Wat is er met het zuidelijk deel van Alkmaar gebeurd danquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:37 schreef SunChaser het volgende:
Alkmaar heeft geen Zuid trouwens, wel een Noord
Dat is nu Heilooquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er met het zuidelijk deel van Alkmaar gebeurd dan![]()
![]()
je slaat overquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Degene die dat een kutnummer vinden check dan THC - In de Noordside, das wel een goede plaat
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:31 schreef SunChaser het volgende:
Je moet mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit. Goed, ik dat vanmiddag tegen een lekkere meid gezegd, zij mee, ben ik in Diemen-Zuid, denk ik: ik woon hier niet eens. Stond ik daar met haar op dat perron
Kortom, konden die Baas B en Lange F nou geen enkele andere leuke Nederlandse plaats vinden met het woord Zuid erin?
Alkmaar - Zuid. Leiden Zuid, Hilversum Zuid...
Je baalt meer als je er nog woont, lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:00 schreef QyRoZ het volgende:
Je zal maar uit Diemen komen, zuid of niet, dan baal je best wel.
Ja, maar als je er geboren bent kun je er niks aan doen, maar je zorgt toch dat je als rapper in een stoere plaats gaat wonen later. Ik kom uit Winsterwijk, maar ik ga ook niet rappen over Winterswijk Centraalquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:54 schreef Kreator het volgende:
Ik zag in een repo dat ze uit Diemen-zuid komen, dus dat verklaart wel iets hè.
THC dat is toch dat stelletje azielzoeker die denkt dat ze de man zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:48 schreef Maikuuul het volgende:
Degene die dat een kutnummer vinden check dan THC - In de Noordside, das wel een goede plaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |