Boeiendquote:Op zondag 4 december 2005 05:57 schreef Arliator het volgende:
Even een actueel beeld uit het BB huis
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_50.jpg]afbeelding][/url]
He he, gaat eindelijk eens wat gebeuren!! Kom op met die deal!quote:Op zondag 4 december 2005 06:07 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, gaat onze deal nog door of alweer vergeten?
Niet met jou joh! Met die andere nog laat op zijnde posterquote:Op zondag 4 december 2005 06:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
He he, gaat eindelijk eens wat gebeuren!! Kom op met die deal!
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 06:10 schreef melke het volgende:
[..]
Niet met jou joh! Met die andere nog laat op zijnde poster
Onze deal kan best doorgaan ja.quote:Op zondag 4 december 2005 06:07 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, gaat onze deal nog door of alweer vergeten?
Oke, als het zover is gaan we ervoor hequote:Op zondag 4 december 2005 06:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onze deal kan best doorgaan ja.
Juist, voor de hoofdprijsquote:Op zondag 4 december 2005 06:16 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, als het zover is gaan we ervoor he![]()
Als het voor de poedelprijs is, moet je niet gaan. Heb geen flauw idee waar jullie het over hebben. Zal het ook nooit weten, want ik gaquote:
Je wilt niet eerlijk delen?quote:Op zondag 4 december 2005 06:18 schreef melke het volgende:
[..]
Die is dan wel voor mij neem ik aan he!![]()
Jawel, maar dan wel graag eerst een contractjequote:Op zondag 4 december 2005 06:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je wilt niet eerlijk delen?![]()
Dat regelen we vantevoren allemaal wel. Kunnen we ons in het huis puur richten op de actie.quote:Op zondag 4 december 2005 06:20 schreef melke het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel graag eerst een contractje
Ja dat is goed! Dat fokt te rest sowieso al op dan! Dan gaan we net doen alsof we de anderen er ook bij willen betrekken, maar alleen maar voor de nep. De boel lekker tegen elkaar gaan opzetten.quote:Op zondag 4 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat regelen we vantevoren allemaal wel. Kunnen we ons in het huis puur richten op de actie.
Jij hebt het door.quote:Op zondag 4 december 2005 06:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is goed! Dat fokt te rest sowieso al op dan! Dan gaan we net doen alsof we de anderen er ook bij willen betrekken, maar alleen maar voor de nep. De boel lekker tegen elkaar gaan opzetten.
Môgge!quote:Op zondag 4 december 2005 10:00 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen Muerte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |