Ik heb "Push Barman..." ook gekocht, voor de heb, hij zit nog in het plasticquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk, heb de EP plaat gekregen voor mijn verjaardag. Ondanks dat ik op 3 nummers alles al had, toch geinig om ze zo in volgorde te hebben.
Zeker, hun beste ooit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nog steeds, wát een geweldige plaat.
Mij niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zeker, hun beste ooit!
Of jaag ik nu iedereen tegen me in 't harnas?
Eigenlijk wil ik ze alle drie! Eens kijken of wij vastelanders daar ook kunnen bestellen..quote:As previously mentioned, the single "Funny Little Frog" will be released on January 16th (although it is downloadable from iTunes on the 10th). It comes in 3 formats, like this:
CD - with "Meat & Potatoes" and "I Took A Long Hard Look"
7" - with "The Eighth Station of the Cross Kebab House"
DVD - "Funny Little Frog (Video)" and "Lazy Line Painter Jane (Live at The Botanics)"
To soften the blow of stretching the music across the formats like this, we've arranged that you can get the lot for £5 from www.recordstore.co.uk. Pre-order now...
Dan is het misschien toch mijn wat veranderde smaak. Ik zal de komende tijd de andere albums ook eens wat beter gaan luisteren.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Toegankelijker, nee.
Op beide punten 100% mee eens! Volgens mij had ik de live versie van BWTAS ook al genoemd in mijn top weet-ik-veel lijstje...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef -Dries- het volgende:
Niemand die Mornington Crescent noemt, toch wel een dijk van een songIk vind overigens de versie van The boy with the arab strap op de DVD zó geniaal
...live album? Verrek, die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik begin trouwens, mede door het live album, steeds meer een zwak te krijgen voor 'Like Dylan in the
Fans Only, I presume? Of heb ik een heel album gemist??quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
...live album? Verrek, die heb ik nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |