Die is al vaker langsgekomen bij Paul hoor. 'T is een turner.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken die Yourie van Gelder niet![]()
onder welke steen heb jij dan geleefd de afgelopen 2 wekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken die Yourie van Gelder niet![]()
Wat slaat dat opquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij dan geleefd de afgelopen 2 weken
Twee weken geleden was het ook niet live. Cor bakker kan niet altijd s´avonds geloof ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef wc-eend het volgende:
Maarre als de leeuw live is.. waarom is het stukje met die trein schoonmaken dan bij daglicht opgenomen.. is de leeuw nou niet live, of alleen dat stukje niet.. want live overschakelen naar die oma kan dus niet :p
Paul de leeuw ook niet altijd vw het 80 jarig bestaan vd Vara gaat hij s"avonds door het land soort tourneetjequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twee weken geleden was het ook niet live. Cor bakker kan niet altijd s´avonds geloof ik.
Het was niet live.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef wc-eend het volgende:
Maarre als de leeuw live is.. waarom is het stukje met die trein schoonmaken dan bij daglicht opgenomen.. is de leeuw nou niet live, of alleen dat stukje niet.. want live overschakelen naar die oma kan dus niet :p
Ik heb de afterparty vanmorgen gekeken.quote:Op zondag 11 december 2005 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
D'r wordt verder toch niet in geknipt?
Dan mag je het van mij wel live noemen, hoor...
Mee eens, ik ben naar de show geweest van 80 jaar vara, en daar zong adje wel heeel erg goed. Weet niet of dat op tv ook te horen was maar hij kan dus echt goed zingenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Was weer mooi deze avond.
Alleen Adje is z'n populariteit nog niet gewend en hij schiet nog te vaak uit z'n rol, helaas. Moet ie wel aan oefenen vind ik.![]()
Het wordt gewoon in een keer 2 uur lang opgenomen, dus normale-uitzending en de internet-uitzending. En zonder dat er in geknipt wordt gooien ze het op tv, dus is het gewoon live.quote:Op zondag 11 december 2005 00:35 schreef wc-eend het volgende:
oww ok.. waarom wordt er dan altijd geroepen van oh oh het is live.. zeg dan gwn dat het niet live is.. en dan blijf je toch dezelfde show hebben.. of zie ik het verkeerd?
Nu ik t weet merkte ik t wel ineens ja, maar vind t nog steeds leuk hoor! heb er zeker wel zwaar respect voor als je zo goed zo'n rol kan spelen!!quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen Adje nog leuk vinden nu ze weten dat het een acteur is.
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de stukjes met adje nu veel en veel minder vind...je wordt nu toch beetje voor de gek gehouden. Maar het blijft lachen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen Adje nog leuk vinden nu ze weten dat het een acteur is.
Ben ik met je eens,in het begin was het helemaal lachen vooral dat stukje toen Adje ging bungeejumpen.Afgelopen zaterdag was ook wel lachen met die pop van Adje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Nemies het volgende:
[..]
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de stukjes met adje nu veel en veel minder vind...je wordt nu toch beetje voor de gek gehouden. Maar het blijft lachen natuurlijk
Dan speelt Adje toch goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:22 schreef Patch het volgende:
ja het is een acteur.
Ik ken hem van een aantal gelegenheden op De Efteling.
Daar zit ik ook op te wachten, op een normaal interview, en dan zal ie wel bij Paul zijn interview geven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Patch het volgende:
Klopt.
Hij speelt een aantal rollen heel erg goed.
Het wachten is op de dag dat hij een normaal interview geeft.
Wellicht dat dat ook bij de Leeuw als primeur komt.
Vraag me af of dat gebeurdquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten, op een normaal interview, en dan zal ie wel bij Paul zijn interview geven!
Als dat een keer van komt![]()
Kijken hoe Adje dan is, met een normaal interview.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vraag me af of dat gebeurd
Nu verdient ie een hoop centen met die rol (lijkt me), dan niet meer (of iig minder).
Wie weet.. zou wel leuk zijn! Tot nu toe heb ik iig nog geen genoeg van hem, blijft geweldig leuk die man.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Patch het volgende:
Klopt.
Hij speelt een aantal rollen heel erg goed.
Het wachten is op de dag dat hij een normaal interview geeft.
Wellicht dat dat ook bij de Leeuw als primeur komt.
Ja ja ja altijd lache met paulquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Geweldige aflevering afgelopen zaterdag
De Leeuw: "Zo Gerard, jij bent zeker naar Harry Potter geweest"![]()
Ze zijn blijven zitten tot het einde van de uitzending hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vond trouwens Gordon en Froger erg irritant, je kon merken dat ze snel weg moesten, en leken er dan ook niet al te veel zin in te hebben..
Het blijft leuk om naar te kijken. De chemie tussen Adje en Paul is wel degelijk aanwezig. Zou me niks verbazen als er ooit nog een film komt met die twee.quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Patch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |