Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieusquote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Je verdient het niet eens om hier 'hulp' te krijgen...
Maar goed, naar d'r toegaan en zeggen 'Het is uit' lijkt me toch niet al te moeilijk... toch?
omgquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoord ze me...serieus
Ik vroeg alleen serieuze antwoorden...quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou me eigen ophangen (dus niet in scene gezet)
Je bent er dan zeker van dat het uit is en je doet ons er een heel groot plezier mee
Teringmietje, dat ben je!quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieus
Nou... dan zou ik zeggen hou de eer aan jezelf.quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieus
Ze is een Oost-Europese kogelstootster?quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoord ze me...serieus
Ik ben 26, mijn eerste vriendin 24 en mijn vriendin voor erbij 22quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dan zou ik zeggen hou de eer aan jezelf.
Kom nou toch... Jullie zijn wat? 16? Ja, dan is het natuurlijk wel het einde van de wereld maar goed. Vette kans dat ze blij is dat ze van zo'n kneus als jij af is...
Ik ben serieusquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen serieuze antwoorden...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is een Oost-Europese kogelstootster?
Nee, erger, ze werkt in een bloemenzaak, nou, dan weet je het welquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We hebben ze ook gewoon in Nederland.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |