abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2000 @ 09:53:00 #1
2356 dusk
onderstromer
pi_165912
Mensen, ik heb een probleempje.
Ik geef zelf toneel-les binnen een toneel
verenining. Sinds vorige week zaterdag ben ik erachter gekomen dan ik een meisje aan wie
ik dus les geef leuker vindt dan normaal.
Ik weet niet of ik nu verliefd ben...ik moet
wel heel vaak aan haar denken. Sinds vandaag
zit ze niet meer in "mijn" groep omdat ze nu
14 is en naar een hogere groep gaat. Dat 14 is mischien een probleem..ik ben namelijk 19.
Wat vinden jullie hiervan...Als ik haar echt leuk vindt wat zou het dan nog? (denk ik).
Ik hoop dat jullie wat reply'en...
Onder in de stromen van tijd en ruimte zwemmen vreemde vissen...
  dinsdag 8 februari 2000 @ 12:24:00 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_165913
Ach dat maakt tegenwoordig toch allemaal niet meer uit... Heel veel meiden van 14 die al volwassener zijn als meiden van 18.. Tja en als ze er dan ook nog wat "ouder" uitziet... boeien...kijk alleeen uit met sex en zo he.. voor je het weet wordt je aangeklaagd door haar ouders.

kijk maar es naar latere leeftijden 30 en 35 ? dat maakt toch ook nixs uit ? scheelt ook 5 jaar

maarja ze is misschien nog wel niet toe aan iets vasts misschien is ze nog heel jong en gek op vriendinnen en vrijheid....

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  dinsdag 8 februari 2000 @ 12:51:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_165914
14 en 19.... bovendien leraar-leerling verhouding, hoewel slechts op toneelschool en nu niet meer... Ik weet het niet hoor, of dat wel zo nozel is. Misschien toch maar eens doorkijken naar een iets ouder meiske?
pi_165915
nou m'n vriend is 24 en ik 16 en het kan me niets schelen wat anderen er van vinden..
pi_165916
Leeftijdsverschil maakt geen REET uit!

Ik zou alleen uitkijken met de verhouding tussen leraar en leerling. Maar dat is al opgemerkt, toch zeg ik het er maar bij.

Probeer er gewoon wat van te maken, leeftijd is geen issue. Ja, dan rest allen probleem nummer 2. Is het je waard om het lesgeven op te zeggen???

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 8 februari 2000 @ 19:37:00 #6
2356 dusk
onderstromer
pi_165917
Aanstaande zaterdag is de laatste keer
dat ik haar "les" geef...(noujah haar, de hele groep dus".
Vandaf dan gaat ze naar een andere groep...
dus dat probleem is ook al uit de wereld!

Ik denk dat ik er maar voor ga...

Onder in de stromen van tijd en ruimte zwemmen vreemde vissen...
pi_165918
Suc7 jongen
...Make that the Cat wise...
  zondag 13 februari 2000 @ 16:44:00 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_165919

leeftijd maakt niet uit leraar-leering relatie wel !!!
pi_165920
Kun je geen meisje van je eigen leeftijd krijgen? Vind het nogal een verschil of mensen van 35 en 30 jaar met elkaar een relatie hebben of mensen van 14 en 19 jaar!
Iemand van 30 jr is tenminste volwassen en dat kun je van iemand van 14 jr niet zeggen!
Dat is namelijk (met alle respect) nog een kind! En vergeet niet: iemand van 19 jr is strafbaar wanneer hij/zij aan een 14-jarige vergrijpt. Daarbij is het ook erg triest. Wacht gewoon even tot ze twintig is en oefen tot die tijd gewoon op iemand van je eigen leeftijd!
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')