Proost!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal eens kijken of die Ouzo al een beetje wil ontdooien
gezellig!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
Dan ga ik maar eens even kijken of er nog iets in de fles Malibu zit (als toch iedereen aan de zuip gaat kan ik net zo goed een keertje meedoen).
ik zit aan de warsteinerquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
Dan ga ik maar eens even kijken of er nog iets in de fles Malibu zit (als toch iedereen aan de zuip gaat kan ik net zo goed een keertje meedoen).
Je geweten, wat DOE je??!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
Ik ga niet aan de zuip, ik lust geen alcoholquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:42 schreef es70 het volgende:
moet je ook niet puur doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de zuip, ik lust geen alcohol![]()
ik rond de laatste Grolsch even af, dan ga ik aan de neutquote:
oh ja waarschuwing, ze is een beetje lichtgeraakt vandaagquote:
wekke neut?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik rond de laatste Grolsch even af, dan ga ik aan de neut
op de kast?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja waarschuwing, ze is een beetje lichtgeraakt vandaag
niet waarquote:
we shall seequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:44 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de zuip, ik lust geen alcohol![]()
Mijn geweten kan mijn rug op, en mijn buik weer af. Ik mag ook weleens een keertjequote:
want het is zaterdag 3 December 2005quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn geweten kan mijn rug op, en mijn buik weer af. Ik mag ook weleens een keertje.
Jouw buikquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn geweten kan mijn rug op, en mijn buik weer af. Ik mag ook weleens een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |