Als je dat niet hebt, hoe weet je dan dat je een relatie hebt?quote:Op zondag 4 december 2005 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zoek ik ook het sterkste in een relatie: ruzie.
Precies, een goede pot ruzie is de hoeksteen van de Nederlandse samenlevingquote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt, hoe weet je dan dat je een relatie hebt?
Weet je wie wel helemaal geweldig zijn?quote:Op zondag 4 december 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
Dit is wel een mannentopic geworden hoor
quote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
En vrouwen zijn Kuthoeren,
maar deze vrouw toch niet
Ze zijn gewoon verliefd op haar (geworden), leuk toch ??quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met jullie fascinatie voor dat mens? Oude koeien![]()
Das nie waar.. De meeste vrouwen misschien, maar lang niet allemaalquote:Op zondag 4 december 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
En vrouwen zijn Kuthoeren,
maar deze vrouw toch niet
quote:Op zondag 4 december 2005 12:20 schreef melismay het volgende:Jij moet niet van die rare dingen zeggen hoor, in HVJJN
![]()
Ach jezek, dat gezeik. Ben blij dat ik dat niet heb, maar weet ongeveer wat je doormaakt . . .quote:En nee ik geniet niet van mijn vrije dag, mijn vader loopt te etteren![]()
Nee niks ik heb mazzel, je doet t gewoon niet!quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt mazzel, ze hebben vertraging en ik wou geen half uur erop wachten . . .![]()
![]()
[..]
Ach jezek, dat gezeik. Ben blij dat ik dat niet heb, maar weet ongeveer wat je doormaakt . . .![]()
Yuck, you sound like my mother . . .quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
Nee niks ik heb mazzel, je doet t gewoon niet!![]()
I don't fucking care! Hou er gewoon eens mee op! Doe er wat aan en dan in een positieve manier!quote:Op zondag 4 december 2005 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yuck, you sound like my mother . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dacht ik wéér dat jij een vent was...quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou dacht ik wéér dat jij een vent was...![]()
"Hee Twisted_fok vind mannen yummy, hoop homo's hier op fok..."
Ik ben bang dat ik mezelf toch echt een hersenbeschadiging heb gezopen.![]()
*mental note: Twisted_fok is een vrouw, V, female...*
In vergelijking met wat?quote:
In vergelijking met een paar uur terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |