En vanmorgen funny little frog op 3FM met een lyrische DJ. "vroeger maakten ze alleen maar vage muziek, maar dit is een geweldige single"quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien wordt dit wel het jaar van B&S. Het is de plaat er wel voor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
vroeger maakten ze alleen maar vage muziek
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
En vanmorgen funny little frog op 3FM met een lyrische DJ. "vroeger maakten ze alleen maar vage muziek, maar dit is een geweldige single"
Nog nooit van gehoord, maar dankzij 3FM nu welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Ha, 3FM ontdekt B&S! Altijd de eerste met nieuwe muziek!
"but I haven't told him that yet. I haven't told my dad either..."quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Of Le Pastie De La Bourgeoisie... Of String Bean Jean.... Of A Century Of Elvis. "I used to think my dad was Elvis".
3FM heeft in het verleden wel vaker B&S gedraaid..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Ha, 3FM ontdekt B&S! Altijd de eerste met nieuwe muziek!
Dat weet ik niet meer, ik weet enkel dat ik ze de afgelopen paar jaar wel vaker langs heb horen komen (tegan & sara en Devendra Banhart trouwens ook..)quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Als verzoeknummertje dan zeker? Of bedoel je de single van Dear Catastrophe Waitress?
Gemistquote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.bbc.co.uk/totp/whos_on/
Belle en Sebastian zijn vanavond te zien bij Top of the Pops.
Overdag wel?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef thijsdetweede het volgende:
's avonds lijkt me dat niet zo'n probleem.
Snob!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het moet geen gedeeld gedachtegoed worden! B&S belong to us!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |