Je hebt gelijk.quote:
Ach joh, til er niet te zwaar aanquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar leuk zijn ze wel.![]()
Ik vind het zielig voor Sabrinaquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Maar leuk zijn ze wel.![]()
Maak je niet dikquote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor Sabrina.
Misschien kan Sabrina komen optreden in de Dik-voor-mekaar-show.quote:
Zoete herinneringen bedoel je.quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met jullie fascinatie voor dat mens? Oude koeien![]()
Daar zou je dik tevreden mee zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, vanavond weer dansen! Wellicht heb ik vanavond nog ruige sex met een wilde meid
Verbitterd wegens afwijzing misschien?quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat is dat toch met jullie fascinatie voor dat mens? Oude koeien![]()
Ik wilde het leven inderdaad door dik en dun met haar delen, maar ze heeft me afgewezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verbitterd wegens afwijzing misschien?![]()
![]()
Terland, ter zee en in de lucht zit er idd niet inquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kan Sabrina komen optreden in de Dik-voor-mekaar-show.![]()
Er is zeker een last van je schouders gevallen?quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde het leven inderdaad door dik en dun met haar delen, maar ze heeft me afgewezen.
Als zij in een bootje van zo'n schans afgaat is dat een gevaar voor het publiek.quote:
tsunamiquote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als zij in een bootje van zo'n schans afgaat is dat een gevaar voor het publiek.
Ja, ik heb het inmiddels geaccepteerd, we zijn nu weer dikke vrienden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is zeker een last van je schouders gevallen?
toch fijn zo een vriendin die een hoop bagage mee neemt in een relatiequote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het inmiddels geaccepteerd, we zijn nu weer dikke vrienden.
Ja, dat is echt vetgaaf.quote:Op zondag 4 december 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
toch fijn zo een vriendin die een hoop bagage mee neemt in een relatie
CenterParcs. Even helemaal weg.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
![]()
![]()
![]()
Is het alleen niet oneerlijk verdeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |