ik denk dat iedereen de cadeau's vanavond weer kan inleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Roel mag zijn koptelefoon enzo ook weer inleveren toch
Jawel, alleen Lieske niet, want die had Rob getrokken en toen kreeg ze het lootje van Rob en die had Joost getrokken en de mp3 speler uitgezochtquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
de cadeau's mochten ze niet zelf uitzoeken.
Volgens mij zei lieske dat
nee, lieske had rob en denk dat rob de mp3speler heeft uitgekozen en lieske vanmiddag het gedicht erbij gemaakt...quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
Jawel, maar omdat Rob weg is, heeft Lieske het lootje van Rob moeten overnemen en moest ze geven wat Rob voor Joost had uitgekozen. De rest heeft allemaal wel zelf gekozen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Jawel, alleen Lieske niet, want die had Rob getrokken en toen kreeg ze het lootje van Rob en die had Joost getrokken en de mp3 speler uitgezocht
Veel plezier... tot straks weerquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor idols, ben straks weer back
en maar klagen klagen dat ze dik wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Wat lopen ze te vreten het is niet om aan te horen.
Ze hebben te weinig te doen dus gaan ze uit verveling eten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:57 schreef redhair het volgende:
[..]
en maar klagen klagen dat ze dik worden![]()
![]()
![]()
Het is een leuk fotoverslag geworden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:57 schreef Foreverblue het volgende:
Zo... ik hoop dat de screencaps handig zijn voor de mensen van de streamverslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |