Het is niet voor mijn zusje of broertje, het is voor iemand van zijn school.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Voor de verjaardag van dat zusje van je broertje, bedoel je?
Knallend feest dan, toch?
Bedoel ik toch!quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is niet voor mijn zusje of broertje, het is voor iemand van zijn school.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou je hebt toch je spieciaal hiel mooi pennetjes gevonden?
Wat is het adres van die winkel? We kunnen er toch best een puinhoop van maken als we volgende week met 200 fokkers daar in de winkel staan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Forumschorem het volgende:
Mietje. Je had de tent moeten verbouwen zoals een echte gangstah betaamt.
Hey, ben je er weerquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Forumschorem het volgende:
Mietje. Je had de tent moeten verbouwen zoals een echte gangstah betaamt.
Je durft het niet alleen aan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:21 schreef Der_Butler het volgende:
[..]
Wat is het adres van die winkel? We kunnen er toch best een puinhoop van maken als we volgende week met 200 fokkers daar in de winkel staan?![]()
Jawel, maar het lijkt me leuk om eens een keer iets te organiseren.quote:
met die letters kun je ook tonks schrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 05:06 schreef Herald het volgende:
stonk
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
![]()
Het verschil tussen jouw en tonks is dat hij wél is opgevoed.
Ook goed.quote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neej joh ik ben zon mietje die dat alleen durft te posten
Aha, hij heeft dus gewoon de letters door elkaar gehaald bij zijn registratie.quote:Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef Herald het volgende:
[..]
met die letters kun je ook tonks schrijven
wat is dit voor kutkick.......quote:Op woensdag 15 april 2009 01:40 schreef Ensaf het volgende:
Ben je daarna nog wel eens naar die winkel geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |