Wat dat betreft mis ik Rob ook wel een beetje. Die was toch meer een verbindingselement. Nu moet alles geforceerd gebeuren, omdat je anders eigenlijk 2/3 kampen krijgt. Dido/Roel, Ingrid/Lieske en de andere twee die er wat tussen daar zwerven.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:12 schreef farceman het volgende:
ik meen dus serieus dat ik de gesprekken tussen roel en dido mis, het gaat nu helemaal nergens meer over alleen maar oppervlakkig gelul met zijn allen bah, deze opdracht verziekt echt de heel sfeer in huis.
Alleen maar kinderachtig en flauw gedoe over sinterklaas....hoe oud zijn we..?
Je vindt het toch niet erg dat mijn screenshots zoveel op die van jou lijken?quote:
Ik kan alleen maar af en toe kijken....ben druk in de weer met een sinterklaasdiner.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:26 schreef Bocaj het volgende:
Wie wil de streamverslagen in de gaten houden? Moet ervan tussen!
En jij vindt het toch ook niet erg dat ik ze plaats in de streamverslagen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:28 schreef Muerte het volgende:
[..]
Je vindt het toch niet erg dat mijn screenshots zoveel op die van jou lijken?![]()
Natuurlijk vind ik dat niet erg, mag toch wel een beetje plagen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En jij vindt het toch ook niet erg dat ik ze plaats in de streamverslagen?![]()
Er staat al een bedankje in het streamverslag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat niet erg, mag toch wel een beetje plagen?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er staat al een bedankje in het streamverslag.
Regenworm, Muerte en Foreverblue![]()
kan ze dat ding gewoon niet de rest van BB aan haar bovenlip hangen, wordt het waarschijnlijk iets moeilijker praten.quote:
Ik heb je er al bedanktquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er staat al een bedankje in het streamverslag.
Regenworm, Muerte en Foreverblue![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |