard joling met een olifant aankwam bij zijn concert. Iemand toevallig iets daarover gehoord?
Een circusleven is al erg genoeg, maar dan ook nog in de buurt moeten zijn wanneer gerard joling gaat zingen.. nee.. dat moet zeker niet kunnen.
Ik dacht altijd dat ik me aanstelde. Ik ging vaak op vakantie met mijn ouders met de caravan, naar Frankrijk. En daar staan ook vaak circussen dus dan zie je ook de hele dag hoe die dieren erbij staan. Maar iedereen reageerde zo positief, dus dan raak je als kind ook lekker in de war. Toen ik ongeveer 10 was denk ik, ben ik ze ook gaan boycotten. En iedereen maar afvragen waarom ik nou niet meewilde, ga toch mee etc..quote:Op zondag 28 mei 2006 02:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg Tech![]()
Vava, ik had het als kind al zooo sterk.. mijn ouders of weet ik wie ons meenam als kind naar een circus, ik kón me niet losweken van die blikken van die dieren die kunstjes moesten doen
Al die vragen die ik stelde zo klein als ik was, als ik die arme paarden in een rij met die tierlantijnen moesten opdraven, oh men mijn fam. werd gék van me.
Dat is zo, maar medicatie en zorg kost ook veel geld. Ook bij de dieren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef Uhmmie het volgende:
I mean.. circusdieren hebben op zich niet een geweldig tof leven natuurlijk
Maar het is toch ook in hun belang dat de olifantjes gezond blijven?
Zieke olifanten kunnen niet werken uiteindelijk.
oh ja.. Frankrijk zitten ook zeer verschrikkelijke circussen. Heb daar laatst foto's van gezien. Jammer genoeg niet echt een zeer actieve campagne daar tegen circussen. Zou wel zeer goed zijn als daar ook bewustwording komt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik dacht altijd dat ik me aanstelde. Ik ging vaak op vakantie met mijn ouders met de caravan, naar Frankrijk. En daar staan ook vaak circussen dus dan zie je ook de hele dag hoe die dieren erbij staan.
Je hebt Herman Renz, Renz-Berlin, Belly Wien (ook bekend als Renz-Belly).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
De laatste keer dat ik bij Circus Althoff was, hadden ze een (1) olifant. Een opblaasbare.
Zijn er meerdere versies van dat circus of zo?
Dat verklaart het danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:48 schreef TechXP het volgende:
[..]
En zo heb je ook de Althoff familie: Alberto Althoff en Giovanni Althoff
In Nederland is er dus circus Althoff van Alberto Althoff, www.circusalthoff.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |